Tssktssk, dat ik die nog niet ingevuld hebquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:19 schreef Muck het volgende:
kan natuurlijk niet naar je msn vragen he, dat komt heel gek over...
Ik nietquote:
Nee.quote:
Foto?quote:
Laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een koe eruit ziet![]()
Mijn foto plaats ik niet hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:38 schreef Muck het volgende:
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn foto plaats ik niet hier![]()
Ik voeg je wel ff toe aan mijn MSN![]()
forum@fok.nlquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn foto plaats ik niet hier![]()
Ik voeg je wel ff toe aan mijn MSN![]()
Niet als je het naar forum@fok.nl mailt, dan komt het bij mij terecht.quote:
ja pool, trustequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:52 schreef Inferi het volgende:
Ik wens Pooltje nog een goede nachtrust toe en een knuffel voor moemoe en een eenvoor Muck
Geef hier ma_jojo een handquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:53 schreef ma_jojo het volgende:
Pool is een held! Weg met knuffeltopics!
Dank voor de tip maar ik had hem al gezien.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:52 schreef Inferi het volgende:
Ik wens Pooltje nog een goede nachtrust toe en een knuffel voor moemoe en een eenvoor Muck
weet ik, was maar een grapjequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dank voor de tip maar ik had hem al gezien.
Kee, dus ik kan haar blijven volgen zonder het idee te hebben mijn tijd volledig te verdoenquote:
Toedeloequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:59 schreef Muck het volgende:
maar nu ga ik écht slapen
truste allemaal
En hoe knuffelbaar ben jij dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kee, dus ik kan haar blijven volgen zonder het idee te hebben mijn tijd volledig te verdoen![]()
je zou beter mij kunnen volgen, maar moemoe is het stalken ook wel waardquote:Op vrijdag 11 november 2005 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kee, dus ik kan haar blijven volgen zonder het idee te hebben mijn tijd volledig te verdoen![]()
Says whoquote:Op vrijdag 11 november 2005 04:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pssst hij is een mannetje, jij een vrouwtje![]()
![]()
Ik stalk jou al, je hebt het alleen niet door......quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:04 schreef remlof het volgende:
[..]
je zou beter mij kunnen volgen, maar moemoe is het stalken ook wel waard
Global dan eerder.quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:08 schreef remlof het volgende:
heh dagonet doet net alsof ie ONZ mod is nu
Met je paard?quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik stalk jou al, je hebt het alleen niet door......![]()
Achja, tis maar net hoe mijn pet staatquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, tis maar net hoe mijn pet staat![]()
maar je mist het gevoel voor ONZ (en ongetwijfeld diverse andere subfora)... je kan niet zomaar alles dichtflikkeren!quote:
Jij hebt daar iets mee heh, ooit eens de wei uitgetraptquote:
* moemoe denkt terug aan een vreselijke dagquote:Op vrijdag 11 november 2005 04:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij hebt daar iets mee heh, ooit eens de wei uitgetrapt![]()
goedzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:12 schreef moemoe het volgende:
Oja ik ging slapen![]()
Ik heb alleen geen slaap meer![]()
totdat je me zondagochtend vroeg wakkerbeltquote:Op vrijdag 11 november 2005 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik stalk jou al, je hebt het alleen niet door......![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:22 schreef moemoe het volgende:
Ik ga toch maar slapen![]()
Trusten lieve mensen![]()
*knuffeels*![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |