Uhm dat zou inhouden dat Roel weg is aangezien ze Rob wel erin willen houden. Op die manier word het wel heel saai in het bb huis.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:22 schreef Ferdii het volgende:
rob
als menno eruit gaat word het totaal onrealistisch...
op de talpa poll heeft menno 22(?) % en rob 9
groot verschil om mee vals te spelen
dan is het eerder roel of rob (13 & 9 %)
Hoop op Mennoquote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef misterDre het volgende:
Wordt het Rob of Roel????
Maar om de boel daar in de stress te krijgen zou Roel wel leuk zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Er zit niet één sympathiek figuur tussen, dus ik hoop dat de meest saaie er uit gaat en dat is Menno.Aan de rest kunj je je nog lekker irriteren.
ow snel zappen....... -- zap --quote:Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef Falco het volgende:
NSE is afgelopen, ole!
ben bang dat hij blijftquote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Nou, de zenuwen kunnen beginnen....
Gaat Rob of gaat ie niet....
De studio ligt op zijn route naar de Wallenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:34 schreef Falco het volgende:
En Rob Oudkerk heeft ook een abonnement om aan te schuiven bij Barend en van Dorp
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De studio ligt op zijn route naar de Wallen
Hij heeft een contractquote:Op donderdag 10 november 2005 20:34 schreef Falco het volgende:
En Rob Oudkerk heeft ook een abonnement om aan te schuiven bij Barend en van Dorp
Ik vind het eigenlijk wel leuk om Rob Oudkerk te horenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:34 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Tanja is aanwezig... wat een surprise
Lieske compenseerd dat straks welquote:Op donderdag 10 november 2005 20:37 schreef Blue Thunder het volgende:
degelijke kleren heeft britshit
EEN LEGGING!!!!!!! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Falco het volgende:
Rob gaat eruit dus!
Eerste tussen stand he als de 2de ook zo is, dan is de laatste eindresultaat Rob eruitquote:Op donderdag 10 november 2005 20:39 schreef bemeall het volgende:
Tussenstand:
Dido 31%
Menno 29%
Rob 22%
Roel 18 %
Wel jammer, maar we kunnen er mee levenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef Greetings het volgende:
Roel gaat er niet uit, degene die achterstond bij de 1e peiling ging er nooit uit!
Beetje verdacht wel, maar Roel gaat niet. Het wordt Rob...
dat komt goedquote:Op donderdag 10 november 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Dido en Menno blijven, of ze moeten wel héél overduidelijk saboteren.
Nou ja, is ook goedquote:Op donderdag 10 november 2005 20:41 schreef Greetings het volgende:
Roel gaat er niet uit, degene die achterstond bij de 1e peiling ging er nooit uit!
Beetje verdacht wel, maar Roel gaat niet. Het wordt Rob...
tante smurfinquote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
nath ppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffff
Zonde van je geldquote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Heb nog effe 3* op Menno gestemd, you never know
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef teamlead het volgende:Ik krijg steeds meer goede hoop dat Rob de benen neemt
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef Blue Thunder het volgende:
eg wel
[..]
Zonde van je geld
Kutgedrag van dido trouwens met dat "uitpraten" Dido doet haar zegje en de rest kan afsterven...
Die is zo dom, daar weigert een zwanger varken nog tegen aan te pissen.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:43 schreef Bruce117 het volgende:
En nou oprotten met die naat
dan voelt hij zich dadelijk 100 keer sterker als hij wederom van Menno verliest hehehequote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef kissa het volgende:
R*b voelt zich 10 keer sterker omdat hij van Menno heeft verloren
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Ruuds kwartiertje is niet zo heel opzienbarend voor de vaste kijker
Ruuds kwartiertje is ook echt Ruuds kwartiertje....is hij zelf ook weer op de hoogtequote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Ruuds kwartiertje is niet zo heel opzienbarend voor de vaste kijker
amenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
dido is een klein kind en chantal is een kutwijf
Dat is nog zacht uitgedrukt!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
chantal is een kutwijf
quote:
En terecht.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef MissX het volgende:
nathalie wordt ff afgemaakt
waarom in godesnaam. humoristisch is het allerminstquote:
erg jammer idd, ik hoop dat ze zich doodschaamt als ze het terug zietquote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En terecht.
Jammer dat ze die aktie van haar niet op het TV-scherm van de bewoners laten zien.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef Thelonious het volgende:
Hehe, Chantal moet aan het werk.![]()
Gewichten omhoog houdenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat is de opdracht? Al een idee
nee voor robquote:Op donderdag 10 november 2005 20:56 schreef Dr_Greene het volgende:
Iedereen nog effe belle / SMS-se voor Menno!!!
Expres niet gegeten.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:56 schreef Pinball het volgende:
Chantal in dat pakje.![]()
Daar gaat het avondeten van tv-kijkend Nederland.
Dus indirect grijpen ze wel inquote:Op donderdag 10 november 2005 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Menno krijgt van BB een hart onder de riem... Eindelijk de waarheid in de live
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Aaaaaw, Menno, ben je sterk genoeg om je als underdog zwijgend naar de finale te zeilen?
Grote jongen
Ja dat verdiende hij wel eventjesquote:Op donderdag 10 november 2005 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Menno krijgt van BB een hart onder de riem... Eindelijk de waarheid in de live
Ik heb het gelukkig al opquote:Op donderdag 10 november 2005 20:56 schreef Pinball het volgende:
Hou je mondquote:Op donderdag 10 november 2005 20:56 schreef Pinball het volgende:
Ruud is veel erger.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ruud is net zo erg al;s Rolf Wouters die keek ook niet naar de avonduitzendingen en wist mijnj god niet waar ioe het over had.
Roel blijft gewoon... die eerste tussenstand gaat nergens over... degene die daar het laagste staat is nog nooit vertrokken..quote:Op donderdag 10 november 2005 20:58 schreef Olio het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat Roel er op deze manier uitgewerkt is.
ik snap het niet. Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dus indirect grijpen ze wel in![]()
Zou die koek maar eens in dat chloorwater vallen... Die eet je dan echt niet meer!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:58 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het altijd zo zielig voor dat jongetje in het zwembad.![]()
Nee. Rob moet eruit natuurlijk. Die was er vorige keer toch eigenlijk al uit. Ik zou het kwalijk vinden als hij nu weer er doorheen glipt.quote:
Het valt nog enigszins mee: Niet alleen een string goddank.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Chantal in string . Jippie..
toch oppassenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Roel blijft gewoon... die eerste tussenstand gaat nergens over... degene die daar het laagste staat is nog nooit vertrokken..
Rob gaat![]()
Rob moet gaan jaquote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Roel blijft gewoon... die eerste tussenstand gaat nergens over... degene die daar het laagste staat is nog nooit vertrokken..
Rob gaat![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:00 schreef Showtime het volgende:
ik zie een geel speenvarken
Jezus zeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
reclame
Heeft Chantal nu een tatoo op haar dijbeen of is dat een oude prijslijst??quote:
Ik weet het echt niet hoor scan als ik de uitzending zo bekijk, denk ik toch dat het Roel gaat wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Rob moet eruit natuurlijk. Die was er vorige keer toch eigenlijk al uit. Ik zou het kwalijk vinden als hij nu weer er doorheen glipt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel is (begrijpelijk) niet blij ermee whahaha
Scan, rustig maar. Rob gaat gewoon. Degene die onderaan staat in de eerste tussenstand is nog nooit eruit gegaanquote:Op donderdag 10 november 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Rob moet eruit natuurlijk. Die was er vorige keer toch eigenlijk al uit. Ik zou het kwalijk vinden als hij nu weer er doorheen glipt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft Chantal nu een tatoo op haar dijbeen of is dat een oude prijslijst??![]()
Door het onderwerp aan te halen beinvloeden ze toch de kijker in het stemgedragquote:Op donderdag 10 november 2005 21:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik snap het niet. Heb ik wat gemist?
ze zeiden toch "dit is BB, we grijpen niet in"
omdat die tussenstand zo is gaat rob er JUIST uitquote:Op donderdag 10 november 2005 21:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet hoor scan als ik de uitzending zo bekijk, denk ik toch dat het Roel gaat worden![]()
Daar kan toch geen enkele PC tegen.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:03 schreef pullup het volgende:
Chantal loopt in dat gele pakje mijn stream 3 binnen. Die stopt meteen
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar ik me meer zorgen over maak is de uitspraak van Bridget "Mischien hebben we straks een exit"
En terecht.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:03 schreef pullup het volgende:
Chantal loopt in dat gele pakje mijn stream 3 binnen. Die stopt meteen
Alss er weer niemand uitgaat kan je me echt opvegenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]zei ze echt misschien??
* flinke slok wijn neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |