abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23746943
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:28 schreef granuaile het volgende:
welke zender, hoe laat welke dagen? i loooooove this show!

Suprnova TV, elke dag, elke tijd
Where facts are few, experts are many.
pi_23747225
flauw...... maar is het wel eindelijk op dvd verschenen in de states? of zijn het rips van de tv?
Let's check out that wave, before it checks out us!
pi_23747579
Alleen nog maar Season 1

linkje
pi_23778185
Leuk de laatste ep.

Kelso en Hyde's sister
pi_23834865
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:44 schreef Atreidez het volgende:
Alleen nog maar Season 1

linkje
Liep er ook al naar te zoeken en was teleurgesteld toen ik merkte dat ze hem op play.com niet eens verkopen
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_24351019
Wat een geweldige serie is dit zeg Hier in Australie zenden ze het elke dag uit. Maar ze lopen wel achter hier volgens mij. Ze zenden nu de afleveringen uit met Luke Wilson. Maar aangezien ik het nog nooit gezien heb maakt mij dat niks uit Met kerst hadden ze zelfs een drie dagen een marathon Jackie is ontzettend lekker, maar die stem Kelso is zwaar grappig ("Buuuuuuuurned" ), net als Fez, Red en Erik. Steven is wat minder.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_24451196
Net s7e12 gekeken. Was weer erg grappig, vooral Fez was weer echt leuk. Einde was een beetje suf, je merkt nu al een beetje richting welk einde ze willen. Althans, als ze zo voorspelbaar zijn als zo'n beetje elke serie.
pi_24452954
Topher Grace en Ashton K*tcher zijn nog onzeker voor het volgend seizoen.
pi_24453124
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:06 schreef Duiveltja het volgende:
Topher Grace en Ashton K*tcher zijn nog onzeker voor het volgend seizoen.
Ik dacht dat dit het laatste seizoen zou zijn ?

Never mind.. Heb al bijgelezen
pi_24453855
Enig idee iemand of het op TV ook weer uitgezonden gaat worden? Het is toen een tijd geweest op rtl5 ofzo, maar ik was elke keer te laat thuis van me werk Echt goeie downloads zijn er ook niet.
pi_24548925
Aardige aflevering weer. Het blijft vermakelijk.
pi_24549149
Wordt het dan uitgezonden BliksemSchigt ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_24549181
In Amerika nog wel ja
pi_24553145
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit het laatste seizoen zou zijn ?

Never mind.. Heb al bijgelezen
Ja volgens eerdere berichten wel, maar het zit er nog wel in dat Topher en K*tcher tekenen voor nog een seizoen. Als Topher zou vertrekken is dat een hele grote aderlating, omdat hij de hoofdpersonage van de show is. Rondom zijn personage lopen alle verhalen. Ik denk dat zijn mogelijk vertrek het begin van het einde is. Het is dan gewoon niet meer hetzelfde.
pi_24558566
Topher is Erik?
pi_24558596
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:52 schreef Svensational het volgende:
Topher is Erik?
Topher Grace
pi_24562578
quote:
His first name is Christopher. He hated being called "Chris" in school so he changed it to "Topher" as time went on.
Tis wel een aparte naam zo
pi_25348727
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:54 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Topher Grace
Ow men, tis best een lekker ding met kort haar!
Ben nu bezig met het euhm *verkijgen* van seizoen 4
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_25518238
Ik heb gister echt dubbel gelegen bij de aflevering uit seizoen 4 "Bye Bye Basement" met gastrollen van Al Borland uit Home Improvement en Tommy Chong van Cheech en Chong

En Fez op balletles.. damn, wat een leuke aflevering weer

DVD's komen uit Regio 2, Release 16/5 bij play voor t luttele bedrag van 38 euro
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=577398
quote:
Set in the era of Led Zeppelin 8-tracks, Tab cola and Farrah Fawcett posters, 'That 70s Show' is a flashback to the decade that style and taste forgot!

Eighteen-year-old Eric Forman (Topher Grace) is way too cool for the Wisconsin suburbs where he lives under the authority of his parents, Red (Kurtwood Smith) and Kitty (Debra Jo Rupp). However, in yearning for his independence, rites of passage aren't all that easy at a time when jumpsuits and platforms are the epitome of cool!

Episodes comprise:

1. That '70s Pilot
2. Eric's Birthday
3. Streaking
4. Battle of the Sexists
5. Eric's Burger Job
6. The Keg
7. That Disco Episode
8. Drive-In
9. Thanksgiving
10. Sunday, Bloody Sunday
11. Eric's Buddy
12. The Best Christmas Ever
13. Ski Trip
14. Stolen Car
15. That Wrestling Show
16. The First Date
17. The Pill
18. The Career Day
19. Prom Night
20. A New Hope
21. Water Tower
22. Punk Chick
23. Grandma's Dead
24. Hyde Moves In
25. The Good Son
Ik zag dat in de USA seizoen 2 uit is op dvd.
pi_27145641
Net de laatste ep gekeken van s7. Beetje verwacht einde. Wel nog redelijk open, ben benieuwd of er nog een 8ste seizoen komt.

De serie is wel niet meer zo grappig zoals in het begin, het echt leuke is er wel een beetje vanaf.
quote:
January 18, 2005
Back
"That '70s Show" to return for 8th Season

FOX Entertainment President Gail Berman announced Monday that the hit teen sitcom "That '70s Show" will be coming back for its amazing 8th season in 2005/2006. Fans can expect a lot of new and fun ideas that will keep the show fresh.

THAT '70s SHOW is a Carsey-Werner production. Bonnie Turner, Terry Turner and Mark Brazill are creators/executive producers and Marcy Carsey, Tom Werner, Jeff Filgo and Jackie Filgo are executive producers.
Dus toch een seizoen. Verder komt s3 in Nov 2005 op DVD en s1 in the UK gereleased vorige week.
pi_27147690
En ik dacht nog wel dat ik de enige was die t nog keek
  Moderator donderdag 19 mei 2005 @ 18:29:59 #217
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_27158643
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:10 schreef Atreidez het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik de enige was die t nog keek
Ik volg het ook nog trouw elke week.

Ik vind het niet echt een superserie, maar het kijkt lekker weg.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_27468151
Maar het is toch niet op tv in NL??
pi_29870294
Misschien wat lastig, maar ik zoek een quote dat in that 70's show voorkwam
Normaal gezien is dit van Red, als je leest dan weet je wel dat het van hem komt

Het was dacht ik in de tijd dat Red te weten kwam dat Eric en Donna verloofd waren.
Red: What are you kids gonna live on? Moonbeams and ... ?

Het was zoiets ongeveer, maar ik zou graag de volledige correcte quote vinden, iemand die me hierin kan helpen?
Anders zal ik mss een andere topic moeten zoeken.
pi_29881788
De enige quote van Red die echt bekend is is "I'll shove my foot up your ass" Ik zal is kijken of ik t kan vinden wat je bedoelt...

edit: Starfish & Coffee, Moonbeams & Caterpillars...nah, umm popcorn & coffee ..

Deze misschien?

[ Bericht 23% gewijzigd door Atreidez op 23-08-2005 11:46:10 ]
pi_29882153
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:40 schreef Atreidez het volgende:
De enige quote van Red die echt bekend is is "I'll shove my foot up your ass" Ik zal is kijken of ik t kan vinden wat je bedoelt...

edit: Starfish & Coffee, Moonbeams & Caterpillars...nah, umm popcorn & coffee ..

Deze misschien?
Zoiets denk ik, zou je mss de hele quote kunnen neerplanten hier?
Met het begin stukje erbij.

Thanks
pi_29884485
Als je weet welke aflevering kun je 'm hier misschien hier tussen vinden:
http://www.twiztv.com/scripts/that70sshow/

Ik ben nu bezig met seizoen 2, maar misschien heeft iemand anders net die aflevering die je zoekt al gedaan.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29918626
degene waar ik op kan klikken zijn allemaal blanco pagina's
pi_29918683
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef ASSpirine het volgende:
degene waar ik op kan klikken zijn allemaal blanco pagina's
Hij laadt idd erg langzaam, maar uiteindelijk moet er toch tekst tevoorschijn komen. Gewoon ff openen, even iets anders gaan doen en dan zou het er moeten staan.
pi_29918854
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij laadt idd erg langzaam, maar uiteindelijk moet er toch tekst tevoorschijn komen. Gewoon ff openen, even iets anders gaan doen en dan zou het er moeten staan.
Ik krijg een error op deze pagina
pi_29919668
pi_29919747
deze werkt wel
pi_29925431
dit is toch kelso en eric's laatste seizoen
pi_31920768
*schopje*
8e seizoen is gister begonnen in US, met een dubbele aflevering!

801 Bohemian Rhapsody
802 Somebody To Love

Meer info: http://www.tv.com/that-70s-show/show/246/episode_guide.html&season=8

Damn, ik wil 'm zien....
pi_31921328
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef Syrena het volgende:
*schopje*
8e seizoen is gister begonnen in US, met een dubbele aflevering!

801 Bohemian Rhapsody
802 Somebody To Love

Meer info: http://www.tv.com/that-70s-show/show/246/episode_guide.html&season=8

Damn, ik wil 'm zien....
Thnx dat je het ff meedeelde ben ze nu aant binnentrekken, als je ze zo graag wil zien moet je ff zoeken op ircspy Have fun baby! that 70's show is the SHIT bigtime!
pi_31921415
Top, thanx voor de tip Vanavond checken..
pi_31921494
Mooi!

Als het goed is het laatste seizoen toch?
pi_31921871
Ok even een mededeling, de 1ste episode is FUCKING hilarisch, kitty dippin into hyde's stash!
pi_31922193
Damn damn damn damn, zit op mijn werk en kan dus geen "dingetjes" installeren om 8.01 te zien

Vanaaf the boyfriend maar na het eten het huis uit schoppen (of voor de TV planten met een DVD-tje) en dan gaan beginnen. Mijn transcriber-reputatie moet ik hooghouden
pi_31954583
Zo, 801 heb ik nu tien minuten van getranscribeerd! Ik dacht dat Kelso niet meer mee zou doen, maar hij rent weer vrolijk rond!

Stomme bot kapte ermee na 21 uur gelukkig heb ik avi-preview geinstalleerd.
voor HyperVyper voor de tip!
pi_31954938
Heb de aflevering gisteren ook gekeken. Was wel weer grappig.

Wel heb ik dat ik het echt veeeel grappiger vond tot het 6de, 7de seizoen. Het is nu allemaal een beetje standaard. Maar nog steeds leuk genoeg om te volgen.

En 'Jackie' is natuurlijk erg lekker
pi_32108620
Zooo vanavond aflevering 3. Ik heb aflevering 1 en 2 inmiddels uitgewerkt, alleen leest die knakker zijn emails nooit, dus ze staan nog niet op de site

Of ik heb wat veel spelfouten gemaakt

Maar ligt het nou aan mij of zijn de stemmen van Fez en Jackie anders dan de voorgaande seizoenen? Het leek wel alsof ze allebei superhees waren de hele tijd. Vooral Fez is af en toe nauwelijks te verstaan (hees + accent + snel praten).
pi_32171993
That 70s show 8x03 stone cold crazy, beetje matige aflevering
pi_32217426
ja ik vond seizoen met die Eric er nog bij veel gaver, maar kijk het natuurlijk nog wel steeds
pi_33966200
http://www.rtl.nl/soaps/that70sshow/

Bovenstaande zag ik net op de website van RTL, hopelijk betekent dat dat ze binnenkort weer beginnen met uitzenden . Ik kom er alleen niet uit op wélke RTL het nu komt? Ik gok op RTL 7 Of ze hebben hun site niet fatsoenlijk opgeruimd

Oja, in VS hebben ze nu donderdag als uitzenddag i.p.v. woensdag.
pi_33966648
Ik hoop met je mee Syrena!! En dan liefst elke avond rond een uur of half 7 / 7 uur (bordje op schoot voor de TV )

Edit: ik bekeek even die link in je post en daar wordt vermeld dat het op RTL5 komt, elke werkdag rond de klok van 18.00. Toch vraag ik me af of het geen oude informatie is...

[ Bericht 15% gewijzigd door Fling op 12-01-2006 10:19:19 ]
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_33966912
Ik ben dit seizoen gestopt met kijken.. Het miste toch een beetje de flair van voorheen. Goed van RTL dat t weer komt, ik hoop nu eindelijk de gemiste seizoenen 2, 3, 5 en 6 te kunnen zien
pi_33975009
6 uur, dat is wel een kuttijd zeg.
pi_33975628
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef Svensational het volgende:
6 uur, dat is wel een kuttijd zeg.
Mja, ze zenden nu Date My Mom uit op dat tijdstip. In elk geval nog tot volgende week woensdag
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:36:50 #245
108256 Boes-Poes
Kim Wilde ^O^
pi_33976174
Goed nieuws. Hopelijk gaan ze dit maal wel verder met uitzenden dan seizoen 5.
pi_33976762
Zitten de oorspronkelijke personages er nog allemaal in?
pi_33977030
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Chimay het volgende:
Zitten de oorspronkelijke personages er nog allemaal in?
In seizoen 8 niet meer nee, Eric en Kelso zijn eruit, Randy is nieuw en Sam ook (Hyde's stripper-wife).
pi_33977445
perhaps a spoilertag is in order?
I love it when a plan comes together !
pi_33977485
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
perhaps a spoilertag is in order?
Waarom? Ik zeg niks over de verhaallijn.
pi_33977546
En bovendien is seizoen 8 al lang begonnen en wordt op pag 4 en 5 al gepraat over seizoen 7.
pi_33977996
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Waarom? Ik zeg niks over de verhaallijn.
quote:
Sam ook (Hyde's stripper-wife).
Joh, geen verhaallijn verklappen?
pi_33978451
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Joh, geen verhaallijn verklappen?
Nee het is een personage. Ik zeg niks over hoe het zo gekomen is
pi_33980391
Op IMDB staat inmiddels [1998-2006] dus ik denk dat ze er na seizoen 8 mee kappen. Vind er ook niet zoveel meer aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:38:28 #254
16976 Fling
Fan o' man
pi_35201964
Weet iemand toevallig in welke aflevering Red en Kitty aan het eind in een diner wat zitten te drinken en als de camera dan uitzoomt, zit je ineens naar het schilderij "Nighthawks" van Edward Hopper te kijken.

--> ik bedoel dit schilderij:
pi_35203623
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:38 schreef Fling het volgende:
Weet iemand toevallig in welke aflevering Red en Kitty aan het eind in een diner wat zitten te drinken en als de camera dan uitzoomt, zit je ineens naar het schilderij "Nighthawks" van Edward Hopper te kijken.

--> ik bedoel dit schilderij:
[afbeelding]
was dat niet deze?
http://www.tv.com/drive-in/episode/31976/recap.html
pi_35203643
Het is aflevering 8 van het eerste seizoen, Drive In heet ie. Schilderij komt rond 17.19
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:51:18 #257
16976 Fling
Fan o' man
pi_35204077
PsyCha, Syrena, bedankt!
pi_35252281
Na het vijfde seizoen heb ik geen minuut meer gezien.
I intend to live forever, or die trying.
pi_37851302
Deze week de laatste uitzending van een uur.

Vorige week was de enerlaatste ep (#20) en The Final Goodbye. Allemaal flashback en interviews. Best ok.
pi_37852372
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deze week de laatste uitzending van een uur.

Vorige week was de enerlaatste ep (#20) en The Final Goodbye. Allemaal flashback en interviews. Best ok.
Ik zag alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')