quote:Op maandag 18 juni 2007 11:49 schreef Randa_v het volgende:
Mijn schoonzusje nam de fles overal mee naar toe in een rugzak. Zelfs naar haar moeder toe toen ze niet eens bekend had gemaakt dat ze zwanger was. Is vrij discreet dus het kan wel.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:55 schreef Randa_v het volgende:
Ik ook niet.![]()
Wel leuk was toen ik verwachting van Merlijn was en de kratten zichtbaar op de gang stonden en ik een vergadering aan huis had. Die kerels die op de vergadering kwamen hadden niets in de gaten.Pas een maand later heb ik bekend gemaakt dat ik in verwachting was en al die tijd niet in de gaten hebben.
Je gebruikt elke dag een nieuwe fles toch?? Al was het alleen voor de geurquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik doe ook mee sinds afgelopen woensdag, ook voor de volle 10 weken.
Hier worden de kratten elke woensdag opgehaald...nu maar hopen dat niet de halve buurt doorheeft waar die groene kratten voor zijn![]()
Helaas werk ik wel gewoon fulltime (en ik ga zo'n fles niet mee naar mijn werk slepen), dus ik waarschijnlijk haal ik maar met moeite 1 krat per week![]()
Het is vreselijk!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nee, je moet de fles tot aan de hals vullen
en de geur...tja je neus dichthouden als je de fles opendraait he
Dan is de voorlichting in de afgelopen drie jaar veranderd... Ik kreeg gezegd dat ik voor elke dag een nieuwe fles moest gebruiken en die achtste van reserve.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nee, je moet de fles tot aan de hals vullen
en de geur...tja je neus dichthouden als je de fles opendraait he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |