quote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
Klussen met Obli
Nou ik ben benieuwd naar je klus projectje
Boren in beton valt best mee, als je maar de juiste apparatuur hebtquote:Op donderdag 10 november 2005 20:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Jij zou me moeten kunnen horen vloeken morgen...![]()
Ik moet gaan boren in beton...
![]()
Nou dat gaat wat worden...![]()
Nah, ik heb een klopboor, dus dat moet lukken, en ik moet de grond in...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Boren in beton valt best mee, als je maar de juiste apparatuur hebtBij mij kan je gewoon een priem pakken en een gat maken, muren zijn erg zacht.
Maargoed een paar flinke gaten, pluggen en schroeven en m'n gordijnen hingen
Altijd foto's hè....quote:Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
You go girl!!
Mits fotoverslag
Ben heel benieuwd!!
Ja je weet ook waarom mensen zo graag naar Formule1 kijken hè...?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Altijd foto's hè....![]()
Ook als het mislukt?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja je weet ook waarom mensen zo graag naar Formule1 kijken hè...?![]()
Het is al prachtig!quote:Nee hoor, het wordt vast prachtig! Kom op zeg, het is ook niet het eerste project dat je aanpakt. Rechterhandjes
Helemaal niet!quote:Hoeveel geduld heeft de kleine man zelf nog?
Een echte eigen kamer op zolder![]()
Als je pech hebt Obli is de klopboor niet voldoende. Dan heb je echt een boorhamer nodigquote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nah, ik heb een klopboor, dus dat moet lukken, en ik moet de grond in...![]()
Dus dat is wel in mijn voordeel....kan ik met mijn gewicht ietjes werken.
Dat komt mooi uit, wilde toch altijd al een Hilti!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als je pech hebt Obli is de klopboor niet voldoende. Dan heb je echt een boorhamer nodig![]()
Dank je.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:33 schreef Aventura het volgende:
Dat behang vind ik dus echt super. (Dat in dat hoekje dan).
Ja ik weet het. Ik wil ook een hoekje in mijn woonkamer zo doen. Zelfde motiefje. Mag van mij zelfs wel een zilvertintje in zitten. Net zoalas je soms ziet in pubs of hotelsquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je.Een klein hoekje is leuk maar als je een hele muur doet word je gillend gek!
We hebben net houten balken gehaald, en zometeen gaan we aan de slag.
Batterij van camera is vol!![]()
Nu even lunchen!![]()
Nee, is gewoon van big boss..quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik wil ook een hoekje in mijn woonkamer zo doen. Zelfde motiefje. Mag van mij zelfs wel een zilvertintje in zitten. Net zoalas je soms ziet in pubs of hotels
Is het Eijfinger btw.?
ALLES, GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh oh.....
Wat ging er mis...?
* Maar even rustig afwacht tot het volledige verhaal er vanzelf uitkomtquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
ALLES, GODVERDOMME!![]()
![]()
Maar ik krijg het wel voor elkaar...Moet gewoon!!
Geduld, woman!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Fotoooooo's!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |