IJsmeis is 12quote:
neen toen was ze twaalf...nu is ze wat verder ontwikkeldquote:
Oh, is het nu wel legaal alleen plezier te hebben met haar foto's?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
neen toen was ze twaalf...nu is ze wat verder ontwikkeld
kijk met deze jongeman zou ik op MSN al mijn Lieske als dienstmeisje fantasieën kunnen delenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:58 schreef Molluck het volgende:
neen toen was ze twaalf...nu is ze wat verder ontwikkeld
voeg me maar toe, ik wil Lieske ook wel als pijpdienstmeisjequote:Op donderdag 10 november 2005 19:01 schreef Herald het volgende:
[..]
kijk met deze jongeman zou ik op MSN al mijn Lieske als dienstmeisje fantasieën kunnen delen
Maar daar heb jij gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 10 november 2005 19:00 schreef thefunny het volgende:
MSN rulez. Het werkt alleen wel stressverhogend als iedereen tegen je begint te lullen.
en vroeger?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Oh, is het nu wel legaal alleen plezier te hebben met haar foto's?
Alleen als in je eentjequote:
3 rozenkransjes en 10 heil Maria'tjes en alles zijt vergeven, mijn zoon!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:54 schreef Herald het volgende:
soms eh, zo af en toe, zelden tot nooit en sporadisch denk ik weleens, zal ik nou MSN installeren. Maar dan doe ik het toch niet. Maar die zondige gedachte heb ik. Er is een dus twijfel.
Yep, die heb je en die zul je altijd houdenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:41 schreef Stali het volgende:
Okay, je hebt natuurlijk altijd boezelaren...
TS...ik begrijp je..
Chronisch zelfvertrouwen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Yep, die heb je en die zul je altijd houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |