quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef Omaha het volgende:
Mag Mark in the Dark dan terug, als de DJ's weer zelf muziek uit mogen kiezen?![]()
![]()
Ik ken hem niet, ik luister meestal naar radio2quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
zijn er ook meer mensen die nix met mark hebben? Ik vind dat hij zo'n enorm iritante stem heeft
Dat heb ik ook wel een beetje hoor, hoewel ik nooit radio luisterede snachts. Maar heel af en toe in de auto op weg naar huis ofzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
zijn er ook meer mensen die nix met mark hebben? Ik vind dat hij zo'n enorm iritante stem heeft
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
oja dat ook nogquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef funrider het volgende:
zeker irritante stem maar hij is wel origineel en draaid wat luisteraar wou. Tevens was zoem zoem zoemertje natuurlijk een super hit
[..]
Jensen is/was toch ook programmadirecteur bij yorinfm? En feller en jensen hebben een aardige tijd samen een radioshow gedaan met jan er ook nog bij dus die zullen wel wat closer zijn dan mark in the dark.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef Spindoc het volgende:
Ik was ook niet zo kapot van Mark in the Dark, al begreep ik niet waarom hij er door Robert Feller uit is gewerkt. Andere jocks (waaronder een Jensen die maanden weg mag blijven) hadden/hebben veel meer krediet bij hem.
Dat zal daarbij ongetwijfeld een rol spelen. Daarnaast is Jensen wat meer een zogenaamde 'grote naam' dan Mark in the Dark.quote:Jensen is/was toch ook programmadirecteur bij yorinfm? En feller en jensen hebben een aardige tijd samen een radioshow gedaan met jan er ook nog bij dus die zullen wel wat closer zijn dan mark in the dark.
Iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef Klingon het volgende:
Vind het ook jammer dat Mark in the Dark is verdwenen. Was toch een apart maar ook een echt radiomens, die veel luisteraars aan zich wist te binden. Toch wat anders dan een computer die de hele nacht maar non-stop plaatjes draait.
Nou dan moet ie vooral deze koers blijven varen. Zo word het nooit wat met dat station.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef Klingon het volgende:
Zoals nu bekend is zal Jensen ook creative director blijven van het huidige Yorin FM in handen van SBS.
Niveau zoekt niveauquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:32 schreef rubbereend het volgende:
gisteren meldden ze bij Boulevard dat het gerucht ging dat Jensen zn Talkshow meeneemt naar SBS
Ik kan me niet voorstellen dat RTL die talkshow uit handen geeft, maar niets is onmogelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:32 schreef rubbereend het volgende:
gisteren meldden ze bij Boulevard dat het gerucht ging dat Jensen zn Talkshow meeneemt naar SBS
Dat hadden ze wel over bij Boulevardquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat RTL die talkshow uit handen geeft, maar niets is onmogelijk natuurlijk.
RTL wilde Genee eerst ook niet aan Talpa afstaan, de Tros wilde ook zoveel niet kwijt..........quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat RTL die talkshow uit handen geeft, maar niets is onmogelijk natuurlijk.
Jensen produceert die talkshow met zijn eigen bedrijfje geloof ik. En aangezien contracten in tv land niet zo heel veel voorstellen (zie wilfred genee en jack spijkerman) moet dat geen probleem zijn om naar sbs te verhuizen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
quote:Directie Yorin FM valt uit elkaar
De directie van Yorin FM valt uit elkaar nu SBS Broadcasting het station over heeft genomen. Het is zeker dat Arthur Weijers achterblijft bij RTL om het beleid van RTL FM te bepalen. De toekomst van de drie andere directieleden is nog niet duidelijk. Het gaat dan om Robert Jensen, Ralf van de Ven en Robert Feller.
SBS gaat met alle medewerkers van Yorin FM praten over de toekomst, dus ook met de drie directieleden waarvan nog niet zeker is of ze bij RTL blijven of meeverhuizen naar SBS. Aanstaande maandag start de eerste serie van die gesprekken.
Robert Jensen is creatief directeur van Yorin FM en RTL FM. Hij gaat naar verwachting mee naar SBS en zal in dat geval stoppen met zijn werkzaamheden voor RTL FM. Ralf van de Ven is sinds een paar maanden de music director van Yorin FM. Stephan Koot was dat voorheen, maar die is nu alleen nog maar music director van RTL FM en tijdelijk ook program director van het station. Koot zal dus in ieder geval in dienst blijven van RTL. Robert Feller is de program director van Yorin FM, maar tevens dj op RTL FM. [JS/Radio.NL]
quote:SBS sluit tweede radiozender niet uit
SBS sluit niet uit om in de toekomst nog een radiozender aan te kopen. Dit zegt SBS-topman Patrick Tillieux in het Financieele Dagblad. Deze week werd bekend dat SBS Yorin FM over genomen heeft.
In de krant laat hij doorschemeren interesse te hebben in Sky Radio. "Als eerste stap is dit voldoende. Ik weet dat Sky Radio in de etalage staat, maar we zien wel wat dat wordt." Echter zou Sky Radio niet onder SBS-vlag naast Yorin FM kunnen bestaan, een bedrijf mag namelijk maar één ongeclausuleerd kavel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |