quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
De lijst van Luciano is niet correct, mijn stemmen zijn er nog niet in meegenomen....
Dit is de juiste lijst:
Sanne, je lijst klopt niet helemaal... Ik had Cual ook nog 2 punten gegeven... Die heeft Peter er ook mee afgehaald....quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef Sanne het volgende:
++ Pinball gewoon dooooorgaaaaan
++ APK voor zijn hele oeuvre.
-- Loedertje: wat duurt die exit lang. ik blijf niet bij die deur staan wachten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scanman: 41
Isabeau: 37
Gert: 37
teamlead: 37
Pinball: 37
Snaptnix: 35
APK: 35
Flugeltje: 33
CartWOman: 33
M-en-A : 33
Sanne: 32
Lovebear: 31
Coos: 29
Kribbet: 29
PC eend: 29
Milagro: 29
Day: 29
Petitdali: 27
WickedAngel: 27
Jappie: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Arcee: 25
Latevogel: 25
Cynix ® : 23
Kleintje: 23
versabommie: 25
Supermom: 23
Peter6000: 23
Muizemeis: 23
Demins: 21
trevanian: 21
MAURISICO: 21
Style: 21
Delta: 21
BlaBlub: 21
Zw0rld: 21
Bep: 19
BBScanner: 19
Henk.jansen: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
Cuall: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Bus Watcher: 17
Falco: 17
BorTheWolf : 17
Thevulture: 17
Djoj: 15
Doka: 13
Ferdii: 13
sportvlek: 11
Luciano: 11
Shirley: 5
Loedertje: 3
Ze vindt mijn motivatie niet afdoende, ik vind mijn motivatie wel afdoende.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:37 schreef APK het volgende:
Weet je dat zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt mij niet dat cuall dat bewust zou doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je verwijst naar een datum.. leg gewoon ff uit wat je bedoelt en iedereen is blij...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze vindt mijn motivatie niet afdoende, ik vind mijn motivatie wel afdoende.
O.k. Cuall er dus nog twee bij en een vrijwillige exit voor Luciano.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef Sanne het volgende:
++ Pinball gewoon dooooorgaaaaan
++ APK voor zijn hele oeuvre.
-- Loedertje: wat duurt die exit lang. ik blijf niet bij die deur staan wachten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scanman: 41
Isabeau: 37
Gert: 37
teamlead: 37
Pinball: 37
Snaptnix: 35
APK: 35
Flugeltje: 33
CartWOman: 33
M-en-A : 33
Sanne: 32
Lovebear: 31
Coos: 29
Kribbet: 29
PC eend: 29
Milagro: 29
Day: 29
Petitdali: 27
WickedAngel: 27
Jappie: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Arcee: 25
Latevogel: 25
Cynix ® : 23
Kleintje: 23
versabommie: 25
Supermom: 23
Peter6000: 23
Muizemeis: 23
Demins: 21
trevanian: 21
MAURISICO: 21
Style: 21
Delta: 21
BlaBlub: 21
Zw0rld: 21
Bep: 19
BBScanner: 19
Henk.jansen: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
Cuall: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Bus Watcher: 17
Falco: 17
BorTheWolf : 17
Thevulture: 17
Djoj: 15
Doka: 13
Ferdii: 13
sportvlek: 11
Luciano: 11
Shirley: 5
Loedertje: 3
Peter please kijk eventjes in de controle topic Notaris Cuall - controle Servival User Gamequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals in het vorige topic leesbaar: BB User SErvival game #7 cuall 19 punten
Eerstvolgende lijst BB User SErvival game #7 cuall 23
Het is al de 2e keer dat cuall vals speelt, d.w.z. de door mij toegekende minpunten negeert.
In dit geval mijn minpunten van donderdag en vandaag.
ALS IK NOG ÉÉN KEER MERK DAT MIJN MINPUNTEN BEWUST WORDEN VERWIJDERD, VOLG IK LUCIANO MET EEN VRIJWILLIGE EXIT.
Ik blijf niet bezig bewust vals spel te corrigeren.
Peter een motivatie van "zie woensdag 9 november" kan ik echt niet goed rekenenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Quote die motivatie dan even.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij hebt er 2 punten bijgegeven 21-> 23quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Sanne, je lijst klopt niet helemaal... Ik had Cual ook nog 2 punten gegeven... Die heeft Peter er ook mee afgehaald....
En de chaos wordt groter hier...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe effe een link, lullo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef luciano het volgende:
Tis nie anders Flappie Jappie , maar ik ga niet eens klagen in het FB topic , ik vind het te gek voor woorden dat de modjes ZELF WEL een gelijkwaardig topic mogen openen voor een unban , waarop ik natuurlijk MIJN topic had gebaseerd , en dan zou IK moeten onderhandelen ? / smeken ? / kruipen ? / hielen likken ? / om het slotje eraf te laten halen !!!! ????
NOWAY JOSÉ
Noem het maar Rotterdamse trotsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben nu eenmaal een rebel APKquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:47 schreef APK het volgende:
Sportvlek moest ook opnieuw en die deed het gewoon.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Effe dimme blontje, 13 december (10.30u) ben jij de baas.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Peter een motivatie van "zie woensdag 9 november" kan ik echt niet goed rekenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk maar uit, straks sta je een hekje te poetsen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een rebel APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:49 schreef APK het volgende:
[..]
Effe dimme blontje, 13 december (10.30u) ben jij de baas.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kweet niet of het zo verstandig is Luciano...ik bedoel......er zijn nog meer van dat soort "Rotterdamse trotsen" geweest in het verleden...ik noem daar bijv maar zoiets als "de kuip".....nu zit ik in de bouw en heb begrepen dat op de plaats waar nu nog die lelijke wastobbe staat over 3 jaar de grootste moskee van europe verrijstquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef luciano het volgende:
Noem het maar Rotterdamse trotsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luciano vergelijkt Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:47 schreef APK het volgende:
[..]
Doe effe een link, lullo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een rebel APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop