Ja, nu komen de echt serieuze zaken aan de orde. Zaken die echt ter zake doen enzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, even afstand nemen van de meer serieuze verhandelingen die de overige SC topics vullen dus![]()
Ooh, de Radetzkymarsquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:39 schreef scanman01 het volgende:
En linkjes plaatsen met 'muziek'
Voor stereotomy is deze
http://chris.cc/midi/oldandwi.mid
Tja, beter kon ik niet vinden. Wel het mooiste APP nummer
Tietenkonttietenkonttietenkontkontkont ....quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ooh, de Radetzkymars![]()
Oh nee, toch niet...
Aangezien wij het bijna nooit met elkaar eens zijn, zou ik bijna zeggen, shoot!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil nog wel graag over iets of iemand discussieren, maar niemand die iets in gang zet.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil nog wel graag over iets of iemand discussieren, maar niemand die iets in gang zet.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik baal ervan dat Menno weg is.
nee sorry, daar is het voor mij nu te laat voor en ik ben nog niet zo ingeburgerd hier, dus nog een beetje verlegen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik werd er echt sip van, zo stomquote:
Ik ook hoor, dus schaam je niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd er echt sip van, zo stomIk moest wel een beetje om mezelf lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |