quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en Tex laat dat plaatje onder je naam eens zien, volgens mij is dat een hele leuke foto!
Mijn dochtertje Samara heeft ook wel wat krullen maar echt alleen aan de onderkant van haar haar, van boven is het gewoon stijl.quote:Op zondag 13 november 2005 20:36 schreef snoopy het volgende:
Het zijn dan geen Cas-krullen, maar het zijn krullen. Toch?![]()
[afbeelding]
naja zoiets bedoel ik ook, tis gewoon dat ze het ene moment een lief klein hoofdje heeft en het volgende lijkt het wel of ze uit elkaar ploftquote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen dikke kop, gewoon lekkerewangetjes
noem het en ik heb hetquote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef senesta het volgende:
Gebruiken jullie nog iets speciaals om het te kammen of borstelen?
Heel.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:04 schreef jessie het volgende:
Ja dat is dat buggy-tje van dat speentje. Dat zit nog net niet aan haar vastLief he
Tristan heeft (al afgebladderde) roze nagellak op, misschien kun je nog wat restjes zien op die bovenste 2 foto's van hemquote:Op zondag 20 november 2005 15:55 schreef jessie het volgende:
En Sterre met volle concentratie en blauwe nagellak
Vond het eerst ook wel een beetje eng, en durfde het zelf ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ach die foto met dat tongetje is lief Texmaar dat je dat in het water springen goed vindt! Doodeng
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ach die foto met dat tongetje is lief Texmaar dat je dat in het water springen goed vindt! Doodeng
Maria met d'r bananen, mooi kind! staat ook leuk naast de mijne![]()
Hiehie zo bedoelde ik het ook niet hoor. Bij mij was het alleen echt break-upwaardig geweest zoietsquote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Vond het eerst ook wel een beetje eng, en durfde het zelf ook nietMaar het was er niet zo heel diep, als Micha in het water stond stak ie er met kop en schouders ruim bovenuit. Dus als ie sprong lande ie op zn voeten en ging dus niet kopje onder. Naja kan je altijd nog uitglijden ofzow, maar goed dat kan altijd... maar het is allemaal goed gegaan en Noah vond het geweldig
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:22 schreef bixister het volgende:
yoram wat ga je hard! heb je je voet alweer teruggevonden?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:58 schreef E.T. het volgende:
Pasgeboren babietjes... *zucht**rammel*
nog maar eens een diepe zucht slaakt
Fok uploader doet het weer eens nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef Martineke het volgende:
sanne zie ik helaas niet
Vissen naar complimentjes he? Foei, jij krijgt met de roequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:08 schreef Sugar het volgende:
Dees toevallig, slijmrokje?![]()
[afbeelding]
Of dees?
[afbeelding]
Neeeeeee!Deze natuurlijk!!!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |