Jawel, het is ook niet dat ik er een afkeer van heb ofzo, maar dat is altijd hetzelfde. Tuurlijk heb je verschillende borsten, maar die worden niet opeens blootgelegd door het verwijderen van een BH, tenzij ze dan opeens in elkaar zakken, maar dat is voor velen niet wenselijk lijkt me.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:05 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, vind het inderdaad mooier als er wat leuke, erotische kleding voor handen is... Maar het is toch ook wel leuk om te weten wat er onder die kleding zit
Het gaat hier over plaatjes.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:04 schreef Aurelium het volgende:
neuken met kleren aan gaat alleen zo lastig
Nee...de sloeber.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:35 schreef Burbo het volgende:
Fuifduif ik reageer hier niet eens meer op
Mannen in bikiniquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben het met je eens
Ik vind ook op het strand een mooie bikini of een mooi badpak mooier dan topless.
Voor mannen geldt hetzelfde, imo.
En toch reageer je?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:35 schreef Burbo het volgende:
Fuifduif ik reageer hier niet eens meer op
Idd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:50 schreef belusting het volgende:
vind het wel spannend om een meisje met alleen een bh te zien, bijvoorbeeld. das net niet helemaal naakt, maar juist zo... LEKKER!
Dat laat iig weinig aan de fantasie overquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga voor naakt met de flamoes zo ver mogelijk open.
Je nuekt toch niet met een fantasie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laat iig weinig aan de fantasie over
de rest fantaseer ik er wel bijquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laat iig weinig aan de fantasie over
Da's dan wel weer handigquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de rest fantaseer ik er wel bij![]()
Je neukt toch geen foto's?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je nuekt toch niet met een fantasie?
Wordt binnenkort een pakketje bij mij bezorgd, misschien als ik geluk hebquote:
Vrouwen met gehoorapparaten.... daar kan ik zo op afknappenquote:
kennen we jayden niet ook wijdbeens met haar kut helemaal wagenwijd open?quote:
je kan met de foto van een blote kut niet meer fantaseren?quote:Op maandag 14 november 2005 00:58 schreef McCarthy het volgende:
met TS eens
Allebei is ook ergquote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
als ik een bedekte vrouw zie fantaseer ik hoe ze naakt is. als ik een naakte vrouw zie fantaseer ik hoe mijn pik er in gaat. ik kies dus voor het tweede. een brug minder fantaseren.
ik gaf mijn voorkeur aan in dit topicquote:
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd dan volledig naakt. Op de één of andere manier accentueert bepaalde kleding alles ook beterquote:
Over welke Jayden hebben wij het? Niet over de Jayden die ik bedoel naar mijn weten.quote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kennen we jayden niet ook wijdbeens met haar kut helemaal wagenwijd open?
Hij beschreef nogal plastisch wat er moest gebeuren met de door jou geliefde bedektere foto'squote:Op dinsdag 15 november 2005 16:22 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat zoalshetis hierboven had gezegd. Het is inmiddeld gecensureerd.
deed ik. beetje cynisch. of mag dat ook al niet meer in sex?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:52 schreef zoalshetis het volgende:
Edit: doe's een beetje normaal zeg.
[Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitariaquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
deed ik. beetje cynisch. of mag dat ook al niet meer in sex?![]()
ja ok. zag het. dank je hartelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet hier dus. Post verwijderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |