Op zich wel, maar jouw advocaat wil eerst geld van jou zien. Daarbij krijg je niet alle werkelijke kosten toegewezen, zodat je altijd met een deel blijft zitten. En nee, dat kun je dan in beginsel niet meer bij je wederpartij claimen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef pro2call het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de verliezer betaald? en kan ik anders deze kosten niet bij hem claimen![]()
In dit stadium gaat het niet echt om argumenten maar meer om afschrikking. Ik weet niet of je het briefje van TS hebt gelezen, maar dan is het echt een stuk beter om te tonen dat je niet met je laat sollen. Een degelijke brief van een advocaat bewerkstelligt dat beter.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:27 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik zou ze, zonder advocaat overigens, een briefje sturen:
1. Je hebt niks met E te maken
2. De partij die er tussen zat was contractueel niet eens gerechtigd die diensten aan E aan te bieden
3. Wanneer iemand schade lijdt, heeft 'ie de plicht die schade beperkt te houden. Als het om hosting gaat, houdt dat in dat zo iemand op dat moment direct regelt dat de boel ergens anders gehost wordt.
Hoeft niet, misschien wilt hij het alvast hebben voor later. Of hij wilt het niet weggeven aan anderen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Maar je zegt dat doorverhuur niet toegestaan is maar ondertussen verhuur je wel 200 domeinen aan 1 persoon? Dan kan je er toch vanuit gaan dat diegene doorverhuurt?
Heb ik uit een film gekniptquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:53 schreef Vulkan het volgende:
@tonks
Hoe kom je aan zo'n plaatje? Is het van een film...vind hem geweldig.:D
Ik zal er thuis naar kijken, straks kom ik rare dingen op mijn scherm tegen. Vinden ze niet echt leuk hier op werk, maar aan de ene kant is het weer vrijdag...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb ik uit een film geknipt, freddy got fingered
Kerel,quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:52 schreef Vulkan het volgende:
Volgens mij wordt dit de snelste topic ooit...Zoef
Bedrijf van TS is gevestigd in NL (nah ja, daar ga ik van uit), klant is (neem ik aan?) ook gevestigd in NL dus kun je er van uitgaan dat NL recht op de overeenkomst van toepassing is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:48 schreef MarkzMan_X het volgende:
Die brief.
Trouwens, welk recht heerst hier eigenlijk? Aangezien de servers in Amerika staan/stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |