abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 22:21:36 #1
128220 Peter6000
pi_32162181


Weer erg leuk net, met Ruud en Tan
pi_32162211
Wat een klootzakken zeg, dat ze hem dit meteen laten zien.
  donderdag 10 november 2005 @ 22:22:29 #3
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32162213
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Voor de naam van het concept zou het fataal zijn.
En dáár let de kijker op, niet op hoe het juridisch/zakelijk in elkaar steekt.

Selectief uitzenden: eens, dat zal heus gebeuren.
Maar fraude, dus liegen over uitslagen (en ik meen dat er een notaris bij is): nee. Dat komt vroeg of laat uit. Dat risico lopen ze niet. Concept werkt prima zo.
Dit is puur theoretisch. En ja, dan heb je gelijk. Maar de wereld is geen theorie, de wereld is de onvoorspelbare praktijk.

Als je journalistiek bedrijft zoals jij hierboven, puur vanuit theorie en binnen de grenzen redenerend, moet je geen journalist worden/zijn. Dan ben je het vak niet waard. Sorry.

Een journalist moet nieuwsgierig zijn, wantrouwend en kritisch. En hij moet niet bij voorbaat uitgaan van wat logisch is, hij moet onderzoeken en openstaan voor het onverwachte of onvoorspelbare.
Stop the world, I want to get out.
pi_32162241
Menno krijgt even de leugenachtige Joost te zien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32162252
Deel 4...ik kan jullie ook niet even 10 min. alleen laten hé
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 22:23:41 #6
128220 Peter6000
pi_32162256
  donderdag 10 november 2005 @ 22:24:35 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32162276
En de gore voetenactie van die kut Nathalie
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32162278
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef FuTilE het volgende:
Wat een klootzakken zeg, dat ze hem dit meteen laten zien.
Hij krijgt het toch wel te zien of te horen. Maar geweldige timing is het niet, nee.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32162301
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dit is puur theoretisch. En ja, dan heb je gelijk. Maar de wereld is geen theorie, de wereld is de onvoorspelbare praktijk.

Als je journalistiek bedrijft zoals jij hierboven, puur vanuit theorie en binnen de grenzen redenerend, moet je geen journalist worden/zijn. Dan ben je het vak niet waard. Sorry.

Een journalist moet nieuwsgierig zijn, wantrouwend en kritisch. En hij moet niet bij voorbaat uitgaan van wat logisch is, hij moet onderzoeken en openstaan voor het onverwachte of onvoorspelbare.
Het is wel theoretisch, maar niet logisch. Logisch is dat fraude bij BB dezelfde consequenties zal hebben als die bij ieder willekeurig programma. Dat zal het concept niet schaden, alleen de naam van De Mol, en die heeft zijn programma al verkocht....
pi_32162305
Menno kan die kutwijven geen ros voor hun waffel geven, dat lijkt me erg frustrerend...
  Moderator donderdag 10 november 2005 @ 22:25:59 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32162330
Hier ook nog maar even dan:



Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32162334
Dido begint al net zo te lachen als Chantal....
  donderdag 10 november 2005 @ 22:26:59 #13
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32162362
Raaaar einde...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32162370
Nathalie is een HOER olee oleeeeeeeeeeeeeeeeeee!
pi_32162375
Ik kan er niks aan doen, maar Tanja heeft toch een leuk koppie..
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32162391
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dit is puur theoretisch. En ja, dan heb je gelijk. Maar de wereld is geen theorie, de wereld is de onvoorspelbare praktijk.

Als je journalistiek bedrijft zoals jij hierboven, puur vanuit theorie en binnen de grenzen redenerend, moet je geen journalist worden/zijn. Dan ben je het vak niet waard. Sorry.

Een journalist moet nieuwsgierig zijn, wantrouwend en kritisch. En hij moet niet bij voorbaat uitgaan van wat logisch is, hij moet onderzoeken en openstaan voor het onverwachte of onvoorspelbare.
Ach doe niet zo raar zeg
Ik werk op een redelijk niveau, if I may say so en wantrouwen is een slechte raadgever. Kritisch blijven is goed en zeker ook nieuwsgierig. En dat moet de aanzet zijn van je onderzoek. Maar dat dien je vervolgens evenwichtig en met open blik uit te voeren. En níet bevooroordeeld.
Als je vindt van wel, zijn er suggestieve media genoeg, maar ik hoor daar niet thuis
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 november 2005 @ 22:28:50 #17
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32162424
Kutzooi.. Menno had Nathalie genomineerd als ie mocht blijven!!!!!

Gemiste kans...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 22:29:04 #18
128220 Peter6000
pi_32162431
Dat laatste antwoord van Menno over Nathalie vond ik wel goed
Gewoon erboven staan


Meglomaan beeld blijft dit toch:

pi_32162486
Menno na het filmpje over de lage voetenveeg-aktie van Narhalie: als je je zo aan Nederland wilt presenteren moet je dat vooral doen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32162512
Hoe kan Menno er nou uit zijn?! Hij stond dik voor in alle polls!
  donderdag 10 november 2005 @ 22:32:16 #21
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_32162533
Wel jammer voor de voortandjes van Nathalie binnenkort, want er is grote kans dat die eruit gaan ......
Dikke reet
Kinds stemmetje
Vieze rotstreken
Bekakte manier van praten
Make-up fobie
Rare rotkoppen
Brrrrrrr wat zal ze gillen, als ze met gebroken voortandjes in de Story of de Week-end komt te staan.......idiote teef
pi_32162556
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef BB-King het volgende:
Kutzooi.. Menno had Nathalie genomineerd als ie mocht blijven!!!!!

Gemiste kans...
Daar baal ik ook van!!!

Menno reageerde heel erg goed op het gebeurde. Beter dan hij op al het andere heeft gereageerd misschien, maar ergens geef ik hem ook wel gelijk dat hij over al eigenlijk maar zijn schouders over ophaalt. Waarom zou je je er druk over maken...

ik vond Tanja ook wel een paar prima antwoorden hebben
pi_32162564
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:30 schreef svann het volgende:
Menno na het filmpje over de lage voetenveeg-aktie van Narhalie: als je je zo aan Nederland wilt presenteren moet je dat vooral doen.


Menno is de laatste die er nog met enig eergevoel uitkomt, de rest is kanonnevoer....
  donderdag 10 november 2005 @ 22:34:17 #24
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32162591
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ach doe niet zo raar zeg
Ik werk op een redelijk niveau, if I may say so en wantrouwen is een slechte raadgever. Kritisch blijven is goed en zeker ook nieuwsgierig. En dat moet de aanzet zijn van je onderzoek. Maar dat dien je vervolgens evenwichtig en met open blik uit te voeren. En níet bevooroordeeld.
Als je vindt van wel, zijn er suggestieve media genoeg, maar ik hoor daar niet thuis
Ik heb ook jarenlang op een redelijk niveau gewerkt, ook als journalist ja. Maar daar gaat het nu niet om. Wél heb ik toen geleerd dat je idd een open blik moet hebben, maar zeker ook wantrouwend moet zijn op de juiste momenten. Want grote bedrijven - waar huizenhoge belangen een rol spelen - liegen regelmatig dat ze barsten. Veel draait louter om de poen.

Als je je dat niet realiseert en je zegt onmiddellijk bij de eerste de beste verklaring voor een vraagtekens oproepend fenomeen 'dat zal dan de verklaring zijn' (wat jij net deed met iets dat Scanman opperde), bedrijf je geen journalistiek. Dan ben je slechts spreekbuis. En inderdaad, dat zijn de meeste journalisten. Helaas.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 10 november 2005 @ 22:36:14 #25
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_32162659
Als Nathalie er volgende week uit moet, dan hoop ik zo dat ze haar helemaal door midden zagen in die uitzending. Janken en schreeuwpartijen dat wil ik zien. Ik vind het gebruik van internet voor het verlengen van je uitzending tot nu toe maar matig. Het is door al dat gebuffer echt niet leuk meer om naar te kijken.
pi_32162700
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:33 schreef FuTilE het volgende:
Menno is de laatste die er nog met enig eergevoel uitkomt, de rest is kanonnevoer....
Misschien moeten we konstateren dat de rest nu echt in de klauwen van het spel is.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32162823
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef svann het volgende:

[..]

Misschien moeten we konstateren dat de rest nu echt in de klauwen van het spel is.
Gezien hun karakters waren ze dat ongetwijfeld al tijdens de eerste selectierondes.
pi_32162824
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik heb ook jarenlang op een redelijk niveau gewerkt, ook als journalist ja. Maar daar gaat het nu niet om. Wél heb ik toen geleerd dat je idd een open blik moet hebben, maar zeker ook wantrouwend moet zijn op de juiste momenten. Want grote bedrijven - waar huizenhoge belangen een rol spelen - liegen regelmatig dat ze barsten. Veel draait louter om de poen.

Als je je dat niet realiseert en je zegt onmiddellijk bij de eerste de beste verklaring voor een vraagtekens oproepend fenomeen 'dat zal dan de verklaring zijn' (wat jij net deed met iets dat Scanman opperde), bedrijf je geen journalistiek. Dan ben je slechts spreekbuis. En inderdaad, dat zijn de meeste journalisten.
Man, praat geen onzin.
Ik zeg alleen: ga niet lopen schreeuwen voor je gecheckt hebt of er een verklaring is. Dat bespaart je een afgang en een boel nodeloos werk. Check, ckeck, dubbel check en als je gut-feeling dan zegt dat het nog niet klopt: er achteraan!

Bij mij roept de uitslag geen vraagtekens op. Dus waarom zou ik erachteraan gaan? Ik geloof wel dat het klopt hoor.

Maar ga er achteraan als je er anders over denkt. Ik ben benieuwd. Wanneer lezen we het?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32162912
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ach doe niet zo raar zeg
Ik werk op een redelijk niveau, if I may say so en wantrouwen is een slechte raadgever. Kritisch blijven is goed en zeker ook nieuwsgierig. En dat moet de aanzet zijn van je onderzoek. Maar dat dien je vervolgens evenwichtig en met open blik uit te voeren. En níet bevooroordeeld.
Als je vindt van wel, zijn er suggestieve media genoeg, maar ik hoor daar niet thuis
waakhondfunctie
pi_32162959
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Man, praat geen onzin.
Ik zeg alleen: ga niet lopen schreeuwen voor je gecheckt hebt of er een verklaring is. Dat bespaart je een afgang en een boel nodeloos werk. Check, ckeck, dubbel check en als je gut-feeling dan zegt dat het nog niet klopt: er achteraan!

Bij mij roept de uitslag geen vraagtekens op. Dus waarom zou ik erachteraan gaan? Ik geloof wel dat het klopt hoor.

Maar ga er achteraan als je er anders over denkt. Ik ben benieuwd. Wanneer lezen we het?
Daar ging de hele discussie toch ook om? Heeft iemand jou persoonlijk opgeroepen tot het doen van een onderzoek? Volgens mij was dat verzoek gericht aan journalisten in het algemeen.

Er is gerede twijfel en voldoende aanleiding om aan te nemen dat er iets niet helemaal klopt. De schommelingen in de percentages bijvoorbeeld. Schommelingen die jij probeert uit te leggen aan de hand van evengoed uit de lucht gegrepen theorieën waarbij je je eigen kennissen, die niet weten hoe ze moeten SMS'en, opvoert als onderbouwing.

Pot ketel zwart, geloof ik.
pi_32163013
Edit: dubbel
pi_32163043
Zelfs in de eigen polls van Big Brother stond Menno gisteren nog ruim bovenaan.... Of iig hoog. Rob wordt collectief uitgekotst. En daarbij: moe meer negatieve publiciteit, hoe meer mensen kijken

Ik ben iig blij dat ik met mijn hele hart voor de geschreven journalistiek heb gekozen...
pi_32163093
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Daar ging de hele discussie toch ook om? Er is gerede twijfel en voldoende aanleiding om aan te nemen dat er iets niet helemaal klopt. De schommelingen in de percentages bijvoorbeeld. Schommelingen die jij probeert uit te leggen aan de hand van evengoed uit de lucht gegrepen theorieën waarbij je je eigen kennissen, die niet weten hoe ze moeten SMS'en, opvoert als onderbouwing.

Pot ketel zwart, geloof ik.
Gerede twijfel en voldoende aanleiding? Nou, ik zie het niet.
Nee de verklaring voor de standen kwam niet via theorietjes van mij hoor. Scanman meldde dat BB zelf toegaf dat dat standen zijn van eerder deze week. Niet netjes, maar niet stiekem dus.

Wel goed lezen hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32163094
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
Zelfs in de eigen polls van Big Brother stond Menno gisteren nog ruim bovenaan.... Of iig hoog. Rob wordt collectief uitgekotst. En daarbij: moe meer negatieve publiciteit, hoe meer mensen kijken

Ik ben iig blij dat ik met mijn hele hart voor de geschreven journalistiek heb gekozen...
*meldt zich ook, overigens
pi_32163125
Zie het als autoverkoopstatistieken: de VW Golf die altijd hoog in de lijst staat, dendert opeens onder nota bene de top 30. Zomaar binnen een week. Hoe waarschijnlijk is dat, als hij de hele tijd goed verkocht is geweest?
pi_32163164
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef FuTilE het volgende:

[..]

*meldt zich ook, overigens


Wat kijken er veel journalisten naar Big Brother eigenlijk!

Dan!
  donderdag 10 november 2005 @ 22:51:39 #37
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32163219
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Man, praat geen onzin.
Ik zeg alleen: ga niet lopen schreeuwen voor je gecheckt hebt of er een verklaring is. Dat bespaart je een afgang en een boel nodeloos werk. Check, ckeck, dubbel check en als je gut-feeling dan zegt dat het nog niet klopt: er achteraan!

Bij mij roept de uitslag geen vraagtekens op. Dus waarom zou ik erachteraan gaan? Ik geloof wel dat het klopt hoor.

Maar ga er achteraan als je er anders over denkt. Ik ben benieuwd. Wanneer lezen we het?
Ik praat geen onzin. Ik schreeuw niet. Ik constateer alleen dat jij niet opgewassen bent tegen mijn relaas. Want je neemt de toevlucht tot nogal inhoudsloze neerbuigendheid tov wat ik hierboven schrijf.

En voor het overige onderschrijf ik wat FuTiLe als reactie op jou schrijft. Ik ben het daar namelijk helemaal mee eens.
Stop the world, I want to get out.
pi_32163230
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:

[..]



Wat kijken er veel journalisten naar Big Brother eigenlijk!

Dan!
Ja

Of heel veel mensen hebben de opleiding gedaan en noemen zich vervolgens journalist. Kan ook
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32163286
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gerede twijfel en voldoende aanleiding? Nou, ik zie het niet.
Nee de verklaring voor de standen kwam niet via theorietjes van mij hoor. Scanman meldde dat BB zelf toegaf dat dat standen zijn van eerder deze week. Niet netjes, maar niet stiekem dus.

Wel goed lezen hè?
Statistisch gezien kán zo'n plotselinge verschuiving niet kloppen, qua geloofwaardigheid heeft Talpa er alle baat bij om de meest recente cijfers te gebruiken (aangenomen dat ze het spel fair spelen en het technisch mogelijk is) en daarnaast is er alle reden tot wantrouwen omdat ze ongewtijfeld de verhaallijn van een van hun minst slecht bekeken programma'a zelf zoveel mogelijk willen blijven vormgeven, of dat nu ten koste gaat van de centjes van de SMS'ende kijker, of niet.

En ik lees prima hoor, er valt hier dan ook weinig te missen
pi_32163339
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja

Of heel veel mensen hebben de opleiding gedaan en noemen zich vervolgens journalist. Kan ook
Ik ben actief jourrrrjjjjnalist

Lokaal hoor maar daar kom je ook al genoeg ehhh... "gedoe" tegen, dus wat dit betreft...

Je wordt zoooo vaak genaaid als kijker... Nog even en het Journaal wordt nog ongeloofwaardig.
pi_32163345
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja

Of heel veel mensen hebben de opleiding gedaan en noemen zich vervolgens journalist. Kan ook
Om jezelf journalist te kunnen noemen, hoef je niet eens een opleiding gevolgd te hebben. Een sporadisch verschijnend stukje in een huis- aan huisblad is al voldoende. Dat moet jij toch zeker weten, als journalist?
  donderdag 10 november 2005 @ 22:55:57 #42
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32163359
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gerede twijfel en voldoende aanleiding? Nou, ik zie het niet.
Nee de verklaring voor de standen kwam niet via theorietjes van mij hoor. Scanman meldde dat BB zelf toegaf dat dat standen zijn van eerder deze week. Niet netjes, maar niet stiekem dus.

Wel goed lezen hè?
Okee, jij gelooft alles wat een bepaalde autoriteit meldt als ergens kritiek op is? Ik niet. Ik geloof Bush niet op z'n woord, noch Balkenende, noch BB. En weet je wat het leuke is. Vaak blijkt achteraf dát ze de waarheid ook niet spreken.

Wantrouwend misschien, maar dat zal me een worst wezen. Wantrouwen is geen slechte eigenschap. Als je 'm maar doseert.
Stop the world, I want to get out.
pi_32163393
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:55 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Om jezelf journalist te kunnen noemen, hoef je niet eens een opleiding gevolgd te hebben. Een sporadisch verschijnend stukje in een huis- aan huisblad is al voldoende. Dat moet jij toch zeker weten, als journalist?
Hoo hoo, ik schrijf méér dan sporadisch en het is nieuws dat dicht bij de mensen staat... Maar idd, het is een vrij beroep, dus iedereen die wel eens wat schrijft m....

Ow, jij zegt het al...
pi_32163399
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik praat geen onzin. Ik schreeuw niet. Ik constateer alleen dat jij niet opgewassen bent tegen mijn relaas. Want je neemt de toevlucht tot nogal inhoudsloze neerbuigendheid tov wat ik hierboven schrijf.

En voor het overige onderschrijf ik wat FuTiLe als reactie op jou schrijft. Ik ben het daar namelijk helemaal mee eens.
Je roept dat BB fraudeert. prima. Onderzoek het. Maar doe het met een open blik. Pas dán kun je kritisch zijn namelijk. Dat moet je ten eerste op jezelf zijn als journalist. oppassen voor de kokervisie en bevooroordeeldheid. Ik zie niet wat daar mis mee is.

En iemand die niet met je gedachtengang meegaat maar concrete feiten wil zien meteen een slechte journalist noemen, lijkt me al helemaal niet erg volwassen, wel?

Maar nogmaals: ik ben reuze benieuwd en heb hoge verwachtingen! Overtuig mij en dan ben ik de eerste om je te te zeggen dat je gelijk had Aan de slag dus!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32163506
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Statistisch gezien kán zo'n plotselinge verschuiving niet kloppen, qua geloofwaardigheid heeft Talpa er alle baat bij om de meest recente cijfers te gebruiken (aangenomen dat ze het spel fair spelen en het technisch mogelijk is) en daarnaast is er alle reden tot wantrouwen omdat ze ongewtijfeld de verhaallijn van een van hun minst slecht bekeken programma'a zelf zoveel mogelijk willen blijven vormgeven, of dat nu ten koste gaat van de centjes van de SMS'ende kijker, of niet.

En ik lees prima hoor, er valt hier dan ook weinig te missen
Kijk, met die statistieken heb je wat!! Ga een deskundige opzoeken en leg hem de cijfers voor!

Een vermoeden tav, Talpa kan geen drager voor het stuk zijn. Eérst de feiten. De rest is pure aanname. Mág, maar daar kan je geen zaak op bouwen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32163510
de halve urban(tekno) scene heeft massaal zitten smsen toen bekend werd dat Roel onderaanstond in de peiling...

die gasten steunen Roel wel met z'n allen..

dan kan zo'n verschuiving wel..
pi_32163535
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:59 schreef Scan het volgende:
de halve urban(tekno) scene heeft massaal zitten smsen toen bekend werd dat Roel onderaanstond in de peiling...

die gasten steunen Roel wel met z'n allen..

dan kan zo'n verschuiving wel..
Ik denk dat ze allemaal bang waren voor zijn broers
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32163541
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hoo hoo, ik schrijf méér dan sporadisch en het is nieuws dat dicht bij de mensen staat... Maar idd, het is een vrij beroep, dus iedereen die wel eens wat schrijft m....

Ow, jij zegt het al...


Overigens ben ik geen journalist, ik doe alleen de opleiding
pi_32163581
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:55 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Om jezelf journalist te kunnen noemen, hoef je niet eens een opleiding gevolgd te hebben. Een sporadisch verschijnend stukje in een huis- aan huisblad is al voldoende. Dat moet jij toch zeker weten, als journalist?
Sar-cas-me (zoek het maar eens op )
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:02:45 #50
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32163619
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je roept dat BB fraudeert. prima. Onderzoek het. Maar doe het met een open blik. Pas dán kun je kritisch zijn namelijk. Dat moet je ten eerste op jezelf zijn als journalist. oppassen voor de kokervisie en bevooroordeeldheid. Ik zie niet wat daar mis mee is.

En iemand die niet met je gedachtengang meegaat maar concrete feiten wil zien meteen een slechte journalist noemen, lijkt me al helemaal niet erg volwassen, wel?

Maar nogmaals: ik ben reuze benieuwd en heb hoge verwachtingen! Overtuig mij en dan ben ik de eerste om je te te zeggen dat je gelijk had Aan de slag dus!!
Waarom lees jij niet eens goed?

Ik heb nergens gezegd dat Big Brother daadwerkelijk fraudeert. Dat kan ik namelijk niet hard maken. Wel heb ik zo mijn vraagtekens. Dat is alles. Ik val jou aan omdat ik vind dat je te gemakkelijk een eventuele verklaring van BB slikt voor zoete koek. Je zegt min of meer: okee, probleem opgelost, want BB zegt dit en dat.

Vind ik echt veel te simpel. Als je zo omgaat met een onderwerp, verword je idd gewoon tot spreekbuis van instanties en bedrijven. Gaan ze je zelfs ge(mis)bruiken. En journalisten die meelullen, zie ik al zoveel. Én ik erger me er kapot aan.

Vandaar wellicht dat er enige agressie in mijn replies zit
Stop the world, I want to get out.
pi_32163672
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:00 schreef FuTilE het volgende:

[..]



Overigens ben ik geen journalist, ik doe alleen de opleiding
Misschien krijg ik je wel als stagiair dan

Wat is je naam?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32163723
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:00 schreef FuTilE het volgende:

[..]



Overigens ben ik geen journalist, ik doe alleen de opleiding
Waahaaaaaarrrr.....?

pi_32163794
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Misschien krijg ik je wel als stagiair dan

Wat is je naam?
Erik. Mag ik jou Duderinnetje noemen dan?
  donderdag 10 november 2005 @ 23:09:00 #54
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32163852
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:00 schreef FuTilE het volgende:

[..]



Overigens ben ik geen journalist, ik doe alleen de opleiding
Overigens heb ik die opleiding niet gedaan, maar heb wel een aantal jaar journalistje gespeeld

Krijg na deze discussie wel veel zin om het weer te gaan spelen. Mag ik dan ook stagiair zijn bij duderinnetje, of heb ik het inmiddels echt verknald?
Stop the world, I want to get out.
pi_32163910
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:02 schreef Lkw het volgende:

[..]

Waarom lees jij niet eens goed?

Ik heb nergens gezegd dat Big Brother daadwerkelijk fraudeert. Dat kan ik namelijk niet hard maken. Wel heb ik zo mijn vraagtekens. Dat is alles. Ik val jou aan omdat ik vind dat je te gemakkelijk een eventuele verklaring van BB slikt voor zoete koek. Je zegt min of meer: okee, probleem opgelost, want BB zegt dit en dat.

Vind ik echt veel te simpel. Als je zo omgaat met een onderwerp, verword je idd gewoon tot spreekbuis van instanties en bedrijven. Gaan ze je zelfs ge(mis)bruiken. En journalisten die meelullen, zie ik al zoveel. Én ik erger me er kapot aan.

Vandaar wellicht dat er enige agressie in mijn replies zit
Onderzoek het dan! Ik begrijp werkelijk niet waar je nog op wacht en wat je precies van mij wilt horen.

Ik geloof niet in UFO's maar heb geen bewijs dat ze niet bestaan. Maar ik zal het niet onderzoeken. Maar laat anderen het wel doen, hartstikke goed! Dit lijkt een rare vergelijking, maar het gaat erom dat je moet respecteren dat ik de twijfels zoals jij die hebt bij BB, niet heb. Ik vind dat je vooral op onderzoek moet gaan, maar ik doe dat niet.

Dat mag toch, hoop ik? Doe ik ondertussen iets met de bouwfraude, oké? Of was jij daar ook al mee bezig?

Ieder zijn ding. Alleen maar goed.

En laten we nu maar weer een beetje on topic gaan

Eh: Rob, wat een klootzak!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32163964
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Erik. Mag ik jou Duderinnetje noemen dan?
Doe je dagblad toevallig?? En waar?

Dan ga ik eens informeren
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:13:56 #57
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32164043
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
En laten we nu maar weer een beetje on topic gaan

Eh: Rob, wat een klootzak!!!
Okee, on topic: ja, Rob is een klootzak


En verder wil ik jou niet omlullen hoor. Je hoeft niet hetzelfde wantrouwen te voelen tov die sms-zooi als ik. Daar gaat het me niet om. Waar het me wel om gaat, maakt eigenlijk geen donder uit. Ik ga een muziekje opzetten. Die Talpa-gasten bekijken het maar.

En toch.. als ik vandaag of morgen de geest krijg, ga ik me er eens in storten...
Stop the world, I want to get out.
pi_32164088
quote:
En laten we nu maar weer een beetje on topic gaan
Ja graag....
Klote dat Menno eruit is
pi_32164125
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Lkw het volgende:

[..]

Okee, on topic: ja, Rob is een klootzak


En verder wil ik jou niet omlullen hoor. Je hoeft niet hetzelfde wantrouwen te voelen tov die sms-zooi als ik. Daar gaat het me niet om. Waar het me wel om gaat, maakt eigenlijk geen donder uit. Ik ga een muziekje opzetten. Die Talpa-gasten bekijken het maar.

En toch.. als ik vandaag of morgen de geest krijg, ga ik me er eens in storten...
Ja die scoop komt nog wel eens joh!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32164156
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef Sjet het volgende:

[..]

Ja graag....
Klote dat Menno eruit is
Men zegt van wel, maar ik geloof het niet.

Volgens mij manipuleert Talpa de hele boel en doen ze alsóf Menno eruit is!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32164202
Mag ik nog even toevoegen dat ik Tanja weer heel leuk vond
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:21:22 #62
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32164316
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja die scoop komt nog wel eens joh!
Welja. Jij krijgt de primeur, okee?
Stop the world, I want to get out.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 23:21:29 #63
128220 Peter6000
pi_32164322
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef PC eend het volgende:
Mag ik nog even toevoegen dat ik Tanja weer heel leuk vond
Natuurlijk mag dat

En Ruud was ook weer heel leuk, alleen die ***streams begonnen erg te bufferen.
Ik hoop morgen op het blog een link te vinden om de internet bufferloos te zien
pi_32164410
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Men zegt van wel, maar ik geloof het niet.

Volgens mij manipuleert Talpa de hele boel en doen ze alsóf Menno eruit is!!!!
Inderdaad Ik ga zo om 23:40 de reguliere uitzending bekijken en ik durf te wedden dat ik Menno een paar keer voorbij zie komen

ik zit nog in de ontkenningsfase
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32164444
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Doe je dagblad toevallig?? En waar?

Dan ga ik eens informeren
Oh, daar wil je dan opeens wél onderzoek naar doen, he? Hmmmm.....
  donderdag 10 november 2005 @ 23:25:21 #66
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32164458
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Men zegt van wel, maar ik geloof het niet.

Volgens mij manipuleert Talpa de hele boel en doen ze alsóf Menno eruit is!!!!
Nee hoor. Big Brother heeft er net een verklaring over afgelegd en daarin beweren ze het tegendeel. Heeft te maken met de stand van afgelopen woensdag vermenigvuldigd met het aantal ingestudeerde grapjes van Ruud. Dus alles klopt gewoon!

Sorry, kon het niet laten
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:26:19 #67
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32164489
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Oh, daar wil je dan opeens wél onderzoek naar doen, he? Hmmmm.....
Goedzo, jij wordt een goeie journalist. Je hebt het juiste portie wantrouwen al in je
Stop the world, I want to get out.
pi_32164560
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef PC eend het volgende:
Mag ik nog even toevoegen dat ik Tanja weer heel leuk vond
Heb jij met je derde oog gekeken? Tussen alle haperingen door ving ik van Tanja alleen het volgende op: "Zijn we nu klaar? Heb zin een sigaretje"... Dat mens heeft roken tot een soort missie verheven, loopt er soms een bepaalde actie bij de tabaksfabrikanten?

"Rook nu 400 pakjes Marlboro en maak kans op een gratis bypass-operatie."
pi_32164597
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:26 schreef Lkw het volgende:

[..]

Goedzo, jij wordt een goeie journalist. Je hebt het juiste portie wantrouwen al in je
Hehe, let's hope so. Aan gezond wantrouwen geen gebrek in ieder geval
pi_32164603
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat

En Ruud was ook weer heel leuk, alleen die ***streams begonnen erg te bufferen.
Ik hoop morgen op het blog een link te vinden om de internet bufferloos te zien
Zorg ik voor
-edit- ow de blog kan ook
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32164621
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef Lkw het volgende:

[..]

Nee hoor. Big Brother heeft er net een verklaring over afgelegd en daarin beweren ze het tegendeel. Heeft te maken met de stand van afgelopen woensdag vermenigvuldigd met het aantal ingestudeerde grapjes van Ruud. Dus alles klopt gewoon!

Sorry, kon het niet laten
Was leuk geweest als hij enigszins plausibel was geweest. Dát is nou het geheim van ironie: plausibiliteit met slechts een subtiel vleugje absurdisme. Andersom heet het: zwaktebod - Kon het ook niet laten, en ik gun jou het laatste woord, ik ga nog een stuk schrijven. Deadlines houden zich niet aan het menselijk bioritme immers. Het was een leuke discussie trouwens Later
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:37:13 #72
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32164871
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Was leuk geweest als hij enigszins plausibel was geweest. Dát is nou het geheim van ironie: plausibiliteit met slechts een subtiel vleugje absurdisme. Andersom heet het: zwaktebod - Kon het ook niet laten, en ik gun jou het laatste woord, ik ga nog een stuk schrijven. Deadlines houden zich niet aan het menselijk bioritme immers. Het was een leuke discussie trouwens Later
Vond het ook een leuke discussie, alhoewel ik je aan het begin iets teveel aan het afzeiken was (bekende hij grootmoedig )
Ook later , kill de deadline & maak er maar een fijn ironisch nachtelijk stukje van dan
Stop the world, I want to get out.
pi_32165335
(Mede) als voorzorgsmaatregel op een mogelijke stageplaats bij Duderinnetje kan ik niet anders dan me hierbij aansluiten: Leuke discussie was het wel, ja
  donderdag 10 november 2005 @ 23:57:16 #74
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32165558
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Je roept dat BB fraudeert. prima. Onderzoek het. Maar doe het met een open blik. Pas dán kun je kritisch zijn namelijk. Dat moet je ten eerste op jezelf zijn als journalist. oppassen voor de kokervisie en bevooroordeeldheid. Ik zie niet wat daar mis mee is.

En iemand die niet met je gedachtengang meegaat maar concrete feiten wil zien meteen een slechte journalist noemen, lijkt me al helemaal niet erg volwassen, wel?

Maar nogmaals: ik ben reuze benieuwd en heb hoge verwachtingen! Overtuig mij en dan ben ik de eerste om je te te zeggen dat je gelijk had Aan de slag dus!!
Paar aandachtspunten voor de journalist die hier iets mee wil:

- Alle polls op internet gaven Menno als nummer 1 aan, zelfs op de Talpa-poll stond hij net nummer 2 achter Dido. Die polls zijn overigens vrij goed en representatief, want er doen 3000 mensen mee, volgens mij een aantal wat nog groter is dan bij een standaard steekproef van Nova van Tweede Kamer-verkiezingen.
- Het Teletekst-incident met Linda. Om 21:00 stond op de teletekst van Talpa dat zij het huis moest verlaten Linda stond overigens nog vaster op plek nummer 1 in de polls.
- Tanjalies op het forum heeft al vaak goede voorspellingen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32168000
Tanjalies had het laatst heel erg eng goed idd, nu je het zegt... Oh ja, wie de genomineerden waren!
pi_32168185
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Falco het volgende:

[..]

Paar aandachtspunten voor de journalist die hier iets mee wil:

- Alle polls op internet gaven Menno als nummer 1 aan, zelfs op de Talpa-poll stond hij net nummer 2 achter Dido. Die polls zijn overigens vrij goed en representatief, want er doen 3000 mensen mee, volgens mij een aantal wat nog groter is dan bij een standaard steekproef van Nova van Tweede Kamer-verkiezingen.
- Het Teletekst-incident met Linda. Om 21:00 stond op de teletekst van Talpa dat zij het huis moest verlaten Linda stond overigens nog vaster op plek nummer 1 in de polls.
- Tanjalies op het forum heeft al vaak goede voorspellingen
maar ja, op de meeste polls mag je maar 1 keer stemmen, bij BB mag je zo vaak stemmen als je maar wilt. Bij Rob en Roel waren er dus duidelijk mensen die vaak gestemd hebben.
you can't free a fish from water
pi_32171165
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:59 schreef Scan het volgende:
de halve urban(tekno) scene
De wat?
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 14:12:17 #78
128220 Peter6000
pi_32178435
Heeft er nog iemand een link voor de internetuitzending van gisteren.
Wil deze namelijk graag nog een keertje bufferloos bekijken.
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:51:16 #79
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_32179537
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef doka het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar Tanja heeft toch een leuk koppie..
Bah!
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:06:21 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32179983
Mee eens hoor doka.

Als ze lacht wel, helaas is dat niet zo vaak, dus 't is verraderlijk

Dit was een leuke internet uitzending.

Technisch tipje trouwens: zo rond het eind van de BB live-uitzending is de site van Talpa altijd ernstig overbelast. Bookmark daarom de directe link naar de internet uitzending: http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx

(uitgeprobeerd door 1 bij de 'ch' op te tellen, deze week leek het te werken, ik weet natuurlijk niet of dat zo blijft)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:37:13 #81
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_32180950
Intenetuitzending 10-11-2005: http://ia300238.us.archiv(...)/BB20051110_inet.wmv

Ook gesubmit op de BBlog, dus daar zal 'ie zsm ook verschijnen.
pi_32181038
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef Mleentje het volgende:
Hoe kan Menno er nou uit zijn?! Hij stond dik voor in alle polls!
Vraag het aan Mummie, die kan je dat haarfijn uitleggen...



made by caradoc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')