Had gekund ja, die zouden me ook minpunten geven iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Is die doca niet familie van jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fout.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:02 schreef latevogel het volgende:
Scanman: 1
M-en-A: :2
Gert:: 3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we zullen zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Fout.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of een fles Champagne voor mij.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef latevogel het volgende:
we zullen zien
mocht ik gelijk hebben kost het je wel een krat bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dealquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Of een fles Champagne voor mij.
Deal?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindigquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:02 schreef latevogel het volgende:
[..]
Scanman: 1
M-en-A: :2
Gert:: 3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heerlijk, die is binnen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:15 schreef latevogel het volgende:
dealom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als jij 2de wordt krijg je ook bierChampagne en een dikke pakkerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindig
(om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.bedankt voor die bloemen..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het leuk om die streamverslagen te schrijven voor de mensen die de beelden moeten missen. Zal niet altijd lukken om er zoveel op te posten, want ook M-en-A zal wel eens een vrije dag opnemen.
(Is er ook een CAO voor streamers???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
P.S. Champagne en bier zijn hier ook altijd welkomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het wordt zeer gewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
Ik vind het leuk om die streamverslagen te schrijven voor de mensen die de beelden moeten missen. Zal niet altijd lukken om er zoveel op te posten, want ook M-en-A zal wel eens een vrije dag opnemen.
nog niet helemaalquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Heerlijk, die is binnen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
FF voor de zekerheid..... omdat ik zeker weet dat de feesttent niet voor niks besteld word en ik onnodige kosten krijg met veel te veel gastenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Heerlijk, die is binnen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik de burgemeester ook al uitnodigen op het feest??quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:23 schreef PC eend het volgende:
Ik wil ook wedden met latevogelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken je helemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindig
(om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.bedankt voor die bloemen..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Is er ook een CAO voor streamers???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
P.S. Champagne en bier zijn hier ook altijd welkomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kom maar opquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:23 schreef PC eend het volgende:
Ik wil ook wedden met latevogelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weetquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Deze lijst is helemaal niet boeiend. Het schijnt dat we op 10 december weer allemaal op gelijke hoogte komen. Daarna begint de echte strijd pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nederland wint van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:23 schreef M-en-A het volgende:
Begint jou rijtje als volgt???
1 M-en-A
2 ......
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik ben gewoon sinds kort een amateur-streamer die het leuk vind om verslag te doen voor diegene die niet kunnen kijken naar de streams. En op zijn tijd hou ik ook van een lolletje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi ik ben paraPC eend, ben jij soms een kloon van buswatcher en maskeer je dat doormiddel van smileysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland wint verliest van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ken je helemaal nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi ik ben paraPC eend, ben jij soms een kloon van buswatcher en maskeer je dat doormiddel van smileysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ik het dan voorlopig maar mee moeten doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland wint van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen de bovenste 12 overigens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Deze lijst is helemaal niet boeiend. Het schijnt dat we op 10 december weer allemaal op gelijke hoogte komen. Daarna begint de echte strijd pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaar dat ik je niet ken, ik ben gestopt met streamverslagen te lezen sinds er ooit eens in een streamverslag een verkrachting was te lezen, terwijl ik toen ook had gekeken en zelfs had opgenomen, ik nog 10 terugspoelen en kijken maar ik kon het maar niet zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon sinds kort een amateur-streamer die het leuk vind om verslag te doen voor diegene die niet kunnen kijken naar de streams. En op zijn tijd hou ik ook van een lolletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop