Vaak vlak voordat het begint te jeuken.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef Lu_uK het volgende:
Wanneer komt de uitslag?
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vaak vlak voordat het begint te jeuken.
Die rol van verzuurde exmod vasthouden,valt niet mee.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef Stofje het volgende:
[..]. Wat een kutreactie, schitterend.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vaak vlak voordat het begint te jeuken.
toch lukt het aardigquote:Op donderdag 29 december 2005 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die rol van verzuurde exmod vasthouden,valt niet mee.![]()
Foto ?quote:
Goede vraag.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer krijgen we de knipperende avaters met de prijs ?
9 januari is de uitreiking. De award-avatars worden dan middels een uitzending van FOK!radio uitgereikt.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wanneer krijgen we de knipperende avaters met de prijs ?
Tof.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
9 januari is de uitreiking. De award-avatars worden dan middels een uitzending van FOK!radio uitgereikt.
De echte die-hards slaan elke uitzending op om dagelijks weg te zwijmelen bij de zoetgevoosde stem van Nolius. Of is dit teveel info?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Tof.
Ik ga zowaar een keer luisteren dan.
/edit
Ohnee, dan ben ik aan het werk..
precies, newbees doen niet meequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef NJ het volgende:
Zullen we het er maar even op houden dat "ik daar niet onder val"?
Dat je me nomineerd is tot daar aan toe, maar dat je het voor elkaar krijgt dat streepje aan de verkeerde kant te zetten getuigd toch weer van je onwetendheidquote:Op woensdag 23 november 2005 18:14 schreef Janetje het volgende:
User die wel een langeeeuwige vakantie naar Noord Syberië verdientzonder pc: _Dribbel
Lees het fokking topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:43 schreef EL_REY het volgende:
wanneer komen die fokking prijzen nou eigenlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |