om vervolgens mét de leiding de rekenmachine terug te eisenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:17 schreef JohanV. het volgende:
Naar de schoolleiding gaan en de schuldigen aanwijzen.
Jij weet hoe het werktquote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
om vervolgens mét de leiding de rekenmachine terug te eisen
kinder achtig misschien, maar gezien het niveau van de 2 denk ik wel dat dat moet werken.
weet je hoe duur die fucking rekenmachines zijn die ze tegenwoordig dienen te hebben?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:21 schreef -Numlock- het volgende:
Jankuh! Er word zoveel gestolen op school. Is je neefje zo arm dat hij geen nieuwe rekenmachine kan kopen?
Ja, zout nu maar opquote:Op donderdag 10 november 2005 20:21 schreef -Numlock- het volgende:
Jankuh! Er word zoveel gestolen op school. Is je neefje zo arm dat hij geen nieuwe rekenmachine kan kopen?
Ik wil het niet goedpraten ofzo........... maar het is geen grafische rekenmachine ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
weet je hoe duur die fucking rekenmachines zijn die ze tegenwoordig dienen te hebben?
en daarbij, ze moeten met hun fikken van andermans spullen afblijven, achterlijk kinderachtig gedoe.
maakt niet uitquote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik wil het niet goedpraten ofzo........... maar het is geen grafische rekenmachine ofzo![]()
Diefstal blijft diefstalquote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik wil het niet goedpraten ofzo........... maar het is geen grafische rekenmachine ofzo![]()
Maar een tientje ofzo, makkelijk te betalen toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
weet je hoe duur die fucking rekenmachines zijn die ze tegenwoordig dienen te hebben?
en daarbij, ze moeten met hun fikken van andermans spullen afblijven, achterlijk kinderachtig gedoe.
Ja, feitelijk wel. maar daar los je nog niets mee op, als je een wat eerlijker persoon bent (bemerk ik bij het neefje-van) word je daar ook niet blij van.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef Jett het volgende:
er 1 terug jatten.
jij betn er zo 1 die dan maar een nieuwe koopt, omdat ze iets hebben gejat, en je dan niet zo moet janken?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Maar een tientje ofzo, makkelijk te betalen toch?
Heb je niets beters te doen ofzo!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Maar een tientje ofzo, makkelijk te betalen toch?
Nee ik ben er zo 1 die dan gewoon een rekenmachine van iemand anders jat.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij betn er zo 1 die dan maar een nieuwe koopt, omdat ze iets hebben gejat, en je dan niet zo moet janken?
right...
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:21 schreef -Numlock- het volgende:
Jankuh! Er wordt zoveel gestolen op school. Is je neefje zo arm dat hij geen nieuwe rekenmachine kan kopen?
Ja idd.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij betn er zo 1 die dan maar een nieuwe koopt, omdat ze iets hebben gejat, en je dan niet zo moet janken?
right...
Schijnheilig?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef Jett het volgende:
gewoon gierige mensen die zeiken over ene rekenmachine van 10 euro. man doe is niet zo schijnheilig, en jat er gewoon 1 terug.
als ie bang is om het pispaaltje te worden loopt hij al dertig keer meer risico om het pispaaltje ook daadwerkelijk te worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Mr_Booze het volgende:
Dat heb ik ook allemaal gezegd maar hij is vooral bang dat hij door het vertellen aan de leiding, het pispaaltje van de groep wordt.
hij wordt het pispaaltje als hij zijn rekenmachientje laat afpakkenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Mr_Booze het volgende:
Dat heb ik ook allemaal gezegd maar hij is vooral bang dat hij door het vertellen aan de leiding, het pispaaltje van de groep wordt.
quote:Op zondag 13 november 2005 18:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
er niks aan doen zal het ws. allemaal een stuk erger maen dan er wel wat aan doen
is er ondertussen al wat gebeurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |