Sorry hoor, maar ik weet bij jou nooit hoe ik je posts moet inschattenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh nee hoor wees niet bang dat je een newbie verdedigdIk bedoelde alleen dat jij 1 van de weinige bent die mij antwoord geeft
![]()
![]()
![]()
Ja duhquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En ik weet niet wat ik met een eendeveer aan moet.
U is lief![]()
En dat idee heb ik met jou ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik weet bij jou nooit hoe ik je posts moet inschatten
Ik heb altijd het idee dat je me gigantisch in de zeik zit te nemen
Ik denk dat je alleen mij afzeiktquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En dat idee heb ik met jou ookNeem jij nou mij in de zeik of ben ik een echte Fok!ker geworden en piss ik iedereen af? (wat denk jij?) (ik ga wel mee met de flow hier geloof ik om maar eens Lieske termen te gebruiken
)
Vertaal dat dan eens in punten zou ik haast zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:32 schreef SuperMOM het volgende:
Nee PC ik zou niet durven jij bent de enige die aardig tegen me doet hierTenminste normaal
![]()
Wie me aandacht geeft.... passe de schoen
Of zo
Ik heb ook nog geen stemmen van jou gezien vandaag, dus optiefen uit dit topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertaal dat dan eens in punten zou ik haast zeggen
Jij krijgt nooit meer punten van mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen stemmen van jou gezien vandaag, dus optiefen uit dit topic![]()
Ik was gewoon veel te populair.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit meer punten van mij
Doe net als ik. Een keer goed herrie schoppen en populaire personen minpunten geven en je keldert zo een stuk naar benedenquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was gewoon veel te populair.![]()
Ik kon het niet meer aan!!![]()
Ja maar Scan, ik ben het met iedereen eens en dan is het moeilijk ruzie makenquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe net als ik. Een keer goed herrie schoppen en populaire personen minpunten geven en je keldert zo een stuk naar beneden
Flikker toch op schijtmongoolquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar Scan, ik ben het met iedereen eens en dan is het moeilijk ruzie maken![]()
Lieske is geweldig. Ik blijft het zeggen. Toen Ingrid vanavond zei dat ze soms met typen moeite heeft om welterusten te spellen en lieske reageert met "dat moet je zo doen"... en dan de letters spellend: "s ....l ... a...a....p....l....e....k...k...e...r"quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar Scan, ik ben het met iedereen eens en dan is het moeilijk ruzie maken![]()
Ik heb nog steeds geen favoriet maar begin wel een beetje naar Lieske te neigen.![]()
En dat heb ik weer gemistquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is geweldig. Ik blijft het zeggen. Toen Ingrid vanavond zei dat ze soms met typen moeite heeft om welterusten te spellen en lieske reageert met "dat moet je zo doen"... en dan de letters spellend: "s ....l ... a...a....p....l....e....k...k...e...r"
Dat bedenk je toch niet...
Voor mij dé reactie van BB5
ik heb het ook gemistquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En dat heb ik weer gemist![]()
Filmpje?
Dat snap ik wel, en die discussie hoeft van mij ook niet. Ik ben echt de laatste die LS gaat verdedigen, niemand hoort jouw vrouw viswijf te noemen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om hierover met jou in discussie te gaan en het verschil tussen zijn en mijn opmerking uit te leggen, dus
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
je lokt het ook een klein beetje uit, Scan, met je eerdere opmerking over hem
Ziedaar de 2 opmerkingen van milagro waar jij over valt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
Nee, ik kom niet
Til er niet zo zwaar aan, zou ik zeggen.
Soms deel je een steekje uit, krijg je een mep terug, het zij zo
Lekker belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |