prutsers, hadden ze beter een auto kennen jattenquote:
Of hij overleefde het startschot niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef dutchmage het volgende:
jo.. fietste hij toch niet hard genoeg...
Barend en van Dorp net, ze hadden Peter de Vries aan de lijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:58 schreef BrauN het volgende:
Bron?
Wat hij zegt. Wel saai als men onbekende mensen gaat liquideren.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:58 schreef BrauN het volgende:
Wie de stervende hoeren kanker tyfus is Sjors van Kleef?
Bron?
Dan was het misschien een camapagnestuntquote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Barend en van Dorp net, ze hadden Peter de Vries aan de lijn.
Och, voor een Sjors mag een uitzondering worden gemaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Wel saai als men onbekende mensen gaat liquideren.
Het zal toch zeker niet de onze zijn hè, P.?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Dubbel
Juist niet saai, nu moeten we allemaal op onze hoede zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Wel saai als men onbekende mensen gaat liquideren.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het zal toch zeker niet de onze zijn hè, P.?
Naar wat die telegraaf misdaad verslaggever zei een mannetje of 10 die nog kapot moesten .quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef Lucille het volgende:
Hoe lang zou de hitlijst nog zijn?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
Godverdomme. Waar gaat het heen met Nederland. Zo zou Pim het vast niet gewild hebben. R.I.P. Sjors van Kleef.
Dus v/d Heuvel kan nog wel een jaar vooruit met leuk materiaal voor zijn programma.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Naar wat die telegraaf misdaad verslaggever zei een mannetje of 10 die nog kapot moesten .
Daar ziet het wel naar uit, daarna zal die wel een politieke partij beginnenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus v/d Heuvel kan nog wel een jaar vooruit met leuk materiaal voor zijn programma.
Verkeerde PI gekozen e.d. Zou anders weer verkeerd opgevat worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat was een goeie van jezelf inderdaad!
Dat dacht ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:16 schreef tong80 het volgende:
Je kan veel zeggen over luie buitenlanders maar Joegoslaven weten wel van wanten.
Ze schieten in elk geval wel raak !quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:16 schreef tong80 het volgende:
Je kan veel zeggen over luie buitenlanders maar Joegoslaven weten wel van wanten.
Hahahah... dat was ook 't eerste waar ik aan moest denkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef blieblie het volgende:
NU EVEN NIET JAAAAH!!!!!!
of is het een andere sjors?![]()
damnquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef blieblie het volgende:
Nu Sjimmy nog...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef blieblie het volgende:
Die strip is al dood.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Nu Sjimmy nog...![]()
saaier kan bijna niet...
www.sjors-en-sjimmie.nlquote:
Volgens mij schieten ze duidelijk niet in het wilde westen maar juist zeer gericht. Je hoort nooit van gevaarlijke situaties voor omstanders door rondvliegende kogels. Als het zo gericht en effectief gaat dan roept het bij mij toch veel minder urgentie op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
Wat goed dat hij zich niet druk maakt over de buurt, maar dat hij het wel makkelijk vindt dat criminelen op eigen initiatief maar in het wilde westen mogen schieten.
Tuurlijk, als men nou ook het fatsoen had om een wit lakentje over het slachtoffer te gooien, dan was het perfect geweest..quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij schieten ze duidelijk niet in het wilde westen maar juist zeer gericht. Je hoort nooit van gevaarlijke situaties voor omstanders door rondvliegende kogels. Als het zo gericht en effectief gaat dan roept het bij mij toch veel minder urgentie op.
Tijdens de liquidatie op Sam Klepper (dacht ik) was een omstander in zijn been geraakt maar in het algemeen doen de moordenaars het erg "netjes".quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef Steijn het volgende:
Volgens mij schieten ze duidelijk niet in het wilde westen maar juist zeer gericht. Je hoort nooit van gevaarlijke situaties voor omstanders door rondvliegende kogels. Als het zo gericht en effectief gaat dan roept het bij mij toch veel minder urgentie op.
Geel gearceerd leeft nog?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooi schemaatje van de nederlandse onderwereld zoals die bekend is bij het algemene publiek.... Het enige wat ik kon vinden was het onderstaande.... Iemand iets beters?
[afbeelding]
Dan lijkt mij het duidelijk dat Holleeder achter de liquidaties zit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:25 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ja, ik neem aan van wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |