Ik bedoel het goed hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. Daar zet je wel iets in gang ja. Maar ik kan er niets aan doen. Ik vind haar alleen maar lievvvv
Sinds ik 40 ben geworden ben ik ook veel emotioneler.... en begin ook opeens wat zwaarder te worden trouwens
heeft Menno de slachtofferrol zomaar aan Joost overgedragen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:12 schreef APK het volgende:
Nauwelijks, tenzij hij zelf verschrikkelijk de mist in gaat.
Maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik denk eerder dat hij blijft stijgen door de slachtofferrol die die achterlijke bewoners hem geven.
noddiequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
Ik bedoel het goed hoor, begrijp me niet verkeerd![]()
Het is een leuke jonge meid, maar een gigantische beuk voor haar harses kan ze goed gebruiken volgens mij, zodat alles een beetje op een rijtje valt zeg maar
nee, vanavond zowaar nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:21 schreef Day het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo langzaam?
Je meende het nog serieus ook? Dat gaan je punten kosten mannetjequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed hoor, begrijp me niet verkeerd![]()
Het is een leuke jonge meid met potentie, maar een gigantische beuk voor haar harses kan ze goed gebruiken volgens mij, zodat alles een beetje op een rijtje valt zeg maar
gefeliciteerd, kijk dan ook gewoon naar floris.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
DVD'tje werkt prima
Wat een buttfilms maakte Rutger Hauer toch altijd
Welke film?quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
DVD'tje werkt prima
Wat een buttfilms maakte Rutger Hauer toch altijd
Neuh, Naaaaaaaaathalie en Dido hebben hem aangepakt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:19 schreef Wup het volgende:
heeft Menno de slachtofferrol zomaar aan Joost overgedragen dan?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:24 schreef Wup het volgende:
[..]
gefeliciteerd, kijk dan ook gewoon naar floris. Turks Fruit
Wij zijn het eens, dit wordt eng.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ik vind Lieske prima zoals ze is. Ze heeft minpuntjes, dat is waar, maar dat heeft toch iedereen?
In dit gezelschap is ze wat mij betreft veruit de leukste, samen met Roel.
roel is een eng mannetje die ik gelijk een trap onder zijn reet had gegeven als ie ook maar 1 keer zo'n grote bek tegen me had gehad,zoals gisteren wie heeft er in mijn tas gezeten" ja duhhhhhhhhhhh ik niet ...eikelquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je meende het nog serieus ook? Dat gaan je punten kosten mannetje
Nee, ik vind Lieske prima zoals ze is. Ze heeft minpuntjes, dat is waar, maar dat heeft toch iedereen?
In dit gezelschap is ze wat mij betreft veruit de leukste, samen met Roel.
dat begrijp ik niet, die waren zo dik met elkaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:24 schreef APK het volgende:
Neuh, Naaaaaaaaathalie en Dido hebben hem aangepakt.
Jah.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:28 schreef Wup het volgende:
[..]
dat begrijp ik niet, die waren zo dik met elkaar
omdat hij vriendjes was met menno?
Ik zal het voor me houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
Cadeautje voor Isa, niet verdervertellen
Ja, dat kunnen we eigenlijk niet hebben. Is niet goed voor de reputatie enzo. Maar misschien ben ik niet de eikel wat jij altijd dacht en misschien ben jij toch niet zo ongevoelig als ik altijd dachtquote:
Dat doet pijn LV... Maar ik vind je er niet minder leuk omquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
roel is een eng mannetje die ik gelijk een trap onder zijn reet had gegeven als ie ook maar 1 keer zo'n grote bek tegen me had gehad,zoals gisteren wie heeft er in mijn tas gezeten" ja duhhhhhhhhhhh ik niet ...eikel![]()
Roel dus...quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:30 schreef Isabeau het volgende:
Als Lieske er niet meer zou zijn, wie zou dan jouw favoriet zijn, scanman?
Misschien denken aan iets nieuws. Sommige mensen vervallen in herhalingen en blijven inspiratieloos.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet Hummie dus regelen en dat doet ze niet op -voor Joost- kritische momenten.
Toen ik dat las dacht ik heel snel en heel eventjes: had je toch eerder naar Lieske moeten luisteren, Nathaliequote:Aspirine kan huidkanker voorkomen
Medicijnen als aspirine en ibuprofen kunnen volgens Australische onderzoekers het risico op huidkanker verkleinen. Dat meldde de Australische omroep ABC maandag.
Het medisch onderzoeksinstituut van Queensland (QIMR) onderzocht duizend mensen die in de stad Nambour wonen. De onderzoekers vonden positieve resultaten bij mensen die gedurende vijf jaar ten minste twee keer per week zogeheten non-steroïde medicijnen slikten.
Aspirine blokkeert de werking van een enzym, dat de kanker nodig heeft om zich in de huid te kunnen ontwikkelen, aldus QIMR-onderzoeker David Whiteman. Hij noemde de studie hoopvol, maar er zou wel een grootschaliger onderzoek nodig zijn. Dat kan leiden tot een nieuw medicijn voor mensen met een verhoogde kans op huidkanker.
Uit eerdere onderzoeken bleek al dat non-steroïde medicijnen de kans op hartkwalen en andere vormen van kanker reduceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |