quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:23 schreef Falco het volgende:
Volgens mij komt het overeen met een Somatisatiestoornis:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Somatisatiestoornis
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef soylent het volgende:
DSM IV classifies the syndrome as: Puta stupida Nathalis.
It seems to be extremely rare and has not received much attention in research circles. This may be due to the fact that the subjects are often unaware of their condition, so they do not seek medical support.
Volgens mij doet ze haar bekje vooral als ze net iets verteld heeft in de groep en/of onzeker is (en dat is ze nogal eens, getuige haar spiegelkijkerij)quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef Falco het volgende:
Die gekke bekken trekt ze trouwens wanneer ze haar Calimero-stem opzet, om iemand anders na te bootsen of wanneer ze zelf gewoon kinderachtig wilt over komen
De medische term weet ik niet maar de juridische term is : Lelijkheid door schuld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:25 schreef Scope het volgende:
Nee, alles wat ik kan vinden is de term 'tentmondje'![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef soylent het volgende:
DSM IV classifies the syndrome as: Puta stupida Nathalis.
It seems to be extremely rare and has not received much attention in research circles. This may be due to the fact that the subjects are often unaware of their condition, so they do not seek medical support.
Waarom staat deze eigenlijk nog niet op de BLOG??quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:00 schreef karn het volgende:
Een dekbedovertrek voor al de Menno fans om op te stampen.
[dekbed]
Komt er aan, vanavondquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:29 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Waarom staat deze eigenlijk nog niet op de BLOG??![]()
Kássaaaa!!! Die twee in oranje shirtquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef _Floddertje_ het volgende:
Oh, ik heb er ook nog wel een paar van haar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nee joh!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:36 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Kássaaaa!!! Die twee in oranje shirt![]()
Vooral die eerste!!
das een dikke 8!!
Whatever hij moet nog even snél op het dekbed... voordat die op de BLOG komt vanaaf!!quote:
KAAAAAAAAARN! Borduren!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Whatever hij moet nog even snél op het dekbed... voordat die op de BLOG komt vanaaf!!![]()
Wat ben jij toch liev als je boos bent.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:29 schreef fashionably_late het volgende:
Waarom staat deze eigenlijk nog niet op de BLOG??![]()
Kan echt zonder make up in The Exorcist spelenquote:
OOOOHquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben jij toch liev als je boos bent.![]()
Misschien wil karn wel helemaal niet dat haar borduurwerk op de BBlog komt met die spuuglelijke layout.![]()
Mwah, de mondhoekjes moeten naar beneden.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, de mondhoekjes moeten naar beneden.
Dit is geen Nathalie fantopic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |