.... om mijzelf maar eens te quoten.......quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:55 schreef cptmarco het volgende:
Wat een ontzettende leuke aflevering vanavond.....
"Some people call me the space cowboy...." [afbeelding]
huh? Ik meende Luke Wilson erin te herkennen....quote:Donna is het vriendinnetje van het broertje van Hyde.
Misschien kennen jullie hem wel, hij speelt de oudste broer in Malcolm in the middle.
Sterker nog, het is Luke Wilson.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:47 schreef Argento het volgende:
[..]
huh? Ik meende Luke Wilson erin te herkennen....
haha ze lopen hier behoorlijk achter hoor. Dat is het 4e seizoen dacht ik; het 5e zit er ook nog aan te komen en de 6e wordt geloof ik geschotenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:49 schreef ASSpirine het volgende:
ik zit dus denk ik bij de laatste afl vanavond
want ze gaan uiteindelijk allemaal studeren
of zijn er al plannen over een nieuw seizoen?
Lieve schat het 6e seizoen is afgelopen hoor.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:48 schreef IsaacD het volgende:
[..]
haha ze lopen hier behoorlijk achter hoor. Dat is het 4e seizoen dacht ik; het 5e zit er ook nog aan te komen en de 6e wordt geloof ik geschoten
punkertijd...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:10 schreef Morphieus het volgende:
The 70's Show is echt gaaf, alleen heb ik nog nooit gehood van The 80's Show. Wat moet dat voor iets zijn, zelfde mensen??
Ow, ik heb normaal gesproken een rothekel aan Amerikaanse comedieserries, maar That 70s Show vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:28 schreef P-Style het volgende:
Ik vind er geen HOL aan! Flauwe Amerikaanse humor.Ik heb geloof nog nooit oprecht moeten lachen tijdens het kijken naar een aflevering van That 70's Show... niet eens een glimlach.
Nog 2 voorbeelden van verschrikkelijk slechte... uh... ik bedoel comedy's die ik niet leuk vind.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ow, ik heb normaal gesproken een rothekel aan Amerikaanse comedieserries, maar That 70s Show vind ik wel leuk.Home Improvement en Married With Children ook.
Mja, 't is allemaal Amerikaanse troep eigelijk. Maar die 3 vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nog 2 voorbeelden van verschrikkelijk slechte... uh... ik bedoel comedy's die ik niet leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |