Inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 15:29 schreef Klonk het volgende:
jeps, speelt merkbaar beter, en je mist niet echt veel....
Tuurlijk, het ziet er goed uit. Maar ik vind dat wazigheid erg moeilijk bespeelbaarquote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef washandje het volgende:
Ik vind die motion blur juist wel erg vet. Stuk beter uitgevoerd dan in de Underground-games
motion blur pakt naar mijn mening teveel procesorkracht weg, als je mb uitzet kun je andere dingen weer wat hoger zetten en geloof me, je ziet het verschil niet tot nauwlijks...quote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef washandje het volgende:
Ik vind die motion blur juist wel erg vet. Stuk beter uitgevoerd dan in de Underground-games
hmmmquote:Op maandag 14 november 2005 12:03 schreef babba het volgende:
[..]
Niet, is waarschijnlijk een ATI-driver probleem. En moet worden opgelost door ATI zelf. ATI heeft wel meer problemen met de drivers, het water in Half-Life 2 ziet er op nVidia kaarten veel natuurgetrouwer uit als op ATI kaarten
Driver problemen van je geluidskaart? Ik heb helemaal geen problemenquote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef neggix het volgende:
Heb soms een beetje gaar geluid... Loopt het te stotteren.. Echt klote![]()
verderToppie... Wachten op het hele spel
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0quote:Op maandag 14 november 2005 18:20 schreef Fillipe het volgende:
Hoe zet je die motion blur uit? Gister even snel gekeken maar niet gevonden
Bedankt, geluktquote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0
Lijkt me niet zo... Nergens anders last van... Heb ook wel last van als ik bots dat het geluid later is dan de crash... En het stotteren is niet altijd zoquote:Op maandag 14 november 2005 18:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Driver problemen van je geluidskaart? Ik heb helemaal geen problemen
quote:Op maandag 14 november 2005 18:35 schreef babba het volgende:
[..]
Beetje credits nemen van mijn uitleg
Als er vertraagheid in zit, kan het ook nog zijn dat je videokaart drivers niet geinstalleerd zijn of een beetje "beschadigt" zijnquote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef neggix het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo... Nergens anders last van... Heb ook wel last van als ik bots dat het geluid later is dan de crash... En het stotteren is niet altijd zo
Vriend! Upload je screens bij XS.toquote:Op maandag 14 november 2005 19:31 schreef CybPraetorian het volgende:
ook achteruit zitten ze je gewoon op de hielen...
[[url=http://img440.imageshack.us/img440/8693/achteruiy3zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Werkt niet, als ikbij uitvoeren regedit typ en ok klikt. Dan komt er een soort zwart msdos scherm en dan is die binnen 1 seconde weer weg?quote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Start -> Uitvoeren -> typ hier regedit -> OK Navigeer hier naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0
Das wel erg vaagquote:Op maandag 14 november 2005 19:43 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Werkt niet, als ikbij uitvoeren regedit typ en ok klikt. Dan komt er een soort zwart msdos scherm en dan is die binnen 1 seconde weer weg?
Iemand?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |