goed besluit van verdonkquote:Op donderdag 10 november 2005 20:09 schreef Erz81 het volgende:
Vandaag op het nieuws: Minister Verdonk gaat gewoon doodleuk verder met het het land uitzetten van overlevenden van de Schiphol-brand. Geen enkele clementie voor tientallen mensen die met veel geluk een brand overleefden die door grove blunders zulke gevolgen heeft gehad.
En wat is haar motivatie: Ze zijn niet meer nodig voor het technisch onderzoek van de brand.
NIET MEER NODIG!!! ARGHH!!!!!
Net een pakje drinken wat je niet meer nodig hebt omdat je dorst gelest is! Wie stopt deze vrouw?!
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Je hoeft je oppervlakkige egoistische realistische visie niet te herhalen, het was me wel duidelijk.
Dat niet alleen, ze zijn hun land ontvlucht omdat ze daar *een trauma* hebben opgelopen. Logischerwijs verlaten ze dan ook dit land waar ze * een trauma* hebben opgelopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:15 schreef Zwaffel het volgende:
Niemand. Goed besluit in mijn ogen.
Als ik een brand heb meegemaakt,krijg ik ook geen voorkeurs behandeling. Tis kut voor die mensen dat ze een brand hebben meegemaakt,maar uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd. Daar verandert een brand IMHO geen ene male moer aan.
Rita voert in mijn ogen een prima beleid.
Stel je voor iemand zit een straf van 5 jaar uit voor moord. Hij maakt een brand mee in de gevangenis waarin hij opgesloten zit. Moet deze man dan om humanitaire redenen vrijgelaten worden?quote:
Neequote:Op maandag 14 november 2005 19:44 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Stel je voor iemand zit een straf van 5 jaar uit voor moord. Hij maakt een brand mee in de gevangenis waarin hij opgesloten zit. Moet deze man dan om humanitaire redenen vrijgelaten worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |