Dus je hebt de PC versie van de Black Edition 'besteld'? Screenshots wil ik zienquote:Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb `m hier al liggen en aan het spelen.
De black edition bevat o.a.:
Bonus DVD: HOe ze het spel hebben gemaakt een soort behind the scenes, met galleries en weet ik wat allemaal.
Soundtrack van Need for Speed MW
En wat extra auto`s.
Doe jij online in de demo? Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef neggix het volgende:
Hebben ze nog steeds dat online systeem niet verbeterd.. Wat een bagger systeem zeg... Ben een uur bezig om te connecten![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.
?quote:
die jaquote:
Ik moet gewoon EA login naam invullen en pasword.. dus gewoon account die je al heb, of 1 aanmaken.. Verder heb ik nergens een key moeten invullenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe jij online in de demo? Ik kom er niet eens in vanwegen een key die ik moet invullen.
Raar. Want ik moet er 1 authoryzen ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik moet gewoon EA login naam invullen en pasword.. dus gewoon account die je al heb, of 1 aanmaken.. Verder heb ik nergens een key moeten invullen
Vaagquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Raar. Want ik moet er 1 authoryzen ofzo.
nog 40 reacties, kun je beter even mee wachten gok ik zo....quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik maak alvast deel 4 aan
Zelfde probleem inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef neggix het volgende:
[..]
VaagEn als je een nieuw account aanmaakt ook
Die jaquote:
Ik upload de screens opnieuwquote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog 40 reacties, kun je beter even mee wachten gok ik zo....
Snap je hem nu echt nietquote:
Probeer deze eensquote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Wilt iemand zo vriendelijk zijn paar demo linkjes hier te posten?
Dat snap ik ook wel. Maar vind het dan nog erg weird.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Snap je hem nu echt niet![]()
Aangezien het een demo is en je een serial moet invullen is vrij hilarisch om eerlijk te zijn
Ik heb mijn demo gedownload bij de officiele EA serverquote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Probeer deze eens
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/needforspeed:mostwanted/demo/nfsmwdemo.exe
De online mode doet het wel gewoon bij mij, je bent alleen een uur bezig om op een server te komen
Mijn demo komt ook van die server dus ik denk dat de online mode het wel moet doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |