Het hapert en buffert.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
APK, doet project1 het bij jou ook zo slecht? Vooral stream 1 blijft nu steeds hangen.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De presentator kan uiteraard zelf niet deelnemen aan het spel...
![]()
Hallo Style, ik lees dat je me niet snapt. Ben nooit te beroerd om uitleg te geven, - of je moet blond zijn, wordt het al een stuk moeilijkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:57 schreef style het volgende:
Scanman ++ omdat we met toch iets gemeen hebben: afkeer van Rob
Day ++ altijd gezellig en leuke posts
Maursico -- ik snap helemaal niets van deze user
Pinball, ik heb nergens geschreven dat ik ze onder de gordel vond. Ik vond het alleen niet nodig.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, en die discussie hoeft van mij ook niet. Ik ben echt de laatste die LS gaat verdedigen, niemand hoort jouw vrouw viswijf te noemen.
Het ging mij hierom:
[..]
Ziedaar de 2 opmerkingen van milagro waar jij over valt.
Die waren inderdaad vèr onder de gordel.
Helemaal geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef cuall het volgende:
Ik vond dat dit hier ook even moest komen![]()
[..]
Goed plan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Pinball, ik heb nergens geschreven dat ik ze onder de gordel vond. Ik vond het alleen niet nodig.
Maar laten we er lekker over ophouden. Zo belangrijk was het dacht ik nou ook weer niet. De minpunten waren ookgewoon omdat Milagro en ik elkaar niet liggen.
Maurisico, ff helemaal offtopic...quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo Style, ik lees dat je me niet snapt. Ben nooit te beroerd om uitleg te geven, - of je moet blond zijn, wordt het al een stuk moeilijker-wat is het dat je zo verward?
Bent wel eerlijk trouwens mag ik wel! Bij de volgende stemronde mijnerzijds 2 ++ voor Style! Ik hoor hetwel!
Je kan het ook zelf proberen:quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maurisico, ff helemaal offtopic...
Zou je voor mij een Soutpark versie van mezelf kunnen (en willen) maken? Ik vind m'n avatar nu erg leuk, maar om nu tot in het einde der dagen met Ralph erin te blijven rondhangen hier op fok gaat me wat ver....
Wil je dat doen pleazzzzzzzzzzzzzzzzz???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er staat geen mailadres in je profiel, anders had ik je wel gemaild
Echt helemaal leuk!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf proberen:
http://images.southparkstudios.com/games/create/index.html
Deze is ook heel leuk Flugeltjequote:Op zaterdag 12 november 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maurisico, ff helemaal offtopic...
Zou je voor mij een Soutpark versie van mezelf kunnen (en willen) maken? Ik vind m'n avatar nu erg leuk, maar om nu tot in het einde der dagen met Ralph erin te blijven rondhangen hier op fok gaat me wat ver....
Wil je dat doen pleazzzzzzzzzzzzzzzzz???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er staat geen mailadres in je profiel, anders had ik je wel gemaild
ff, print screen, tekenprogramma openen, plakken en bijsnijden. Dan eventueel formaat wijzigen en opslaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:22 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb er nu eentje gemaakt die echt helemaal flugel is
Alleen krijg ik hem nu niet opgeslagen...
en hoe vind je 'm?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef cuall het volgende:
[..]
ff, print screen, tekenprogramma openen, plakken en bijsnijden. Dan eventueel formaat wijzigen en opslaan![]()
Ik ben inderdaad blondquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo Style, ik lees dat je me niet snapt. Ben nooit te beroerd om uitleg te geven, - of je moet blond zijn, wordt het al een stuk moeilijker-wat is het dat je zo verward?
Bent wel eerlijk trouwens mag ik wel! Bij de volgende stemronde mijnerzijds 2 ++ voor Style! Ik hoor hetwel!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en hoe vind je 'm?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
klopt het nu dat mijn minpunten van vrijdag zijn genegeerd?
Je hebt ruim de tijd gehad om de motivatie te postenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Attentie voor de volgende users wegens onvoldoende motivatie zijn jullie onvoldoende/ niet gemotiveerde stemmen niet getelt.
Correctie kan nog tot hedenavond 24.00 uuralleen die stem mag je dan corrigeren
Sportvlek (idem)![]()
cevece - Lekker Simpel was al EXIT
Peter6000 - zie woensdag 9 novemberdat doet niemand, dus graag een duidelijke motivatie
![]()
ChantalC -géén motivatie
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:08 schreef cuall het volgende:
Je hebt ruim de tijd gehad om de motivatie te posten![]()
De enige die dit heeft gedaan is Sportvlek, die stemmen heb ik dus bij het totaal mee gerekend.
We moeten de regels wel in acht blijven nemen![]()
LOL .. Ik kan beter stoppen met capturen. Is beter voor dit topic in ieder geval. Er is altijd wel iemand die baalt van captures van bepaalde personen blijkt nu.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:06 schreef Djoj het volgende:
Scanman --vervuilt mn scherm teveel met de meest enge BB bewoner ever...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |