Nee die Nederlanders dan op de huishoudbeursquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
Als ze kunnen profiteren zijn ze er als de kippen bij!
Dan verdien jij het niet om je maintiendrai op je paspoort te dragenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest, vertel?
Zie het een R te veel. iedereen met een typo is een HOMO volgens jou? Veel homo's dan in dit land.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:55 schreef stukovich het volgende:
Intergratie
whhwhahahhahahhahhaha, HOMO
Eerst naar jezelf kijken voordat je andere mensen gaat baggataliseren. En wat homo's betreft, ja, nogal veel in dit land jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:58 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Zie het een R te veel. Iiedereen met een typo is een HOMO volgens jou? Veel homo's dan in dit land.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:00 schreef Bigsilly het volgende:
Ze begrijpepen het alleen nog niet helemaal, het is niet de bedoeling dat je de deur gaat forceren als er niemand opendoet.
Volgend jaar heb ik foldertjes van de LOI voor Nederlanders die hun eigen taal niet beheersenquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:02 schreef Crazyivan het volgende:
Volgend jaar heb ik bifi's in huis voor Sint Maarten (varkensvlees)
Duur geintje danquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:02 schreef Crazyivan het volgende:
Volgend jaar heb ik bifi's in huis voor Sint Maarten (varkensvlees)
BLABLABLAquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:05 schreef stukovich het volgende:
[..]
Volgend jaar heb ik foldertjes van de LOI voor Nederlanders die hun eigen taal niet beheersen
Net zo raar dat alle atheisten meedoen aan kerstmis en dat een kerstboom heidens is, terwijl bijna alle christelijke er eentje hebben staan tijdens de kerstquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
BLABLABLA
Toch raar dat moslims aan christelijke gebruiken meedoen vind je niet?
atheisten gaan vast niet naar de kerk met kerst. De kerstboom is meen ik een overblijfsel van een Germaanse gewoonte lang voordat het christendom hier is gekomen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:16 schreef stukovich het volgende:
[..]
Net zo raar dat alle atheisten meedoen aan kerstmis en dat een kerstboom heidens is, terwijl bijna alle christelijke er eentje hebben staan tijdens de kerst
enquote:Kerstmis (veelal zo aangeduid door rooms-katholieken) of kerstfeest (veelal zo aangeduid door protestanten) is een belangrijk christelijk feest in het kerkelijk jaar.
Het kerstfeest brengt de geboorte van Jezus Christus in herinnering. De evangeliën van Lukas en Mattheus beschrijven de geboorte van Jezus. Vooral Lukas geeft brede aandacht aan de geboorte van Jezus in Bethlehem.
quote:De kerstboom gaat terug op een voor-christelijk, ook wel "heidens" vruchtbaarheidssymbool. De groenblijvende boom vertegenwoordigt daarin de vernieuwing van het leven.
Bijzonderenswaardig is te vermelden dat de bijbel al de kerstboom noemt en ervoor waarschuwt. De navolgende passage is overgenomen uit de bijbel, uit Jeremia 10 vers 3-5 uit de NBV "vs 3: De gebruiken van die volken zijn niets waard. Ze hakken een stuk hout in het bos, een ambachtsman bewerkt het met zijn beitel, "vs 4: verfraait het met zilver en goud. Ze spijkeren het vast, dan valt het niet om.", "vs5: Het is net een vogelverschrikker, neergezet in een komkommerveld. Het kan niet spreken en moet worden gedragen, want zelf kan het geen stap verzetten. Heb voor beelden geen ontzag, kwaad doen ze niet, en goed nog minder.".
Alsof al die Nederlanders die er aan mee doen wel christenen zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
BLABLABLA
Toch raar dat Moslims aan Christelijke gebruiken meedoen vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |