abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 22:21:36 #1
128220 Peter6000
pi_32162181
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Weer erg leuk net, met Ruud en Tan
pi_32162211
Wat een klootzakken zeg, dat ze hem dit meteen laten zien.
  donderdag 10 november 2005 @ 22:22:29 #3
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32162213
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Voor de naam van het concept zou het fataal zijn.
En dáár let de kijker op, niet op hoe het juridisch/zakelijk in elkaar steekt.

Selectief uitzenden: eens, dat zal heus gebeuren.
Maar fraude, dus liegen over uitslagen (en ik meen dat er een notaris bij is): nee. Dat komt vroeg of laat uit. Dat risico lopen ze niet. Concept werkt prima zo.
Dit is puur theoretisch. En ja, dan heb je gelijk. Maar de wereld is geen theorie, de wereld is de onvoorspelbare praktijk.

Als je journalistiek bedrijft zoals jij hierboven, puur vanuit theorie en binnen de grenzen redenerend, moet je geen journalist worden/zijn. Dan ben je het vak niet waard. Sorry.

Een journalist moet nieuwsgierig zijn, wantrouwend en kritisch. En hij moet niet bij voorbaat uitgaan van wat logisch is, hij moet onderzoeken en openstaan voor het onverwachte of onvoorspelbare.
Stop the world, I want to get out.
pi_32162241
Menno krijgt even de leugenachtige Joost te zien.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32162252
Deel 4...ik kan jullie ook niet even 10 min. alleen laten hé
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 22:23:41 #6
128220 Peter6000
pi_32162256
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 10 november 2005 @ 22:24:35 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32162276
En de gore voetenactie van die kut Nathalie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32162278
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef FuTilE het volgende:
Wat een klootzakken zeg, dat ze hem dit meteen laten zien.
Hij krijgt het toch wel te zien of te horen. Maar geweldige timing is het niet, nee.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32162301
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dit is puur theoretisch. En ja, dan heb je gelijk. Maar de wereld is geen theorie, de wereld is de onvoorspelbare praktijk.

Als je journalistiek bedrijft zoals jij hierboven, puur vanuit theorie en binnen de grenzen redenerend, moet je geen journalist worden/zijn. Dan ben je het vak niet waard. Sorry.

Een journalist moet nieuwsgierig zijn, wantrouwend en kritisch. En hij moet niet bij voorbaat uitgaan van wat logisch is, hij moet onderzoeken en openstaan voor het onverwachte of onvoorspelbare.
Het is wel theoretisch, maar niet logisch. Logisch is dat fraude bij BB dezelfde consequenties zal hebben als die bij ieder willekeurig programma. Dat zal het concept niet schaden, alleen de naam van De Mol, en die heeft zijn programma al verkocht....
pi_32162305
Menno kan die kutwijven geen ros voor hun waffel geven, dat lijkt me erg frustrerend...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Moderator donderdag 10 november 2005 @ 22:25:59 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32162330
Hier ook nog maar even dan:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32162334
Dido begint al net zo te lachen als Chantal....
  donderdag 10 november 2005 @ 22:26:59 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32162362
Raaaar einde...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32162370
Nathalie is een HOER olee oleeeeeeeeeeeeeeeeeee!
pi_32162375
Ik kan er niks aan doen, maar Tanja heeft toch een leuk koppie..
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32162391
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ach doe niet zo raar zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik werk op een redelijk niveau, if I may say so en wantrouwen is een slechte raadgever. Kritisch blijven is goed en zeker ook nieuwsgierig. En dat moet de aanzet zijn van je onderzoek. Maar dat dien je vervolgens evenwichtig en met open blik uit te voeren. En níet bevooroordeeld.
Als je vindt van wel, zijn er suggestieve media genoeg, maar ik hoor daar niet thuis
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 november 2005 @ 22:28:50 #17
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32162424
Kutzooi.. Menno had Nathalie genomineerd als ie mocht blijven!!!!!

Gemiste kans...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 22:29:04 #18
128220 Peter6000
pi_32162431
Dat laatste antwoord van Menno over Nathalie vond ik wel goed
Gewoon erboven staan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Meglomaan beeld blijft dit toch:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32162486
Menno na het filmpje over de lage voetenveeg-aktie van Narhalie: als je je zo aan Nederland wilt presenteren moet je dat vooral doen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32162512
Hoe kan Menno er nou uit zijn?! Hij stond dik voor in alle polls!
  donderdag 10 november 2005 @ 22:32:16 #21
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_32162533
Wel jammer voor de voortandjes van Nathalie binnenkort, want er is grote kans dat die eruit gaan ......
Dikke reet
Kinds stemmetje
Vieze rotstreken
Bekakte manier van praten
Make-up fobie
Rare rotkoppen
Brrrrrrr wat zal ze gillen, als ze met gebroken voortandjes in de Story of de Week-end komt te staan.......idiote teef
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32162556
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.. Menno had Nathalie genomineerd als ie mocht blijven!!!!!

Gemiste kans...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Daar baal ik ook van!!!

Menno reageerde heel erg goed op het gebeurde. Beter dan hij op al het andere heeft gereageerd misschien, maar ergens geef ik hem ook wel gelijk dat hij over al eigenlijk maar zijn schouders over ophaalt. Waarom zou je je er druk over maken...

ik vond Tanja ook wel een paar prima antwoorden hebben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32162564
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef svann het volgende:
Menno na het filmpje over de lage voetenveeg-aktie van Narhalie: als je je zo aan Nederland wilt presenteren moet je dat vooral doen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Menno is de laatste die er nog met enig eergevoel uitkomt, de rest is kanonnevoer....
  donderdag 10 november 2005 @ 22:34:17 #24
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32162591
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ach doe niet zo raar zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik werk op een redelijk niveau, if I may say so en wantrouwen is een slechte raadgever. Kritisch blijven is goed en zeker ook nieuwsgierig. En dat moet de aanzet zijn van je onderzoek. Maar dat dien je vervolgens evenwichtig en met open blik uit te voeren. En níet bevooroordeeld.
Als je vindt van wel, zijn er suggestieve media genoeg, maar ik hoor daar niet thuis
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb ook jarenlang op een redelijk niveau gewerkt, ook als journalist ja. Maar daar gaat het nu niet om. Wél heb ik toen geleerd dat je idd een open blik moet hebben, maar zeker ook wantrouwend moet zijn op de juiste momenten. Want grote bedrijven - waar huizenhoge belangen een rol spelen - liegen regelmatig dat ze barsten. Veel draait louter om de poen.

Als je je dat niet realiseert en je zegt onmiddellijk bij de eerste de beste verklaring voor een vraagtekens oproepend fenomeen 'dat zal dan de verklaring zijn' (wat jij net deed met iets dat Scanman opperde), bedrijf je geen journalistiek. Dan ben je slechts spreekbuis. En inderdaad, dat zijn de meeste journalisten. Helaas.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 10 november 2005 @ 22:36:14 #25
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_32162659
Als Nathalie er volgende week uit moet, dan hoop ik zo dat ze haar helemaal door midden zagen in die uitzending. Janken en schreeuwpartijen dat wil ik zien. Ik vind het gebruik van internet voor het verlengen van je uitzending tot nu toe maar matig. Het is door al dat gebuffer echt niet leuk meer om naar te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop