Limburg valt erbuiten? Mooiquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Bash *hier* dronken brabo'scarnaval
Dat ze zich een fijne levercirrose mogen zuipen![]()
carnaval
Raad van Elfquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:06 schreef Cryonic het volgende:
Woonde ik maar in de randstad met al die feestende debielen om me heen![]()
Vastenavend
Carnaval
Ellfde van de Ellfde![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:09 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Raad van Elf![]()
Haringhappen![]()
Brunch![]()
Optocht![]()
Dweilen![]()
Deurzakkers![]()
Ik kom uit Bergen op Zoom. Gewoon een volwassen stad met alles erop en eraan. Sowieso woon ik al een lustrum lang in Rotterdam en nog steeds kijk ik er elk jaar naar uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach, als je in zo'n brabants gehucht woont, zo'n dorp waar nog de albert heyn ontbreekt- evenals de riolering trouwens, je best uitkijkt naar carnaval. Dat snap ik best.
*is Bergen op Zoomert.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik kom uit Bergen op Zoom. Gewoon een volwassen stad met alles erop en eraan. Sowieso woon ik al een lustrum lang in Rotterdam en nog steeds kijk ik er elk jaar naar uit.
Ganzegatquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach, als je in zo'n brabants gehucht woont, zo'n dorp waar nog de albert heyn ontbreekt- evenals de riolering trouwens, je best uitkijkt naar carnaval. Dat snap ik best.
Wie echter in verder ontwikkelde delen des lands vertoeft veegt zijn anus af met carnaval en zulke onzin.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:17 schreef Cryonic het volgende:
[..]
*is Bergen op Zoomert.![]()
Ik vind een volwassen stad geen stad waar ze met vitrage rondwaggelen..sorry
Ik vind de kledingstijl in Bergen op Zoom met carnaval Vastenavend een stuk leuker dan al die verkleedpartijen in andere steden. Maar ik ben sowieso een purist, dus misschien ligt het daaraan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |