GAMquote:
Het is geen goed lopend topic in ieder gevalquote:
Zal jou eens 18x slaan !quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet welke screens ik moet posten.. het topic is beetje aan het doodbloeden nu zn grote broer er aan komt.
Maar goed, speel nog dagelijks op mn xbox.
Gisteren nog 18 holes geslagen met TW..
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)
Onwetendheid is een zegequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)
Ik weet er alles vanquote:
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OPquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef peristilius het volgende:
Niet eens een fatsoenlijke OP.
Gamedemon was gisteravond weer lekker bezig op TMF.
Die is ook triestquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OP
Ik heb al een heel mooi Xbox plaatje neergezet, meer ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OP
Black, Starcraft: Ghostquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2 zal wel mijn laatste Xbox titel worden.
Haal dan black op.. als je wil schieten en dingen kapot maken is dat spel the shizzle (quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2 zal wel mijn laatste Xbox titel worden.
nope niet doen voor je 30stequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:33 schreef Morthill het volgende:
Kortom, je moet toestemming hebben om een nieuwe console te kopen??
[Mental Note]Niet trouwen voor mijn 30e[/Mental Note]
hahaha herkenbaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
En je luisterd natuurlijk braaf naar je vrouw
Kunst is om al een half jaar lang van te voren te beginnen.. kben er nu zelf bijna door met mn vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |