abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33699458
06-09 - Stenders Stendersvroegop
09-12 - Peter R de Vries - Misdadig Mooie Muziek
12-13 - Hart in aktie - Wendy van Dijk
13-16 - Dart in aktie - Raymond van Barneveld
16-17 - All you need is lovesongs - Robert ten Brink
17-19 - De muzieksmaakpolitie - Rob geus
19-22 - Piets uitgebreide weerbericht

Moeten we hier aan denken?
pi_33704376
Voor de luisteraars van Yorin FM zal de overname op korte termijn nauwelijks gevolgen hebben. SBS-topman Tillieux: "De programmering van de zender blijft vooralsnog overeind. Het belangrijkste is dat de zender en de medewerkers een plek binnen de organisatie van SBS krijgen. Natuurlijk gaan we daarna meteen werken aan de verdere versterking en verbetering van de zender."

De luisteraars zullen nog weinig van de overname merken, omdat het format waarschijnlijk het eerste half jaar nog niet wordt aangepast, evenals de naam. Indien mogelijk wil SBS het station Hitradio Veronica gaan noemen. Zoals gezegd is het in principe de bedoeling dat alle medewerkers van Yorin FM meegaan naar SBS. Robert Jensen gaat een half jaar naar SBS en zal daarna bekijken of hij blijft. Het ligt dan voor de hand dat Jensen niet meer elke werkdag te horen is, maar bijvoorbeeld alleen nog maar een show in het weekend gaat maken. Rob Stenders en Henk Westbroek stappen waarschijnlijk ook over.

SBS mag het station niet zomaar Hitradio Veronica noemen. De Vereniging Veronica heeft Sky Radio namelijk een licentie gegeven om de naam Veronica te mogen gebruiken voor haar radiostation. Radio Veronica staat momenteel in de verkoop en de Vereniging Veronica mag bepalen of de naam ook door de nieuwe eigenaar gevoerd mag gaan worden. De Vereniging kan dan bepalen om SBS een licentie te geven om de naam Veronica voor een radiozender te gebruiken. De nieuwe eigenaar van Radio Veronica moet dan een andere naam kiezen.
pi_33706545
Mag Mark in the Dark dan terug, als de DJ's weer zelf muziek uit mogen kiezen?
pi_33708007
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef Omaha het volgende:
Mag Mark in the Dark dan terug, als de DJ's weer zelf muziek uit mogen kiezen?
Zou top zijn

Hele stomme fout geweest van yorin om hem de deur uit te werken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cool_Runner op 04-01-2006 21:19:18 ]
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_33722186
Mark in the Dark
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 januari 2006 @ 13:42:11 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33726727
zijn er ook meer mensen die nix met mark hebben? Ik vind dat hij zo'n enorm iritante stem heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:45:50 #127
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33726875
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
zijn er ook meer mensen die nix met mark hebben? Ik vind dat hij zo'n enorm iritante stem heeft
Ik ken hem niet, ik luister meestal naar radio2
pi_33727214
quote:
Dat heb ik ook wel een beetje hoor, hoewel ik nooit radio luisterede snachts. Maar heel af en toe in de auto op weg naar huis ofzo.
pi_33727467
zeker irritante stem maar hij is wel origineel en draaid wat luisteraar wou. Tevens was zoem zoem zoemertje natuurlijk een super hit
quote:
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 januari 2006 @ 14:31:09 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33728411
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef funrider het volgende:
zeker irritante stem maar hij is wel origineel en draaid wat luisteraar wou. Tevens was zoem zoem zoemertje natuurlijk een super hit
[..]
oja dat ook nog zoem zoem
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33728474
Ik was ook niet zo kapot van Mark in the Dark, al begreep ik niet waarom hij er door Robert Feller uit is gewerkt. Andere jocks (waaronder een Jensen die maanden weg mag blijven) hadden/hebben veel meer krediet bij hem.
En nu kan er gereageerd worden.
pi_33729707
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Spindoc het volgende:
Ik was ook niet zo kapot van Mark in the Dark, al begreep ik niet waarom hij er door Robert Feller uit is gewerkt. Andere jocks (waaronder een Jensen die maanden weg mag blijven) hadden/hebben veel meer krediet bij hem.
Jensen is/was toch ook programmadirecteur bij yorinfm? En feller en jensen hebben een aardige tijd samen een radioshow gedaan met jan er ook nog bij dus die zullen wel wat closer zijn dan mark in the dark.
pi_33731851
Zoals nu bekend is zal Jensen ook creative director blijven van het huidige Yorin FM in handen van SBS.

Vind het ook jammer dat Mark in the Dark is verdwenen. Was toch een apart maar ook een echt radiomens, die veel luisteraars aan zich wist te binden. Toch wat anders dan een computer die de hele nacht maar non-stop plaatjes draait.
pi_33732480
quote:
Jensen is/was toch ook programmadirecteur bij yorinfm? En feller en jensen hebben een aardige tijd samen een radioshow gedaan met jan er ook nog bij dus die zullen wel wat closer zijn dan mark in the dark.
Dat zal daarbij ongetwijfeld een rol spelen. Daarnaast is Jensen wat meer een zogenaamde 'grote naam' dan Mark in the Dark.
pi_33734535
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef Klingon het volgende:

Vind het ook jammer dat Mark in the Dark is verdwenen. Was toch een apart maar ook een echt radiomens, die veel luisteraars aan zich wist te binden. Toch wat anders dan een computer die de hele nacht maar non-stop plaatjes draait.
Idd
pi_33735596
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef Klingon het volgende:
Zoals nu bekend is zal Jensen ook creative director blijven van het huidige Yorin FM in handen van SBS.
Nou dan moet ie vooral deze koers blijven varen. Zo word het nooit wat met dat station.
If Matrix was here, he'd laugh too
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 januari 2006 @ 17:32:49 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33735780
gisteren meldden ze bij Boulevard dat het gerucht ging dat Jensen zn Talkshow meeneemt naar SBS
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:35:58 #138
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33735897
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:32 schreef rubbereend het volgende:
gisteren meldden ze bij Boulevard dat het gerucht ging dat Jensen zn Talkshow meeneemt naar SBS
Niveau zoekt niveau
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33735931
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:32 schreef rubbereend het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat RTL die talkshow uit handen geeft, maar niets is onmogelijk natuurlijk.
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:41:34 #140
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33737843
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat RTL die talkshow uit handen geeft, maar niets is onmogelijk natuurlijk.
Dat hadden ze wel over bij Boulevard
pi_33739392
Er gingen ook geruchten dat Jensen van RTL4 naar RTL5 zou gaan, om de vooravond op 4 te versterken. Gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 6 januari 2006 @ 01:02:49 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33752439
quote:

[..]

RTL wilde Genee eerst ook niet aan Talpa afstaan, de Tros wilde ook zoveel niet kwijt..........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33758465
quote:

[..]

Jensen produceert die talkshow met zijn eigen bedrijfje geloof ik. En aangezien contracten in tv land niet zo heel veel voorstellen (zie wilfred genee en jack spijkerman) moet dat geen probleem zijn om naar sbs te verhuizen.
pi_33768461
quote:
Directie Yorin FM valt uit elkaar

De directie van Yorin FM valt uit elkaar nu SBS Broadcasting het station over heeft genomen. Het is zeker dat Arthur Weijers achterblijft bij RTL om het beleid van RTL FM te bepalen. De toekomst van de drie andere directieleden is nog niet duidelijk. Het gaat dan om Robert Jensen, Ralf van de Ven en Robert Feller.

SBS gaat met alle medewerkers van Yorin FM praten over de toekomst, dus ook met de drie directieleden waarvan nog niet zeker is of ze bij RTL blijven of meeverhuizen naar SBS. Aanstaande maandag start de eerste serie van die gesprekken.

Robert Jensen is creatief directeur van Yorin FM en RTL FM. Hij gaat naar verwachting mee naar SBS en zal in dat geval stoppen met zijn werkzaamheden voor RTL FM. Ralf van de Ven is sinds een paar maanden de music director van Yorin FM. Stephan Koot was dat voorheen, maar die is nu alleen nog maar music director van RTL FM en tijdelijk ook program director van het station. Koot zal dus in ieder geval in dienst blijven van RTL. Robert Feller is de program director van Yorin FM, maar tevens dj op RTL FM. [JS/Radio.NL]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 januari 2006 @ 17:39:37 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33804421
quote:
SBS sluit tweede radiozender niet uit
SBS sluit niet uit om in de toekomst nog een radiozender aan te kopen. Dit zegt SBS-topman Patrick Tillieux in het Financieele Dagblad. Deze week werd bekend dat SBS Yorin FM over genomen heeft.

In de krant laat hij doorschemeren interesse te hebben in Sky Radio. "Als eerste stap is dit voldoende. Ik weet dat Sky Radio in de etalage staat, maar we zien wel wat dat wordt." Echter zou Sky Radio niet onder SBS-vlag naast Yorin FM kunnen bestaan, een bedrijf mag namelijk maar één ongeclausuleerd kavel hebben.
ik zie het al gebeuren, SBS kan straks Sky kopen en dan mag Yorin weer in de aanbieding
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 9 januari 2006 @ 08:47:00 #146
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_33857453
SBS koopt een radiostation dat slecht gaat (YorinFM) en gaat niks veranderen aan het format en aan de DJ's.

Ehm...beetje dom denk ik
pi_33857779
Ze zullen in de loop van de tijd heus wel wat veranderen denk ik. Zag net bij Goedemorgen nederland dat ze een breder publiek willen trekken.

Dat lijkt me nou juist niet echt een goed idee. Worden ze weer een 538 kloon. Ze kunnen beter dat oude idee wat ze hadden van een pop/rock station nu echt goed doorvoeren en dan niet weer anastacia draaien.
pi_33867545
Al bij de start van het huidige Yorin FM heb ik dit zien aankomen. Jammer genoeg kan ik het bericht niet terugvinden. Hier op Fok was er toen een verhitte discussie met iemand die dacht dat het wél zou aanslaan, maar dat kon natuurlijk nooit. Yorin FM ging namelijk iets doen waarvan al was aangetoond dat het niet werkte: het oude 3FM imiteren. Het oude 3FM, met Rob Stenders prominent in de muziekredactie, onder wiens bewind de luistercijfers dramatisch kelderden. Het verbaast me dan ook helemaal niks dat RTL het niet meer zag zitten in deze net-niet-radiozender. SBS zal er heel wat aan moeten veranderen, wil het alsnog een succes worden. En dat wordt nu zo onderhand wel tijd, want Yorin heeft nog nooit wat voorgesteld.
pi_33897971
Gisteravond werd om ongeveer 19.10 uur op Yorin gemeld dat het nieuwe beleid zal zijn dat er zoveel mogelijk muziek zal worden gedraaid en zo min mogelijk gepraat zal worden. Een beetje zoals Q-Music dus. Ik weet niet wie het zei, waarschijnlijk Frank Dane of Maurice Verschuuren. Het werd verteld op een wat cynisch toontje, dus waarschijnlijk zijn niet alle dj's er even blij mee.
pi_33898032
Verkapte vorm van sky radio dus. Als ik muziek wil luisteren zet ik mijn ipod wel aan.

Jensen zal het dan na een half jaar ook wel voor gezien houden. Die was nooit zo van het muziek draaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')