Oke, whatever, ik kijk wel even wat ik eraan kan doen. Kom ik wel weer uit.quote:
Vond het toch wel veelzeggend dat Joost zo in tranen uitbarstte na het vertrek van Menno, jammer dat ie nooit het lef heeft gehad het echt voor hem op te nemen toen Menno er nog was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef mijn23 het volgende:
joost is mijn favoriet op het moment, alleen bij hem ben ik nog niet gek geworden van frustatie dat ik niet ff dat huis in kan gaan en eens goed de waarheid kan gaan vertellen
Idd, en even dreigen dat hij eens normaal moet doen. anders....quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef mijn23 het volgende:
joost is mijn favoriet op het moment, alleen bij hem ben ik nog niet gek geworden van frustatie dat ik niet ff dat huis in kan gaan en eens goed de waarheid kan gaan vertellen
dattis een understeetment *hips*quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef newsman het volgende:
Hips, wat een anti climax was deze avond zeg
Nee, zoiets mag idd niet, hotmail in ieder geval niet. Maar je kunt je wel met een provideradres (oid) aanmelden en het dan daarna veranderen in een hotmailadres.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mogen hotmail, moerstaal enz enz soms niet? Dat zou het wel verklaren
Volgens mij bedoelde ze Rob. Die heeft ze al eens gestemd en ze is die reden nog niet vergeten zei ze.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
chantal gaat weer dido stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vond het toch wel veelzeggend dat Joost zo in tranen uitbarstte na het vertrek van Menno, jammer dat ie nooit het lef heeft gehad het echt voor hem op te nemen toen Menno er nog was.
Zou zijn verdiende loon zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is denk ik in de ogen van de reguliere kijker een beetje de "Ruud" kwa looks en daarom denk ik dat ie zwaar en dik in de finale zou kunnen komen, iig zit hij denk ik bij de laatste 2 in de finaleshow en wint ie het misschien nét niet
Ja we vonden het al zo intellectueelquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:57 schreef BorTheWolf het volgende:
ps het was niet mijn post maar van Avanne
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan heb je hoop ik wel een mooi pensioen opgebouwd ???![]()
Als je dit mailt naar Menno, geeft hem een moreel steuntje in de rug.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:56 schreef BorTheWolf het volgende:
Menno is winnaar geworden van het BB5 survival game
Menno +1 bestand tegen de storm
De morele overwinnaar is Menno : 8
doch ook hij staat niet meer.
Hij is voortijdig neergemaaid door een of andere klootzak genaamd Big Brother
die de voorkeur geeft aan huppelkutjes en Amsterdamse non-humor.
Aldus het einde van wat een interactief programma heet te zijn.
*Lijst van afgevallen deelnemers*
Thanx.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja we vonden het al zo intellectueel![]()
ik ben ook te cynisch gewordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Had het idee dat hij Menno opzocht omdat hij eerder van Rob had gewonnen. Misschien huilde hij omdat hij op het verkeerde paard had gewed. Of ben ik te cynisch.
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:59 schreef Kolomo het volgende:
Weten jullie waar ik benieuwd naar ben????
Of Nathalie, als ze ontdekt dat Ingrid Nemo van Menno heeft gekregen, het lef heeft om te vertellen wat ze die arme Nemo heeft aangedaan met haar vadsige voeten.
Zo.![]()
![]()
Idd, Menno's mailadres ie bekend.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je dit mailt naar Menno, geeft hem een moreel steuntje in de rug.
Enne, niet alle Amsterdammers hebben non-humor![]()
GVD, alweer rood.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/beckham.jpg]afbeelding][/URL]
Wat denk je zelf??? nathalie is tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:59 schreef Kolomo het volgende:
Of Nathalie, als ze ontdekt dat Ingrid Nemo van Menno heeft gekregen, het lef heeft om te vertellen wat ze die arme Nemo heeft aangedaan met haar vadsige voeten.
Zo.![]()
![]()
Nee, als je nuchter bent huil je alleen zo als het authentiek is. Menno was zijn enige zielsverwant in het huis (underdog), maar zijn D'66 karakter heeft hem ervan weerhouden om stelling te nemen. Daar had ie volgens mij spijt van.....En terecht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Had het idee dat hij Menno opzocht omdat hij eerder van Rob had gewonnen. Misschien huilde hij omdat hij op het verkeerde paard had gewed. Of ben ik te cynisch.
Welnee, doet ze niet, de lage hond!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:59 schreef Kolomo het volgende:
Zo.![]()
![]()
Net als Roel en Didoquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Welnee, doet ze niet, de lage hond!
Joost weet het overigens ook en die heeft ook z'n smoel gehouden.
Nou, ik denk.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |