Hahha, ja! Michael Kelso zelf vind ik ook leuk, omdat ie zo ongelooflijk dom doet. Toen Red er achterkwam dat Fez met z'n dochter getrouwd was en hij een hartaanval kreeg en naar z'n arm greep zei Kitty 'he's having a heartattack' en Kelso zei 'no, he's having an armattack, can't you see?'. (zoiets)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:16 schreef seto het volgende:
fantastische show
ik vond die broer van kelso (luke wilson) ook erg leuk in de paar afleveringen dat hij meespeelde
"Everybody loves the Trans-Am."![]()
The Fresh Prince Of Bel Air blijft leuk...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Mja, 't is allemaal Amerikaanse troep eigelijk. Maar die 3 vind ik wel leuk.![]()
Zijn er Amerikaanse series die jij leuk vind?
Ja, dat vind ik ook nog wel gaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
The Fresh Prince Of Bel Air blijft leuk...![]()
Serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:56 schreef Zw0rld het volgende:
Vanaf morgen niet meer
Volgens de tvgids niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:09 schreef febster het volgende:
[..]
Serieus?
Die oude shows zijn ook wel leuk, maar die hebben we nu al zo vaak gezien, dat de lol er idd af is.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:05 schreef PDOA het volgende:
Maar is That 70's Show dan al afgelopen? RTL 5, daar werken zeker allemaal van die ouwe knarren die het leuk vinden om al die suffe shows 100x herhaald te zien, vanwege die 'goeie oude tijd'. Is er eens een leuke show, krijg je dit gezeik! Kutzender!![]()
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef nikk het volgende:
Is ie eigenlijk al op DVD te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |