ja hoor, we horen je nog wel als het je is overkomen he?quote:op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef salvad0r het volgende:
gelukkig zijn is een keuze
een probleem ergens van maken ook.
als mijzelf iets ergs zou overkomen zou ik niet minder gelukkig zijn, maar zou ik gewoon iets minder mogelijkheden hebben om mezelf gelukkig te voelen .
wie weet spreek ik uit ervaring ?quote:op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef maeghan het volgende:
[..]
ja hoor, we horen je nog wel als het je is overkomen he?
dit is gelul. jij kan dan misschien gelukkig zijn maar gelukkig zijn is geen keuze voor mensen. jij hebt wellicht doorzettingsvermogen die anderen niet hebben en kan het daardoor aan, dat geldt niet voor iedereen. het is geen keuze maar een bepaalde manier van denken waar sommige mensen gewoon nooit bovenop kunnen komen en dus nooit gelukkig meer kunnen zijn.quote:op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef salvad0r het volgende:
dat heb ik ook.quote:op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef k_i_m het volgende:
nooit. ik denk namelijk altijd dat het weer goedkomt, of dat nou wel of niet zo is.
dan kies je er toch voor om op een bepaalde manier te denken? dan kies je er toch voor al dan niet door te zetten?quote:op donderdag 10 november 2005 23:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dit is gelul. jij kan dan misschien gelukkig zijn maar gelukkig zijn is geen keuze voor mensen. jij hebt wellicht doorzettingsvermogen die anderen niet hebben en kan het daardoor aan, dat geldt niet voor iedereen. het is geen keuze maar een bepaalde manier van denken waar sommige mensen gewoon nooit bovenop kunnen komen en dus nooit gelukkig meer kunnen zijn.
tuurlijk. jij zou psycholoog moeten worden samen met salvadorquote:op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef xennia het volgende:
dan kies je er toch voor om op een bepaalde manier te denken? dan kies je er toch voor al dan niet door te zetten? ik ben het wel eens met salvador, mooi geformuleerd ook. ik vind het nooit genoeg, zelfmoord is nooit een optie. er zijn geen problemen alleen uitdagingen tot groei
je hebt me er nog steeds niet van overtuigd dat gelukkig zijn geen keuze is .quote:op donderdag 10 november 2005 23:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dit is gelul. jij kan dan misschien gelukkig zijn maar gelukkig zijn is geen keuze voor mensen. jij hebt wellicht doorzettingsvermogen die anderen niet hebben en kan het daardoor aan, dat geldt niet voor iedereen. het is geen keuze maar een bepaalde manier van denken waar sommige mensen gewoon nooit bovenop kunnen komen en dus nooit gelukkig meer kunnen zijn.
mindsets zijn geen keuzes, die zijn voorgeprogrammeerd en worden beinvloed door jarenlang ervaringen opdoen. ze zijn afhankelijk van o.a. de ontwikkeling van bepaalde delen van je hersenen, en dat is iets waar je zelf geen invloed op hebt.quote:op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef salvad0r het volgende:
[..]
je hebt me er nog steeds niet van overtuigd dat gelukkig zijn geen keuze is .
je zegt nu dat sommige mensen vanwege een bepaalde mindset nooit gelukkig kunnen zijn... maar die mindset is juist waar het om gaat. dat is nl. de keus die iedereen maakt . sommige mensen hebben te weinig intelligentie om te beseffen dat ze die keuze hebben, en worden geleefd door hun negatieve gevoelens .
hou je lul bij je ok ?
no offense maar als ik bijv niks meer zou zien, zou het voor mij al genoeg zijn om niet meer verder te willen. de pijn die ik dan zou voelen en zoveel wat ik zou moeten missen, zou voor mij toch al groot genoeg zijn. gelukkig zijn is niet altijd een keuze.quote:op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef salvad0r het volgende:
als mijzelf iets ergs zou overkomen zou ik niet minder gelukkig zijn, maar zou ik gewoon iets minder mogelijkheden hebben om mezelf gelukkig te voelen .
dat treft, dat ben ik reeds 4 jaarquote:op donderdag 10 november 2005 23:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
tuurlijk. jij zou psycholoog moeten worden samen met salvador![]()
![]()
dan zou je toch echt beter moeten weten.quote:op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef xennia het volgende:
dat treft, dat ben ik reeds 4 jaar
jij vindt terminale darmkanker een uitdaging?quote:op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef xennia het volgende:
ik vind het nooit genoeg, zelfmoord is nooit een optie. er zijn geen problemen alleen uitdagingen tot groei
heel mooi gezegd.quote:op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef salvad0r het volgende:
hier is vaak sprake van confirmation bias of nietquote:op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef xennia het volgende:
[..]
dat treft, dat ben ik reeds 4 jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |