Hummie reageert niet op mailtjes van mijquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is best een goed idee ja. Mail jij het even naar Hummie?
Was die one-night stand zo erg dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hummie reageert niet op mailtjes van mij
Dat gaat hier ook vrij snel. Ik had even die onenigheid met Lekkersimpel en meteen had ik daarom van iemand -2 punten te pakken in het servival topic.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zou alleen maar - - punten uitdelen met die lui daar![]()
Het was voor mij reden genoeg om drank en drugs af te zwerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was die one-night stand zo erg dan?
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Sassefras het volgende:
[..]
zullen we ze gewoon allemaal in een keer er uittiefen?
dan gaat BB ook wat sneller, en kan mijn normale leven weer beginnen..
Ach ja, je weet toch zelf hoe het zit. Is toch het belangrijkste. Laat hem in het vervolg lekker lomp lullen. Raakt ie vanzelf wel een keer beu (hoop ik)quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat hier ook vrij snel. Ik had even die onenigheid met Lekkersimpel en meteen had ik daarom van iemand -2 punten te pakken in het servival topic.
Ik reageer ook al weken niet meer op zijn posts, maar soms is het gewoon te erg en dan ga ik me niet meer inhouden. Helemaal als hij mijn familieleden gaat zitten beledigen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja, je weet toch zelf hoe het zit. Is toch het belangrijkste. Laat hem in het vervolg lekker lomp lullen. Raakt ie vanzelf wel een keer beu (hoop ik)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.
Helemaal niet. BB is nog altijd het leukste wat op tv is. Anders zat ik hier ook niet zo veel vrije tijd te 'verdoen'.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal mee eens dit wordt een martelgang tot eind december.
Je mag kijken als ik mag kijken en het gaat verder zoals het nu gaat dan wordt het een martelgang.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Martelgang das dan wel weer erg extreem
Je HOEFT niet te kijken hoor, het mag.
Scanman je zit alleen maarLieske te kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. BB is nog altijd het leukste wat op tv is. Anders zat ik hier ook niet zo veel vrije tijd te 'verdoen'.
Is al gebeurd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef luciano het volgende:
Modje , daluk ff 722 van maken .......721 is al geweest , txs
Ze zaten beide op hun lip te bijten. Voor Ingrid is dat normaal trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |