abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:19:01 #1
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_32182194
Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/article28362441.ece

Het is triest dat er oud politici (in dit artikel Pronk) zijn die deze aanklacht tegen Verdonk/Donner steunen.

Net zo triest als dat er politici (Van Thijn) zijn die zeggen dat asielzoekers die bij de brand waren meteen een verblijfsvergunning cadeau moeten krijgen.

Deze oud policiti LIJKEN zich niet te realiseren dat ze hiermee de taart- en ketchupgooiers een duwtje in de rug geven. Evenals die ene gevaarlijke gek die bereid is een pistool ter hand te nemen. Eigenlijk ondersteunen ze alle actiegroepen en individuen die het op deze ministers gemunt hebben. Een zeer gevaarlijk spel dat deze (oud-)politici spelen.

Ook nog even wat ik vind van bovenstaand onderwerp: Als je al iemand aan wil klagen voor dood door schuld, dan moet je natuurlijk de BRANDSTICHTER, oftewel de illegaal aanklagen die de brand is begonnen.

Daarnaast zou het oliedom zijn om bij elke brand meteen met verbijfsvergunningen te gaan strooien; dat zou andere illegalen maar op een idee brengen om OOK brandjes te stichten. Zouden deze politici dit nou echt niet zelf kunnen bedenken?
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:21:55 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_32182278
Ze zijn van de oude stempel. Fossielen. Weinigen geven echt om wat zij zeggen aangezien zij degenen zijn die de situatie tot dit dramatische dieptepunt hebben laten komen.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_32185276
Het zijn idd walgelijke lieden die mijn inziens beter met elkaar kunnen gaan samenleven in een commune.
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:01:59 #4
36038 Shaman
retro-progressief
pi_32189638
quote:
Als je al iemand aan wil klagen voor dood door schuld, dan moet je natuurlijk de BRANDSTICHTER, oftewel de illegaal aanklagen die de brand is begonnen.
Als je als overheid iemand in een detentie centrum plaatst moet je wel zijn/haar veiligheid kunnen waarborgen. Zeker in het geval van een gevangenis kun je er vanuit gaan dat ooit wel eens brand gesticht gaat worden. Als vervolgens blijkt dat een complex niet brandveilig is en veiligheidsmaatregelen onklaar gemaakt zijn denk ik dat de overheid zeker wel verantwoordelijk te stellen is. In hoeverre het dood door schuld betreft en of Mw. Verdonk & Dhr. Donner persoonlijk nalatig zijn geweest zal een rechter moeten bekijken.
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:13:37 #5
134303 Erik.Martens
de Nieuwe Beweging
pi_32189923
Wat er uiteindelijk met deze mensen moet gebeuren weet ik niet.
Maar als er nog 'tijdens het blussen' van de brand kamerleden al pleiten voor verblijfsvergunningen, en ophelderingen vragen terwijl de hulpdiensten nog af- en aan rijden, dan kan ik daar niets anders uit concluderen dat de betreffende kamerleden in dit geval populair willen doen voor hun eigen agenda.
Dat kan simpelweg niets te maken hebben met de situatie in vorm van feiten, en alleen maar een voorzichtige voorspelling zijn van wat goed zal vallen bij de bevolking, om dat vervolgens te vertellen.

Mensen willen het horen dus zeggen ze het.
Dat kamerleden zonder enig onderzoeksresultaat te hebben gezien pleiten voor gratis verblijfsvergunningen vind ik gewoon makkelijk scoren en niets met politiek te maken (zou moeten) hebben.

Datzelfde geldt uiteraard voor oud-politici die ook weer eens in de krant mogen.
(misschien ben ik dan iets te negatief, maar zo komt het op eerste gezicht op me over)
De Nieuwe Beweging: Politiek platform in aanbouw.. voor een politiek vanuit een jongere invalshoek.
http://www.nieuwebeweging.nl
pi_32191143
Helemaal geflipt zijn ze, wat een idioten zeg.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 13 november 2005 @ 21:13:16 #7
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_32242352
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef Shaman het volgende:

[..]

Als je als overheid iemand in een detentie centrum plaatst moet je wel zijn/haar veiligheid kunnen waarborgen. Zeker in het geval van een gevangenis kun je er vanuit gaan dat ooit wel eens brand gesticht gaat worden. Als vervolgens blijkt dat een complex niet brandveilig is en veiligheidsmaatregelen onklaar gemaakt zijn denk ik dat de overheid zeker wel verantwoordelijk te stellen is. In hoeverre het dood door schuld betreft en of Mw. Verdonk & Dhr. Donner persoonlijk nalatig zijn geweest zal een rechter moeten bekijken.
En wat houdt 'verantwoordelijk stellen' volgens jou dan in? Er is zo'n enorm grijs gebied tussen 'dood door schuld' en 'nalatigheid' (van een detentiebewaarder) dat duidelijk is dat het (zo vroeg) steunen van deze aanklacht alle perken te buiten gaat.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_32242465
Als ze nou het roken verbieden in een cel, of gaan ze dan ook protesteren.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')