Niet zo onzeker skattie.quote:
Maar even wat anders en dit is misschien wel een belangrijke:quote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij is dit toch wel een grote anticlimax ja...
had dit gevoel eerder bij de BB2-finale toen Bianca ipv Robin er met de winst vandoor ging...
En bij BB4 toen Moes eruit werd gestemd... dat ging overigens op dezelfde wazige manier als vanavond bij Menno.... eerst dik veilig en toen ineens
Je heb net een wieldop gekocht voor Sjonnie zijn nieuwe Porsche.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt zo teleurgesteld... en ik heb ook nog eens mijn sms-tegoed verneukt![]()
wat ben ik toch een naieve![]()
![]()
![]()
Misschien is het stiekem allemaal een jaar geleden al opgenomenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het echt voorbij wat betreft het geloof dat het nog altijd eerlijk gaat. Want ik neem toch aan dat behalve Lieske volgende keer ook zeker Chantal of Ingrid of Nathalie genomineerd zal staan... en dan kan Lieske volgens mij nooit verliezen.
ja dat zou inderdaad wel slimmer zijn, maar ik kan er echt met mijn pet niet bij dat je in 10 minuten 17% erbij krijgt zoals Roel...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar even wat anders en dit is misschien wel een belangrijke:
Denk je ALS het fake is , dat ze dan de tussenstanden ook niet iets aannemelijker zouden maken?
Zomaar een ideetje
Jij lijkt wel een beetje op Tanjaquote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef Djoj het volgende:
Hoe is het mogelijk dat ik mezelf zo'n pijn doe om naar die gozer te kijken in dat gele shirt...die kop, die uitstraling...zijn lichaamstaal...ik walg er echt van...![]()
Waarom doe ik dit..
![]()
Die gast heeft totaal geen notie van hoe hij overkomt, logisch ook wel, hij wordt nu zo gesterkt door het feit dat hij er nog inzit...
Ik begrijp er echt geen reet meer van..![]()
![]()
Ik heb die uitzending gezien waarin Hummie dat zei, en ze klonk -gek genoeg- helemaal niet zo zeker. Ze zei op de vraag tot hoe lang het programma doorging, na enkele seconden pauze: "Tot eind december dacht ik".quote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
En weer denken de bewoners dat ze er nog maximaal 5 weken inzitten. Ik vraag me zo langzamerhand af of Hummie het wel kan maken om het zo maar 2 weken langer te maken.
Goed punt. Dan is het toch misschien wat ik nog even dacht, dat de Roel-Rob strijd de andere stemmen opgeslokt heeft, niet beseffende dat ook de andere genomineerden nog niet veilig waren.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar even wat anders en dit is misschien wel een belangrijke:
Denk je ALS het fake is , dat ze dan de tussenstanden ook niet iets aannemelijker zouden maken?
Zomaar een ideetje
Nog meer plaatjes of toch maar niet?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef Djoj het volgende:
Hoe is het mogelijk dat ik mezelf zo'n pijn doe om naar die gozer te kijken in dat gele shirt...die kop, die uitstraling...zijn lichaamstaal...ik walg er echt van...![]()
Waarom doe ik dit..
![]()
Die gast heeft totaal geen notie van hoe hij overkomt, logisch ook wel, hij wordt nu zo gesterkt door het feit dat hij er nog inzit...
![]()
Het KAN gewoon niet lang meer duren. Als hij er binnen 2 weken niet uit is snap ik het ook niet meerquote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef Djoj het volgende:
Waarom doe ik dit..
![]()
![]()
ik stream of kijk niet meer... ik kan dat verzelfheerlijkende zootje niet meer aanzien... dan gaat er echt een schoen door mijn tv/computer!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef Djoj het volgende:
Waarom doe ik dit..
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |