abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:58:30 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45020232
Gwennert, vast een tip, mocht je misselijk zijn, (maar anders ook), de geur van de flessen is nogal euhm, 'apart', dus als je een nieuwe krat krijgt, even met de dekseltjes los buiten laten luchten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_45020499
Mijn vrouw doet ook mee. Leuk die flessen
pi_45030589
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef PM-girl het volgende:
Gwennert, vast een tip, mocht je misselijk zijn, (maar anders ook), de geur van de flessen is nogal euhm, 'apart', dus als je een nieuwe krat krijgt, even met de dekseltjes los buiten laten luchten!
Mag dat wel? Er zit in die flessen iets dat ervoor zorgt dat het hormoon beter bewaard blijft. Als je de flessen open zet, dan vervliegt dat spul misschien wel.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:18:43 #154
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45030731
Dat mag hoor Bright, niet dat het helpt, ohhh, die lucht... maar gelukkig heeft niet iedereen daar last van Gwennert!
Lekker douchen!
pi_45031590
Die vrouw (van moeders voor moeders) zei tegen mij, dat zij met een zakdoekje,met daarop druppels lavendel, tegen haar neus gedrukt, zat te plassen...idee ??
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:40:30 #156
94046 PM-girl
pi_45039805
Voor mij was een uurtje luchten voldoende KP, je moet immers ook nog het kannetje vasthouden!
*
pi_45044371
euh, kan iemand anders dat kannetje dan niet even vasthouden....moeten wij vrouwen echt alles zelf doen ?
Ben inmiddels zelf klaar met "geplas in kan", dus de tweeling mag over een jaar ruzie maken wie van het MVM bordje mag eten
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:23:53 #158
94046 PM-girl
pi_45045814
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
euh, kan iemand anders dat kannetje dan niet even vasthouden....moeten wij vrouwen echt alles zelf doen ?
Ben inmiddels zelf klaar met "geplas in kan", dus de tweeling mag over een jaar ruzie maken wie van het MVM bordje mag eten
Krijg je dat niet eens dubbel als je zwanger bent van een tweeling? Valt me weer tegen! Zoals wel meer me tegenvalt van MvM.

Maar een goed doel is het wel.
*
pi_45067039
voor kapitein pannekoek, we kregen er een boekje bij, en daar staat in dat als je een meerling krijgt, je dat mag melden, dan krijg je de cadeaus dubbel... zo begreep ik dat tenminste....

hier alweer gestopt... voor 5 dagen... nou ja, ik maak er voor de zekerheid 6 van... zit toch aan de antibiotica. dat van het luchten noemde die informatrice ook... zal het ook zeker doen, ben niet misselijk, maar zo gevoelig voor vieze luchtjes...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:07:26 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45083016
ik heb het niet gedaan, was perongeluk zwanger en dan denk je ook niet aan dit soort dingen.
toen ik er vanaf wist, was ik al 4 maanden zwanger ofzo...
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:48:17 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45244906
Ik heb me aangemeld! Vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan, ik vond het een beetje 'de goden verzoeken'. Nu nog wachten op een afspraak en dan aan de plas.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_47084321
ik ga de laatste week in.... kreeg na 7 weken geen zin meer... was t zat... maar een week later was dat alweer weg... het is een goed doel, en ach, kleine moeite dan toch? maar dat het volgende week klaar is, is toch ook wel een fijn vooruitzicht...
  zaterdag 10 maart 2007 @ 17:14:30 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_47127648
ik heb me ook aangemeld
pi_47128462
Ik ben al een paar weken (3) aan het piesen . Ik vind het met de lucht uit die flessen wel meevallen, snel gieten en deksel er weer op .
Fake it till you make it...
  maandag 12 maart 2007 @ 09:53:44 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_47181473
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef Nijna het volgende:
Ik ben al een paar weken (3) aan het piesen . Ik vind het met de lucht uit die flessen wel meevallen, snel gieten en deksel er weer op .
Inderdaad! En waar ik ook achterkwam, niet de pot recht voor de uitgang van je wc houden, want de geur gaat echt recht omhoog! Dus als je de kan aan de zijkant van de toilet houdt, terwijl je inschenkt, hoef je ook niet meer langs die rans-stank als je uit de toilet gaat.

Heb trouwens afgelopen vrijdag mijn laatste potje geplast. Ben erg blij dat ik de komende tijd niet meer hoef. Bij een volgende zwangerschap zou ik het zeker weer doen. Ik vind het heel anders dan bloedprikken, want daarvoor moeten ze moeite doen om het eruit te halen, je urine gaat er toch wel uit.
Naast het feit dat ik panisch ben voor prikken en weer trillend bij de bloedbank zat voor de bloedcontrole bij 12 weken, maar dat terzijde.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:45:04 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_47283213
vandaag gesprek gehad, de teststreep was 2x zo dik als de controlestreep, veel hcg dus en behoorlijk zwanger!!
pi_47283627
Woon je nog steeds bij mij in de buurt? Dan is vast die ene leuke mevrouw langs geweest!
Nog van harte met jullie zwangerschap, echt super! En die jurk, dat gaat écht wel lukken trouwens
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 15 maart 2007 @ 06:57:01 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_47290181
nee, ik woon inmiddels in het centrum.
bedankt voor je aanmoedigende woorden
pi_47302317
Dus jij mag ook meepiesen amaranta . Welkom bij de club .
pi_47326641
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:52 schreef sjak het volgende:
Ik heb een beetje spijt dat ik meedoe. Ik word zo beroerd van de lucht in die potten. Ik durf soms zelf niet meer die dingen open te doen om over te gieten. En dan gebruik ik al alle tips die ze me gegeven hebben. Elke dag een nieuwe pot, pot open laten staan voor gebruik (dat gaat niet altijd want als ik 's ochtends moet plassen dan kan ik niet een kwartier wachten tot dat ding uitgewasemd is) Ik ga wel stug door hoor, ik vind het nog steeds een prima doel waar ik het voor doe.
Maar bij een volgende keer zal ik me niet meer opgeven.
Ik zelf ben er nog een tweede keer ingetrapt. En weer spijt als ik iedere ochtend kotsend bezig was met die flessen. Niets hielp. Dus de drempel wordt ook steeds groter om het vol te houden. Ik probeerde zelfs mijn plas op te houden...achteraf bekeken natuurlijk compleet idioot.
Toch voelde ik me een soort van verplicht te blijven plassen in die flessen. Mijn beste vriendin wil dolgraag kinderen, maar het lukt niet...ze heeft de hele MMM ook al gehad maar die snappen er ook niets meer van waarom het niet lukt.
Dus eigenlijk heb ik eht ook een beejte voor haar gedaan.

Mocht ik ooit nog zwanger raken...dan ga ik genieten van het gewoon op de wc plassen denk ik.
pi_47327241
Ik twijfel ook heel erg of ik bij een volgende weer mee wil doen. Ik vond het niet leuk om te doen en ik hoop bij een tweede wat minder bezig te zijn met de zwangerschap.
Maar ik hoef maar een blik te werpen op het lastig-zwanger-worden-topic en ik kan me niet voorstellen dat ik níet mee zou doen.
pi_47330083
Ik weet niet of ik nog een keer mee zou doen. Maar dat zie ik wel als het ooit zover komt .
Net weer nieuwe flessen gehad. Maar volgens mij had ik vandaag een andere chauffeur, ik laat er vaak 1 fles uit (dan kan ik daarin piesen als de rest buiten staat). En tot nu toe kreeg ik er dan ook 7 terug. Maar vandaag had ik 2 volle kratten terug, dus nu heb ik 9 flessen .
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:19:57 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_47362924
Gisteren heeft de chauffeur (1e keer) mij overgeslagen. Ik heb de MvMmevrouw gebeld en die zal een klacht plaatsen. Ik kan dalijk naar een depot rijden en daar 2 kratten pakken. Heb ik alleen geen inschenkkan.
pi_47475713
ooh hou op over de acties van de chauffeurs... ik heb het hier ook gehad... we wilden het nog niet vertellen, maar ik was 1 keer niet thuis... duidelijk gezegd, achter het huis, onder het afdak staan 2 volle kratten (8flessen, ik had ze elke week allemaal vol). maar daar is die niet geweest, zet er gewoon 1 midden voor de voordeur, vol in het zicht... bedankt, de buurt weet het nu dus ook... grrr heb ook boos gebeld naar de informatrice. maar goed, geen sorry gehoord... van haar wel, maar goed, zij kon er niks aan doen... maar ik ben ermee klaar, 10 weken volgemaakt... wat is dat fijn

maar bij een evt 2e zwangerschap, doe ik het ondanks de vieze lucht gelijk weer. heb er geen moment nu overgetwijfeld om mee te doen, vond het vies, lastig en vervelend, maar de gedachte dat ik toch iemand kan helpen gaat me boven alles!
pi_47476848
De chauffeur zet de flessen hier gelukkig netjes in de achtertuin. Maar mn achterbuur heeft me laatst al met die flessen in de tuin zien sjouwen geloof ik, ze begon erg hartelijk te zwaaien .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:27:03 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_47478601
Ach het maakt me niks uit als de buren het weten.
Dan weet ik in ieder geval zeker dat de hele wijk het straks weet, scheelt ook weer
pi_47484763
Ik heb liever dat men in de buurt t nog even niet weet, vooral ivm mn werk... Als ik eind van de week heb gesolliciteerd en weet of ik ben aangenomen dan kan het me niet zoveel meer schelen .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:22:14 #178
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47488307
Hier worden we ook regematig gefeliciteerd door mensen uit de straat. "Ja, ik zag de flessen." Ik vind het wel grappig eigenlijk.
En vandaag had ik flessenpost! Er zat een briefje bij dat dit mijn laatste week is. Ik heb het met liefde gedaan, zonder die gevulde flessen was ik immers ook niet zwanger geraakt. De mvm mevrouw zei tegen mij dat ze altijd tegen deelneemsters vertelde dat de gang naar het ziekenhuis belastender is dan de flessen vullen. Maar ik ben stiekem blij dat ik klaar ben en weer gewoon naar het toilet kan.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:32:11 #179
94046 PM-girl
pi_47488746
Ik heb tot ik het verteld had, de flessen zelf gebracht en afgehaald.

Maar wat goed dat er weer velen mee doen/deden!
*
pi_47489041
Flessenpost, hihi. Ik ga komende vrijdag ook ff flessenposten dat de chauffeur me 1 fles minder mag geven, anders heb ik er 1 teveel .

Laatste week Lishe, lekker hoor! Geniet nog even van t potten-piesen .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:41:39 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47489149
En die schenkkan staat hier in de kast voor de-week-na-de-bevalling. Ik pies rechtsstreeks. Veel makkelijker.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:20:17 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50106085
ff dit topic afstoffen. Ik ga ook piesen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50106243
Pies ze Ticootje !
pi_50122060
Ik wil ook plassen . Maar ik wacht nog even, ik weet niet hoe ver ik ben en dat is natuurlijk ook nog van belang. Als ik de echo heb gehad kan ik me misschien nog opgeven.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:51:08 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50122287
Maar het is juist zo belangrijk dat zodra je een posi test hebt om je op te geven. Je kan maar meedoen tot 16 weken.

Ik krijg volgende week iemand op bezoek, ik ben dan nog geen 6 weken zwanger. Maar dan kunnen ze je wel gebruiken. Je krijgt ook een kadootje als je je zo vroeg opgeeft.
pi_50122324
Zou je je niet sowieso op kunnen geven? Diegene die langs komt doet een testje om te zien of er genoeg HCG in je urine zit en als dat zo is kan je volgens mij gewoon meedoen... (denk ik).
Het is misschien alleen wat lastiger om te bepalen tot wanneer je dan mee kan doen, maar dat zou je natuurlijk kunnen vragen hoe ze dat dan doen. (of zeg ik nu iets heel sufs?)
pi_50165347
Ik zal eens bellen.

Edit: Gegevens telefonisch doorgegeven. Nu telefoontje afwachten van de contactpersoon. Was prima omdat ik nog niet verder dan 12 weken kan zijn.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:46:08 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50166709
Randa, goed hoor! Als je je echo hebt gehad weet hoelang je nog kunt meedoen.

Ik vind het stiekum toch wel een beetje spannend. Volgende week komt ze langs en dan nemen ze ook nog een keer een zwangerschapstest af. Ik heb gewoon iets tegen die dingen. Komt natuurlijk bij dat ik het nog maar amper kan geloven dat het eindelijk zover is.

Ik heb al wel een trechter (heet dat zo?) gekocht. Gewoon in de fles piesen.

Hoeveel stank komt er nu vanaf? Is hete en aanrader om in ieder geval luchtverfrisser aan te schaffen voor op het toilet?
pi_50166944
Ik heb er geen last van gehad van die stank, toen ik in verwachting was van merlijn. Ik kreeg er de vorige keer gewoon een maatbeker bij om in te plassen en dan is het even overschudden in de flessen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:56:31 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50167146
oh, dan is het goed.
pi_50167727
Echt lekker ruikt het niet, maar ik pieste in de maatbeker en dan draaide ik daarna pas de fles los om het erin te gieten en dan viel het best mee.
Maar volgens mij zijn er ook dames die die lucht echt niet te harden vinden...
pi_50167957
Ik ruik slecht is altijd mijn excuus, maar ik wordt nu ook, net als bij de vorige zwangerschap, misselijk van geuren. Maar net niet van de fles
pi_50168150
Volgens mij ruik ik alleen maar beter sinds in zwanger ben, ik ben vaak de eerste die een poepluier ruikt op de groep (maar da's offtopic). Die flessen ruiken beter .
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:35:19 #194
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_50168645
Ik ben bijna klaar nog 3 weken. Dan heb ik geplast vanaf dat ik 3 weken zwanger was.
En ben er nu ook wel klaar mee.
De flessen zijn groot en groen en ik krijg ze met geen mogelijkheid vol.
De lucht vond ik niet aangenaam heel chemisch maar ik was toch al misselijk dus dat kon er nog wel bij.
Maar ach wat is nou die paar maanden/weken.

liefs joyce

ps je krijgt er idd een maatbeker bij die je alleen af mag spoelen met water.
pi_50173202
Dinsdag komt hier de mevrouw van moeders voor moeders. Als ik positief test mag ik gewoon beginnen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:30:37 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50179313
Bij mij komt ze ook dinsdag... Testen vind ik altijd spannend.. Maar ja nu weet ik gewoon de uitkomst.

Ik hoop alleen dat ze mij kunnen gebruiken, ik slik nu namelijk ook nog vitamine b6 250 mg (recept), ik hoop dat dat geen kwaad kan.
  woensdag 13 juni 2007 @ 08:23:07 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50399128
De mevrouw is gister geweest. Was een heel aardig mens. Ik ben ook meteen begonnen.

Natuurlijk moest er ook nog een test gedaan worden. Maar dit maal was mijn test streep zelfs dikker dan de controle streep. Ik ga overigens 10 weken pissen. 22 augustus zou mijn laatste zijn. Alleen de laatste week kan ik helaas niet meedoen, dan ben ik op vakantie.
pi_50406791
Bij mij is ze gisteren ook geweest en de test was positief . Ik mag tot 15 augustus, ze heeft als menstruatiedatum aangehouden 28 april want dan kreeg ik nog een lijstje om de echo in te doen. Ik heb overigens het bestekje als cadeau gevraagt. En als extratje kreeg ik een nachtlampje, omdat ik de kratten zelf weg moet brengen naar de verloskundige want ik woon niet op de route. Ik heb nu 10 kratten thuis en als ik er nog maar twee heb komt ze de rest brengen, met de cadeaus.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:00:52 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50407138
Ik ga ook de kratten zelf halen en brengen. Ik woon op zo'n manier dat ik ze 's ochtends niet echt ergens neer kan zetten. En ik moet ook gewoon werken.

Ik krijg natuurlijk een fotolijstje, en ik heb gekozen voor het boek. Ik vind het wel leuk om te lezen wat er in je buik gebeurd. Het bestekje kreeg ik er ook bij.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:14:39 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50407657
Oh en ik wil echt even benadrukken dat het zo belangrijk is!! Dus alle zwangeren die nog geen 11 weken zwanger zijn, even aanmelden. Kleine moeite lijkt mij, maar oh zo belangrijk !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')