Zoals je weet leven we in een vrij land.
Althans dat is waar we prat op gaan.
Maar is dat wel zo?
De wetgever zegt regels te verminderen.
En wij zeggen tolerant te zijn.
Nu is het zo dat onlangs in het nieuws kwam dat Christen Unie en SGP de frisdrank Fanta willen verbieden in het gemeente huis van Nijkerk, en wel om het feit dat die sponser zijn van de Muziekzender(s) TMF/The Box/Mtv en die zouden op hun beurt weer aanzetten tot groepsverkrachtingen ,onzedelijk gedrag e.d.
Allereerst vind ik dat er een knop op je tv zit dus hoef je niet te kijken, sterker nog je hoeft die zender niet te programmeren op je tv(doe ik ook niet met zenders die ik absoluut niet wil zien).
Dat die zenders tot eerder genoemd gedrag aanzetten is overigens nooit bewezen.
Dat hun waarschijnlijk de verleiding niet kunnen weerstaan, kunnen wij toch niets aan doen?
Dat je daarom de verleiding weg moet nemen vind ik kul.
Die kan je zelf wegnemen door er bewust niet naar te kijken.
Wij betalen met z'n allen voor de kabel dus dan is de kans groot dat je ook dingen op de kabel krijgt die je niet wil, immers heb ik ook.
Dat ik dan zeg die zenders moet je maar verbieden omdat......(er is altijd wel een reden te verzinnen) is natuurlijk de grootste onzin.
En daar kan ik me vreslijk over opwinden, wat zelfs wakker van liggen.
Want de moraal ridders laten zelf geen vrouwen toe in hun partij kader, dus hoezo tolerant?
Hoezo gelijke kansen en rechten.
Hun zien vrouwen als het zwakke geslacht want volgens de Bijbel is de vrouw uit de man geschapen.
Dat wij als normale (gelovig of niet) mensen kiezen voor vrijheid en de keuze daarin is onze keuze die dringen wij niet op.
Dat moeten CU/SGP (en ik heb gehoord PVDA) ook niet doen!!
Ik zou bijna gaan vloeken.
Ik bepaal zelf wat ik wil en laat me niets opdringen.
En als je als lid van die partij al een orrdeeel over mij (ons ) hebt zou ik de bijbel maar eens lezen.
Daarin staat met grote letters : GIJ ZULT NIET OORDELEN!
Dat ik misschien naar tieten kijk en wulpse dames is mijn vrije keus.
Die keuze wil ik ook blijven hebben.
Dat U daar niet naar wil kijken is UW keuze.
En ik geloof niet dat de vrouwen het zwakke geslacht zijn, en dat ze dus weloverwogen een keuze maken om in die clips mee te doen.
Dus denk nog maar eens na over die rot voorstellen die jullie doen op lokaal en landelijk niveau.
Want dat U ergens ideen over heeft vind ik ok, maar U dring ons veel op.
En op een manier waarvan ik zeg, leef ik uberhaupt nog wel in een vrij land?
Dat U dan geen Fanta wil drinken is UW keuze, en dan drinkt U dat toch niet!
Dat de drank lekker is en dat U spoken ziet, mag toch geen reden zijn om het anderen te verbieden?
Denk toch eens als mens na!
En niet als 1 of andere fanatieke extremist!
P.S. Bedankt aan allen die ons de vrijheid hebben geschonken.