Eindelijk !quote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef Diesz het volgende:
Sjors (George?) van Cleef (Kleef?)
Ik zie een trend !quote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef MRDB het volgende:
Volgens Peter R. de Vries was het slachtoffer actief in de onderwereld. Hij zou op een woonboot bij de jachthaven wonen.
Jawel, ikke. Tegelijk ook op de FP en met bronvermeldingquote:Op donderdag 10 november 2005 23:35 schreef pekel het volgende:
Wat een posts in 1 minuut
Niemand heeft trouwens gewonnen
oud nieuws man... eris een updatequote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef MRDB het volgende:
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries vertelde bij Barend en Van Dorp donderdagavond telefonisch dat hij weet om wie het gaat. Hij wilde de naam van het slachtoffer niet uitspreken maar zei wel dat de man tot de vriendengroep van Cees Houtman (vorige week vermoord) behoort en bekend is bij de familie Holleeder.
Volgens Peter R. de Vries was het slachtoffer actief in de onderwereld. Hij zou op een woonboot bij de jachthaven wonen.
Snel verhuizen duschquote:Op donderdag 10 november 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie een trend !
Ook keurig netjes voor zijn huis dus.
Het spijt me dat het je stoort schat, er stond nog niks toen ik mijn post schreef, probeerde het netjes te doenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eindelijk !
Nu nog weten hoe je die mijnheer spelt.
Dat googelt namelijk pas lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |