Ik in ieder geval niet... maar ik denk dat ik voor velen kan spreken.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef Elvislives het volgende:
maar niemand van hem gehoord dus?
van Kleef is een veelvoorkomende naam (naar het stadje Kleve in Duitsland)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef BwennieBren het volgende:
Wel bekende naam toch..... of zou dat door de naam Lee van Cleef komen
Tjotterspad is geen Jachthavenweg. De Jachthavenweg loopt meteen haaks op de Amstelveenseweg. Het Tjotterspad ligt dicht aan het water.quote:
Is ook Jachthavenweg. (AT5)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Tjolkerpad is geen Jachthavenweg. De Jachthavenweg loopt meteen haaks op de Amstelveenseweg. Het Tjolkerpad ligt dicht aan het water.
quote:
Die moord was op de Jachthavenweg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Tjolkerpad
ik bedoel Tjotterspad.
Ja je hebt gelijk whatever...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef Het_Biertje het volgende:
jesus, iedereen aan het bitchen over een stukje weg
Who gives a flying fuck
fucking stadsen.
Bij afbeeldingen dan ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig hits bij google op "George van Kleef".
haha zeer dope ik wil deze ook wel wat beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay...
Kan iemand mij helpen dit lijstje verder aan te vullen?
Ik heb vorige week een gelijk schema gezien op het www (maar beter), kan ik nu helaas niet meer vinden....
[afbeelding]
Waarom staat Prins Friso erop, alleen omdat Mabel toevallig zijn vrouw is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Okay...
Kan iemand mij helpen dit lijstje verder aan te vullen?
Ik heb vorige week een gelijk schema gezien op het www (maar beter), kan ik nu helaas niet meer vinden....
[afbeelding]
al kijken we naar dat lijstje, dan zou het dus een aanslag zijn vanuit het kamp bruinsma... maar omdat iedereen daar bijna dood is of niks meer te maken heb met die zooi, zullen misschien de joegaslaven wat te maken hebben met dit.. kunnen die fietsen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:52 schreef MRDB het volgende:
[..]
haha zeer dope ik wil deze ook wel wat beter
of een 2de terorie er is ruzie in het kamp mieremet/holleende/hells angelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:54 schreef MRDB het volgende:
[..]
al kijken we naar dat lijstje, dan zou het dus een aanslag zijn vanuit het kamp bruinsma... maar omdat iedereen daar bijna dood is of niks meer te maken heb met die zooi, zullen misschien de joegaslaven wat te maken hebben met dit.. kunnen die fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |