mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ferris Buellers day off
Godzilla
Project X
Max Dugan returns
Inspector Gadget
The Producers?
Patch +1quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Patch het volgende:
Chicken Little & Zach Braff
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch +1
Doe jij ook een stem in de Nederlandse versie Patch?
Oh ja toen zat je in Spanje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Opnames waren afgelopen zomer en toen was ik niet in Nederland
o.a. die jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Monsters Inc?
Sokolsky +1quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:51 schreef Sokolsky het volgende:
Arkham?
dat zal hem wel wezen, zit net de DVD door te browsequote:Op zaterdag 12 november 2005 15:51 schreef RuneRose het volgende:
arkham assylum.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:55 schreef Sokolsky het volgende:
Doe mij maar 5 films uit Turkije, in één post.
Ik meld alvast dat ik Gegen die Wand niet goed reken. Te Duits.
Geen hond kijkt daarna manquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:20 schreef Sokolsky het volgende:
De vraag is natuurlijk naar aanleiding van Nederland 3, wat al een paar weken op zaterdagmiddag Turkse films aan het uitzenden is. Die van vanmiddag had ik al eens gezien en viel mij toen wat tegen.
G.O.R.A. is natuurlijk goed. Turkish Star Wars ook, de originele titel is Dünyayi kurtaran adam (1982).
Ik denk Dolle_Hond wel hoor.quote:
Waarom niet? Als ik had geweten dat ze werden utigezonden had ik er wel eentje (minstens) gekeken hoor, om het eens te proberen. Ik zie niet waarom je op zaterdagmiddag wel een amerikaanse film zou kunnen kijken en geen turkse.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Op een zaterdag middag ga je toch geen turkse films kijken neem ik aan? of je moet afkomstig zijn uit Turkije en daarin geintresseerd zijn?
Ach, het is weer eens wat anders. Nederland 3 zendt wel vaker van die exotische films uit, best interessant. En soms ook érg goed; het Poolse Edi staat in mijn top-20.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Op een zaterdag middag ga je toch geen turkse films kijken neem ik aan? of je moet afkomstig zijn uit Turkije en daarin geintresseerd zijn?
Omdat ik anders nooit van de vraag af zou komenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:50 schreef dolle_hond het volgende:
waarom reken je opeens GdW goed.
dan kan je im juli ook goedrekenen, want die speelt ook voor een deeltje in istanboel en andere plaatsen in turkije
Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen; ik weet nu gewoon dat ik hier niet meer over Turkse films moet beginnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:53 schreef dolle_hond het volgende:
zegt me allemaal niks, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |