Heya supermama!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:08 schreef SuperMOM het volgende:
Pfff moet ik elke avond laat opblijven om te kunnen stemmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
++ Milagro omdat ze ook zo blij is in het "wees hier blij dat Rob er nog in zit topic"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
++ Arcee om dezelfde reden (ik vind graag medestandersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-- Snaptix omdat ze BB beu is omdat Rob er nog in zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(en tevens omdat ze veel te hoog staatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ADHD!!!!!! doe eens ff lief en beetje kalm APKquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Uh oh, daar komt weer puntenchaos aan. [afbeelding]
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is foutquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
ADHD!!!!!! doe eens ff lief en beetje kalm APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis zo al springerig genoeg allemaal
*proost* dan maar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ja lekker een portje, neem ik er nog 1tje en dan naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach gossiequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is foutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okeeeej thnxxxxquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef Maurisico het volgende:
Ik pas het wel effeaan supermom!
moe ik ff de zweep pakken ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ach gossieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
++ genoteerd voor henk. Komt goed, je komt van d e17 af hoor...
De zweep is mijn afdeling ja. Dus koest en in de hoek jij teletubbiequote:
Hehehe, jij bent bang dat je op 15 komt, hè.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is foutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:20 schreef Coos het volgende:
en waarom stemt APK niet??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
ach gossieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
++ genoteerd voor henk. Komt goed, je komt van d e17 af hoor...
KAN JE LEZEN... staat toch ++quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja naar beneden zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik trek je helemaal uit elkaar!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De zweep is mijn afdeling ja. Dus koest en in de hoek jij teletubbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga nog niet slapenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef Maurisico het volgende:
truste Coos... ga ook lekker dromen over mijn toch wel mooi gewonnen uitdaging van Vulture/Menno!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
mijn persoon scoorde het hoogst , dus heb respect en kus mijn tenen, mislukte kunstpootverslaafde gehandicaptenfetisjist!
Neem dan gelijk even de correctie voor M-en-A meequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ga ik nu doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kom net uit de opgenomen uitzendeing van Plek onder de zon en was te snel met mijn reactiequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
KAN JE LEZEN... staat toch ++
Ach nu heb je me weer aan het twijfelen gebracht met deze opmerking. Wel/niet/wel/niet...
edit: zie dat je hem ondertussen wel had gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scrooge! Kerst komt eraan, jij komt welquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je maakt me wel vaak aan het lachen moet ik zeggen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ja: uitbetalen in punten ho maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe ik, maar die vulture staat opeens weer op 33. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Neem dan gelijk even de correctie voor M-en-A meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop