Mag dat wel? Er zit in die flessen iets dat ervoor zorgt dat het hormoon beter bewaard blijft. Als je de flessen open zet, dan vervliegt dat spul misschien wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:58 schreef PM-girl het volgende:
Gwennert, vast een tip, mocht je misselijk zijn, (maar anders ook), de geur van de flessen is nogal euhm, 'apart', dus als je een nieuwe krat krijgt, even met de dekseltjes los buiten laten luchten!
Krijg je dat niet eens dubbel als je zwanger bent van een tweeling? Valt me weer tegen! Zoals wel meer me tegenvalt van MvM.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
euh, kan iemand anders dat kannetje dan niet even vasthouden....moeten wij vrouwen echt alles zelf doen ?
Ben inmiddels zelf klaar met "geplas in kan", dus de tweeling mag over een jaar ruzie maken wie van het MVM bordje mag eten![]()
Inderdaad! En waar ik ook achterkwam, niet de pot recht voor de uitgang van je wc houden, want de geur gaat echt recht omhoog! Dus als je de kan aan de zijkant van de toilet houdt, terwijl je inschenkt, hoef je ook niet meer langs die rans-stank als je uit de toilet gaat.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef Nijna het volgende:
Ik ben al een paar weken (3) aan het piesen. Ik vind het met de lucht uit die flessen wel meevallen, snel gieten en deksel er weer op
.
Ik zelf ben er nog een tweede keer ingetrapt. En weer spijt als ik iedere ochtend kotsend bezig was met die flessen. Niets hielp. Dus de drempel wordt ook steeds groter om het vol te houden. Ik probeerde zelfs mijn plas op te houden...achteraf bekeken natuurlijk compleet idioot.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:52 schreef sjak het volgende:
Ik heb een beetje spijt dat ik meedoe. Ik word zo beroerd van de lucht in die potten. Ik durf soms zelf niet meer die dingen open te doen om over te gieten. En dan gebruik ik al alle tips die ze me gegeven hebben. Elke dag een nieuwe pot, pot open laten staan voor gebruik (dat gaat niet altijd want als ik 's ochtends moet plassen dan kan ik niet een kwartier wachten tot dat ding uitgewasemd is) Ik ga wel stug door hoor, ik vind het nog steeds een prima doel waar ik het voor doe.
Maar bij een volgende keer zal ik me niet meer opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |