quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:10 schreef Agiath het volgende:
Haha dit gaat groots worden
Het is m echtquote:Op maandag 14 april 2008 00:19 schreef Rosbief het volgende:
Dit is hem toch lijkt me?![]()
[ afbeelding ]
http://i25.tinypic.com/pc8xv.jpg
http://i25.tinypic.com/2zhp1n4.jpg
Joe Berry.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:17 schreef vliegende_olifant het volgende:
Geweldig dit. Heeft iemand nog dat topic waar fokkers die man van brauns avatar gaan mailen?
FOK! RADIO!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:54 schreef Placenta het volgende:
Oke mensen, Thijs heeft me geaccepteerd op hyve
Suggesties wat we er mee gaan doen
Chatten, spammen, confronteren, z'n vrienden confronteren met z'n verleden?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:54 schreef Placenta het volgende:
Oke mensen, Thijs heeft me geaccepteerd op hyve
Suggesties wat we er mee gaan doen
Chatten, spammen, confronteren, z'n vrienden confronteren met z'n verleden?
Nee het moet groter, echt... Tis zonde als ik een schamel revunegertje krabbel, waarna hij hem een kwartier later verwijdert en ik uit zn vriendenlijst word verwijdert.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeg dat hij eens mijn vraag moet gaan beantwoorden , of geef hem de link van dit topic
Ja inderdaad, we moeten een manier vinden om hem groots uit zijn tent te lokken en vrij genoeg voelt om er alles uit te gooien. Ik denk dat hij behoorlijk ijdel is als ik hem zo bekijk. Misschien kunnen we dat misbruiken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Nee het moet groter, echt... Tis zonde als ik een schamel revunegertje krabbel, waarna hij hem een kwartier later verwijdert en ik uit zn vriendenlijst word verwijdert.
Tja , ik ben gewoon benieuwd hoe hij erover denkt als 'ie er naar terug kijkt , kleine moeite tochquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Nee het moet groter, echt... Tis zonde als ik een schamel revunegertje krabbel, waarna hij hem een kwartier later verwijdert en ik uit zn vriendenlijst word verwijdert.
Het is een legende!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Whahaha, het gaat ook gewoon weer verder he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |