Volgens mij ookquote:Op donderdag 10 november 2005 20:37 schreef Dribbel_ het volgende:jij komt alleen om topics te openen
![]()
nee ik vat je ook nietquote:Op donderdag 10 november 2005 20:37 schreef Renesite het volgende:
WTF?
Ik had een idee voor een topic, ik kijk eventjes of hij past en hij staat bij het oude topic.
Vat er geen hol van.
Daagquote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef Renesite het volgende:
Ruzie met knopjes.
Affijn,
* Renesite ff weggies
Thee kan geregeld wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef snopprinses het volgende:
wie wil mij thee en chips brengen?![]()
Wat een combinatiequote:Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef snopprinses het volgende:
wie wil mij thee en chips brengen?![]()
Jammer dat je post 666 al heb gehadquote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Kga zo ff een nieuwe Replay broek ophalen
Post 5555
'K wacht trouwens ook nog op post 1337quote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef Ayaxola het volgende:
Kga zo ff een nieuwe Replay broek ophalen
Post 5555
quote:
Ik mijn 10.000stequote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben ongemerkt langs mijn 3000ste post gegaan![]()
![]()
alleen thee is ook al goedquote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Thee kan geregeld worden![]()
Chips is op hier![]()
doe ik altijdquote:
Gaat best snel jaquote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Ayaxola het volgende:
Ik weet nog dat ik na precies een jaar 2000 posts had, ben dus wel flink vooruit gegaan in deze 7 maanden ofzo
Ja maar jij post gewoon te veelquote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik mijn 10.000stedas veel erger
![]()
We hebben Rooibos, Lentethee, Mint thee, Kamille thee en gewone theequote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja maar jij post gewoon te veel
Hoezo, kun je jezelf niet redden dan?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Okay jullie moeten allemaal lid worden van mijn relteam enzo![]()
* Messenga meld.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gefeliciteerd dan nogquote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik mijn 10.000stedas veel erger
![]()
Count me in.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Leuk, gaan we dan naar Parijs toe enzo?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat was ik al van plan met een paar vrienden van mequote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk, gaan we dan naar Parijs toe enzo?![]()
Staat morgen zo leuk in de krant: Masale Fok! rellen in Parijs![]()
rooibosquote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hebben Rooibos, Lentethee, Mint thee, Kamille thee en gewone thee![]()
Welke wil je?![]()
Oke.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft dat tegenwoordig wel nog?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wees dan blij dat je geen inbelverbinding hebt.
Paupers.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wie heeft dat tegenwoordig wel nog?![]()
Okquote:
Ik?!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wie heeft dat tegenwoordig wel nog?![]()
Je hebt de me= tag verneuktquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok![]()
* Geeft snop een grote mok rooibos thee[/me]![]()
[me=Heeft zelf ook rooibos![]()
jejquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok![]()
* Geeft snop een grote mok rooibos thee[/me]![]()
[me=Heeft zelf ook rooibos![]()
Is dat die van Leen of weer een ander?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Hehe, geen betere aanbieders in de buurt?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb m als backup voor het geval mn ADSL er weer eens uitligt
Volgens mij werkt die van ons ook nog welquote:Op donderdag 10 november 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb m als backup voor het geval mn ADSL er weer eens uitligt
Het valt wel mee hoor, maar toch. Keer of 2 per jaar ofzo. Maar het is wel handig als ik nog wat moet downloaden in de tussentijd voor de uni want daar moet je alles per se gelezen/gedaan hebben, zelfs als je internet is uitgevallenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, geen betere aanbieders in de buurt?
wat is er jongenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef Messenga het volgende:
Damn.
Waarom onderschatten alle vrouwen mij ?
Ja vroeger, toen mocht ik in het weekend 2 uur per dag op internet, nou dat was me wat hoor toenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja tegenwoordig is dat geen excuus meer, tsja mijn zus zat de hele avond te bellen dus ja kon niet op i'net
Vroegâh..
Inbellen, Wasda?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor, maar toch. Keer of 2 per jaar ofzo. Maar het is wel handig als ik nog wat moet downloaden in de tussentijd voor de uni want daar moet je alles per se gelezen/gedaan hebben, zelfs als je internet is uitgevallen
Eensch, hier ligt ook alweer een aardig tijdje adsl, maar toch. Kan het me nog wel herinneren heurquote:
moet je een stoertje wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach, Ze denken dat ik veel dingen niet durf etc.. ze doen alsof ze me niet kennen.terug.
Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet je een stoertje worden
Hehe, ik ken het..quote:Op donderdag 10 november 2005 21:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja vroeger, toen mocht ik in het weekend 2 uur per dag op internet, nou dat was me wat hoor toen
Gewoon modemgeluid uitzetten, nergens last vanquote:Op donderdag 10 november 2005 21:06 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dan komen er allemaal rare geluidjes uit je pc.
Dat was cool!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:06 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dan komen er allemaal rare geluidjes uit je pc.
ze zegt toch ook: je moet dat worden. Tenminste, als je wel aandacht wilt enzoquote:
Mwa, dat viel wel mee. Mn pa was toen wethouder dus ja, dan kan ik niet de hele dag de lijn bezet houden aangezien ie toch echt wil bellen/gebeld wordt enzoquote:Op donderdag 10 november 2005 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik ken het..
totdat ik overdag ging zitten, 's nachts en eigenlijk de tijd die ik over had
Upgrade van jomanda..quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef WEST het volgende:
wat is er voor raar programma op RTL7 nu![]()
Ach, ik ben niet zo'n pauper.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ze zegt toch ook: je moet dat worden. Tenminste, als je wel aandacht wilt enzo
isdn enzoquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mwa, dat viel wel mee. Mn pa was toen wethouder dus ja, dan kan ik niet de hele dag de lijn bezet houden aangezien ie toch echt wil bellen/gebeld wordt enzo
ja.., me moeder zit er naar te kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Upgrade van jomanda..
*volgens mij in de volkmond: Char het medium..![]()
winamp?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Messenga hoe heb jij je playlist zo mooi online staan?
Ehh, ja..quote:Op donderdag 10 november 2005 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Messenga hoe heb jij je playlist zo mooi online staan?
Kijk dat wilde ik ff wetenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ehh, ja..
in winamp ... in de playlist editor, Misc -> de onderste -> generate HTML Playlist.
Heb hem in het Nederlands enzo.
Nee, constante aandacht welquote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus aandacht is voor paupers dus?
Ga naar Char kiekequote:
Ohja? wieso?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders, je praat gewoon raar nu![]()
Je vind t jammer dat je geen aandacht krijgt (toch?) maar aan de andere kant zeg je dat dat ook voor paupers is dus wat wil je nu?quote:
Hahah!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je vind t jammer dat je geen aandacht krijgt (toch?) maar aan de andere kant zeg je dat dat ook voor paupers is dus wat wil je nu?![]()
![]()
Ik snap nog steeds niet helemaal met wat je nu met onderschatten bedoelt? Geef s een voorbeeld, dan snap ik het misschienquote:Op donderdag 10 november 2005 21:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hahah!ik krijg wel aandacht, vrouwen onderschatten mij, dat is irritant
Bedanktquote:Op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je weet dat je een ban kunt krijgen door links te posten die je pc laten crashen he?
sorryquote:
Verkeerde gequotequote:
Hey Boemanquote:
En waar ben jij op aan het rukken?quote:
Sorryquote:Op donderdag 10 november 2005 21:39 schreef Renesite het volgende:
XBM,![]()
Weet niet of het waar is, maar als je eventjes kijkt enzo, die reactie van Gizmore, you know.
*oogje toe*
Al gedaanquote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry![]()
EDIT: je hebt hem al weggehaald![]()
Precies, maar je hebt m al weggehaaldquote:Op donderdag 10 november 2005 21:39 schreef Renesite het volgende:
XBM,![]()
Weet niet of het waar is, maar als je eventjes kijkt enzo, die reactie van Gizmore, you know.
*oogje toe*
pervers mannetje fokkerquote:Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En waar ben jij op aan het rukken?
Nicequote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
pervers mannetje fokker
ik werk bij de lokale omroep hier![]()
Ze beweren dat ik dingen niet durf, die ik later natuurlijk wel doe...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet helemaal met wat je nu met onderschatten bedoelt? Geef s een voorbeeld, dan snap ik het misschien
Modjequote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoi.
Dat kan ik moeilijk boeiend noemen, maar goedquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze beweren dat ik dingen niet durf, die ik later natuurlijk wel doe...
Tsja je kan het maar ff vragen hèquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee hij zit daar te rukken: duh
Heb jij SpeedyGJ/Renesite gezien?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk boeiend noemen, maar goed
_
Jawelquote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb jij SpeedyGJ/Renesite gezien?
Stel nsquote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef bozebanaan het volgende:
ik heb een vraag!
Jah, in dit topic nog, maar SGJ is al tijdje weg.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb jij SpeedyGJ/Renesite gezien?
Jammerquote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jah, in dit topic nog, maar SGJ is al tijdje weg.
Alles nog steeds goed hierquote:
Weet niet welke ik nu heb, vroeg je nog hoe ik dat kon zien...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow je bent er gewoon, netjes.
Jij wilde hem nemen hè, dat geheugenbankje?
Okee dan. Met mij ook hoor, eindelijk even rustquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alles nog steeds goed hier![]()
En met jou?![]()
Hah, je wilt zeker weten wat voor weer het wordt morgenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer. Zie hem ook niet meer op MSN
Ow sorry, dan heb ik het niet gelezenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet niet welke ik nu heb, vroeg je nog hoe ik dat kon zien...
Je negeerde dat n beetje
http://www.majorgeeks.com/download181.htmlquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet niet welke ik nu heb, vroeg je nog hoe ik dat kon zien...
Je negeerde dat n beetje
Je hebt een fan...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
jôh, en als je wil kan je me ook nog horen
http://www.radionof.nl/?page=52
Dat weet ik alquote:Op donderdag 10 november 2005 21:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hah, je wilt zeker weten wat voor weer het wordt morgen
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt een fan...
Simon & Garfunkel
* _moder8or_ schiktquote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
BOEEE..!!!
ja?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
BOEEE..!!!
Ik dacht al mest te ruiken.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
BOEEE..!!!
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:
Ik weet jouw toiletgewoonten niet, maar ik zit meestal.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lig dan ook niet zo te schijten!
ik heb een fanquote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
HELD
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet jouw toiletgewoonten niet, maar ik zit meestal.
Slaap lekker G.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:10 schreef Gizmore het volgende:
Damn, verkloot ik een keer een quote, valt mn pc uitNu ben ik wel echt weg trouwens...
Waarom ben ik crewinlikkendquote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lig dan ook niet zo te schijten!
Goed hoor, heeft zich vandaag best kunnen vermaken, en gaat zo slapen om zich goed voor te bereiden op zijn presentatie morgenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En hoe gaat het met het kampioennetje?
amenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Stervende hoeren kanker telefoon!
35000quote:
Ja nou!quote:
Ik wens je in ieder geval veel succes voor morgenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:15 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Goed hoor, heeft zich vandaag best kunnen vermaken, en gaat zo slapen om zich goed voor te bereiden op zijn presentatie morgen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja nou!![]()
Ik zo'n aso lang smsje typen wat al kut gaat op deze telefoon, druk op een verkeerd knopje: HELE SMSJE WEG! stom ding![]()
Je baggert wel eens, toch?quote:
Bedanktquote:Op donderdag 10 november 2005 22:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wens je in ieder geval veel succes voor morgen
Een roze shirt past wel bij jouquote:Op donderdag 10 november 2005 22:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Help me is kiezen, morgen een geel of een roze shirt aan doen?
Oke, dat ding heb ik nog nooit aan gehadquote:Op donderdag 10 november 2005 22:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een roze shirt past wel bij jou![]()
Zwart? Ben je dood / een gothic?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oke, dat ding heb ik nog nooit aan gehad(ik heb het 4 dagen) dus ik ga het morgen eerst is passen
![]()
@Palau, zwart dan?
ja was dat maar waarquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:20 schreef Boeman het volgende:
ik heb net een liedje gedraaid voor messenga
Dus als je iets zwarts draagt ben je gothic?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zwart? Ben je dood / een gothic?
Niet echt, niet mijn stijl. Ik had het over een zwart shirt, en ik heb eigelijk alleen spijkerbroeken. Dus geen dooie gothic.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zwart? Ben je dood / een gothic?
wol doet het ook erg goedquote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef Palau het volgende:
Kzou gewoon iets normaals aandoen, niet speciaal wat kiezen
Leuk shirt ofzo wel wat vrolijk maar nie effen..
Ik zou zegmaar niet zeggen: godver wat een kutfoto's in mijn inboxquote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ja was dat maar waar![]()
zou ik best willen hoor![]()
Jensen, dan Fok! ik nog lieverquote:Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef Maikuuul het volgende:
Hendig relaxt gewerkt gekey maar ik ben weer weg ik koms traks terug ! want ik ga nu jensen kijken
Oke, bedanktquote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef Palau het volgende:
Kzou gewoon iets normaals aandoen, niet speciaal wat kiezen
Leuk shirt ofzo wel wat vrolijk maar nie effen..
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef Talena het volgende:
Iedereen, ik herhaal iedereen op 29 september naar het CS in Amsterdam voor meer info PUB MEET
slijmenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je baggert wel eens, toch?.
En toch heb je maar weinig notes.
Tevens zag ik je volgens mij wel eens een klein beetje slijmen, whehe!
te veel computeren eist zijn tolquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef Talena het volgende:
[..]
En waarom schrijf je kom met een c
http://ikdenkdatikniet.com
Ik weet het gewoon nog niet (ivm vervoer)quote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef Talena het volgende:
[..]
Waarom niet
Kom gewoon
En waarom schrijf je kom met een c
http://ikdenkdatikniet.com
Mannelijk of Vrouwelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand "Sexy en Gewaagd topic" te vinden hier op PUB?
je hebt foto's gemaaktquote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef _moder8or_ het volgende:
ben je geil ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef _moder8or_ het volgende:
ben je wel te laatquote:Op donderdag 10 november 2005 22:27 schreef Talena het volgende:
Iedereen, ik herhaal iedereen op 29 september naar het CS in Amsterdam voor meer info PUB MEET
En jij bedankt, ook al had ik het al gevondenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef snopprinses het volgende:
[m] pubers sexy en gewaagd.
zo moeilijk te vinden is het niet
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef Talena het volgende:
[..]
Sukkel
Ja, ik was lichtelijk langzaamquote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook al had ik hem zelf gevonden.
doe eens liefquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef Talena het volgende:
[..]
Sukkel
je kan op z'n minst een poging wagenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef Talena het volgende:
[..]
Wie heeft je ooit wijsgemaakt dat ik lief was?
Ik probeer er aan te werkenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je kan op z'n minst een poging wagen![]()
omdat ik te lui ben om te zoeken, die staat ook niet in my active topics, de vrouwelijke versie wel natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Talena is nog lief. Jij poste gene link
Ja! toch wel?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Talena is nog lief. Jij poste gene link
ik ben een vent natuurlijk vind ikd at niet sexy...quote:
Ja, dat ben jequote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef Talena het volgende:
[..]
Ja! toch wel?
Maar nu ga ik slapen
Doeii lieve menschen![]()
Een tepel. Nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 22:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik ben een vent natuurlijk vind ikd at niet sexy...
Wat is dat op je borst?
De deur staat open, zie je zoquote:Op donderdag 10 november 2005 22:59 schreef Ayaxola het volgende:
Ik meld even dat ik kom slapen
Tot morgen
neequote:Op donderdag 10 november 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Hebben jullie de TT# van deze OP gezien?7771777
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Hebben jullie de TT# van deze OP gezien?7771777
Kaiser chiefsquote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daaag boemanWanneer meot je weer draaien?!
Nu btw kaiser Chiefs op Boemanradio
In maart ook heen?quote:
Slaap lekker Royquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik ga slapen! weltrusten
had een uur geleden al willen slapen maarja
hojquote:
Waarom mis ik godverdomme alle voorverkopenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In maart ook heen?
Btw al gezocht voor kaarten @ bekende verkoopsites? Sommige tickets worden nog tegen normale prijs verkocht.
En zondag? HEeeeeeel leuk?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef saaw het volgende:
[..]
hoj
vandaag is okee
en morgen wordt nog leuker
en zaterdag nog leuker
jeuj
Op MSN ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:17 schreef WEST het volgende:
ik heb zojuist moder8or doodgeslagen op msn![]()
zondag heb ik nog geen plannen maar iig lekker uitslapen en naast een lief iemand wakkerwordenquote:
Ik kom zaterdagavond. Is dat goedquote:Op donderdag 10 november 2005 23:19 schreef saaw het volgende:
[..]
zondag heb ik nog geen plannen maar iig lekker uitslapen en naast een lief iemand wakkerworden
* WEST slaat moder8or nog harder op z'n bekquote:Op donderdag 10 november 2005 23:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op MSN ja.
* _moder8or_ slaat WEST op zijn muil
* _moder8or_ nu pas opvalt dat hij zijn trainer slaatquote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef WEST het volgende:
[..]
* WEST slaat moder8or nog harder op z'n bek![]()
* Dribbel_ eet een scooby snackquote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef WEST het volgende:
[..]
* WEST slaat moder8or nog harder op z'n bek![]()
een lief iemand.., daar bedoeld ze niet jou meequote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kom zaterdagavond. Is dat goed
Mwah ik kan je sowieso de veilingsites aanraden. In de laatste week willen ze vaak van hun kaarten af en kan je goedkoop nog ff een kaart scoren. Anders er gewoon naar toe gaan, staan vaak genoeg handelaren voor de deurquote:Op donderdag 10 november 2005 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom mis ik godverdomme alle voorverkopen![]()
Op welke sites ?
* WEST snapt niet wat dribbeltje bedoeldquote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
* Dribbel_ eet een scooby snack![]()
Niet, jij bent niet eerlijk. Jij pakt iedereen van mij afquote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef WEST het volgende:
[..]
een lief iemand.., daar bedoeld ze niet jou meemaar mij mee
![]()
* WEST dat betekend een schorsing van 5 wedstrijdenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ nu pas opvalt dat hij zijn trainer slaat
tuurlijk..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet, jij bent niet eerlijk. Jij pakt iedereen van mij af
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef WEST het volgende:
[..]
* WEST dat betekend een schorsing van 5 wedstrijden![]()
![]()
moet je wel op de bank want met zn 3en in een 1persoonsbed is echt niet te doenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kom zaterdagavond. Is dat goed
Kut . Ik blijf wel thuisquote:Op donderdag 10 november 2005 23:25 schreef saaw het volgende:
[..]
moet je wel op de bank want met zn 3en in een 1persoonsbed is echt niet te doen
met zn 2e eiglik ook niet trouwzmaar we zijn te lui om mijn bed te verhuizen naar zijn huis
Ja dat ga ik ook met Franz doenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ik kan je sowieso de veilingsites aanraden. In de laatste week willen ze vaak van hun kaarten af en kan je goedkoop nog ff een kaart scoren. Anders er gewoon naar toe gaan, staan vaak genoeg handelaren voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |