quote:Op donderdag 10 november 2005 18:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
nee, je hebt gelijk....
Ik zie nog eerder gebeuren dat ze tijdens de uitzending opnieuw laten bellen voor de twee personen die onderaan staan...
Ik houd daar serieus rekening mee ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:27 schreef ridder204 het volgende:
Doen jullie ook beetje rekening houden met een Roel-exit? Anders komt de klap zo hard straks...
Nee hoor, en van mij mag hij wel blijvenquote:
Net even gekeken. Zag er niet best uit volgens mij. Chantal veranderde Karen meteen al in Karin.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:36 schreef BlaBlub het volgende:
Hebben jullie het filmpje met fragmenten van de weekopdracht op de talpa site al gezien?
Ben benieuwd of de opdracht is gelukt
Precies! Als iémand af en toe nog voor opschudding zorgt dan is het Roel.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:37 schreef F4iTH het volgende:
Roel blijft mooi in het huis!!! Hij is voor mij de "X-factor" in het huis, hij is te kleurrijk, positief en negatief, om weg te gaan want dan wordt het een saaie boel. Rob/Menno wegwezen? Jullie zijn te saai voor woorden.
![]()
![]()
Roel, blijven lul! en wel samen met Dildo
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:38 schreef cuall het volgende:
[..]
hai flugeltje, geen last van onthoudingsverschijnselen gehad, door je cursusdagen?
Nee joh, Rob moet wegquote:Op donderdag 10 november 2005 18:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor, en van mij mag hij wel blijven![]()
Er moet toch iemand stoken en Rob doet geen GnaGnaGna klaar!![]()
Jij bent gewoon zo hyper omdat onze Tan vanavond in de studio zit.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
whahahhahahaa, er is niets gebeurd met Roel waar hij zich voor schaamt, sterker nog: hij is er trots op![]()
![]()
Ze moeten de 10.000 Euro van Roel in de pot stoppen, terwijl Roel moet proberen ze tegen te houden en z'n geld terug te pakkenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:37 schreef ChantalC het volgende:
Komt weer leuke opdracht aan:
Ook krijgen de Bewoners vanavond de kans de prijzenpot weer wat aan te vullen. Welke opdracht zullen ze krijgen en zouden de Bewoners hem halen?
Van mij ook wel, al maakt het me eigenlijk niet heel erg veel uit wie er moet vertrekken, alleen hoop ik tegenover de groep wel goed als Menno nog even blijft. Anders krijgen ze echt het gevoel dat ze hem hebben kunnen wegpesten.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor, en van mij mag hij wel blijven![]()
Er moet toch iemand stoken en Rob doet geen GnaGnaGna klaar!![]()
Ik zou het idd echt fantastisch vinden als Tan er isquote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef Gert het volgende:
Jij bent gewoon zo hyper omdat onze Tan vanavond in de studio zit.![]()
Lees je mijn posts niet meer ofzo ?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:43 schreef Gert het volgende:
Doet stream 3 het bij jullie ook nog steeds niet?
Ik gebruik garnier.
T waren maar korte stukjes en elke keer beetje andere stukken uit het verhaal waardoor ik er niet echt een goed beeld van kon krijgen, dus ben echt heel erg benieuwdquote:Op donderdag 10 november 2005 18:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net even gekeken. Zag er niet best uit volgens mij. Chantal veranderde Karen meteen al in Karin.
Die zit er.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het idd echt fantastisch vinden als Tan er is
Vooral Rob en Chantal zijn hilarisch!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:36 schreef BlaBlub het volgende:
Hebben jullie het filmpje met fragmenten van de weekopdracht op de talpa site al gezien?
Ben benieuwd of de opdracht is gelukt
Oeps meid, ga dan maar snel aan de chocomel vanavond, nu ben je nog prima te reddenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heul erg!
Maar ik heb vervanging gevonden.... Ben nu alcohollist![]()
Ik nietquote:Op donderdag 10 november 2005 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het idd echt fantastisch vinden als Tan er is
ik ookquote:Op donderdag 10 november 2005 18:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik houd daar serieus rekening mee ja.
Fijnquote:Op donderdag 10 november 2005 18:45 schreef Gert het volgende:
Die zit er.
Zou wel leuk zijn als ze nu alsnog de kans krijgt om alle aandacht bij Rob weg te halen....quote:Op donderdag 10 november 2005 18:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik nietKrijgen we weer een Tanja-live show, die ben ik al behoorlijk zat
quote:
Zelfs dat wil ik niet, ik wil ZO graag Rob zijn teleurgestelde gezicht zien! Daar wacht ik al weken opquote:Op donderdag 10 november 2005 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze nu alsnog de kans krijgt om alle aandacht bij Rob weg te halen....![]()
Waar kan ik hem zien?? Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 november 2005 18:43 schreef cuall het volgende:
ps. Henk ik heb een gna gna fake voor je gesoept![]()
4 hapert hier nu ook telkens, ben benieuwd hoe lang die nog blijft draaienquote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt bij ook niet meer.
Gelukkig doen 1+4 het nog.
Nog wel jaquote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt bij ook niet meer.
Gelukkig doen 1+4 het nog.
Je mist alleen de "schattige"quote:Op donderdag 10 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En 4 staat bij mij de hele tijd stil
ik ook het ziet er niet goed uit voor vanavondquote:Op donderdag 10 november 2005 18:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
4 hapert hier nu ook telkens, ben benieuwd hoe lang die nog blijft draaien
Hier ook ja, dus dat is ook aflopende zaak... Leukquote:Op donderdag 10 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En 4 staat bij mij de hele tijd stil
Dat was Chantal, ze is onder de douche geweest!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef henk.jansen het volgende:
Wie is dat in die rooie badjas in de badkamer?
Oh wacht, ik zie het al het spook van de opera Chantalquote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef henk.jansen het volgende:
Zoho, denkt ze dat ze geur TV uitzendenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef Day het volgende:
Dat was Chantal, ze is onder de douche geweest!!!![]()
Voor de beste shots moet je bijna altijd op 1 of 3 zijn. 2 en 4 zijn vaak de 'wide' shots.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:55 schreef regenworm het volgende:
badkamer stream 4 nou maar hopen dat de stream op het juiste moment blijft hangen
Tjankwal......quote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef henk.jansen het volgende:
Walgelijk zeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:52 schreef henk.jansen het volgende:
Ongetwijfeld mét badpak aan hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was Chantal, ze is onder de douche geweest!!!![]()
stream 3 is nu de enige die het doet bij mijquote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef regenworm het volgende:
stream3 doet het weer
BB5 Fakepics Deel 5quote:Op donderdag 10 november 2005 18:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar kan ik hem zien?? Ben benieuwd![]()
Ja dat gaat wel lukken, ff kijken hoe het moetquote:Op donderdag 10 november 2005 18:58 schreef cuall het volgende:
BB5 Fakepics Deel 5
Dit gaat me toch wel een paar puntjes opleveren hé Henk![]()
Jij mag ook stemmen hoor
![]()
De Sperti was zeker op....quote:Op donderdag 10 november 2005 18:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tjankwal......
Komt zo te zien (wallen) net uit haar nest rollen....
Bij exits heeft Tanjalies alleen maar vermoedens uitgesproken, tot nu toe.quote:
Net het filmpje gekeken, beloofd niet veel goedsquote:Op donderdag 10 november 2005 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
Benieuwd of ze het hebben gehaald
[afbeelding]
We moeten echt afwachten dusquote:Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij exits heeft Tanjalies alleen maar vermoedens uitgesproken, tot nu toe.
Bij de laatste nominatie heeft hij ronduit gezegd: deze vier worden het.
Idd, vooral Rob was enigszins genantquote:Op donderdag 10 november 2005 19:05 schreef nachtzuster het volgende:
Net het filmpje gekeken, beloofd niet veel goeds![]()
![]()
Idd, het is wegquote:Op donderdag 10 november 2005 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
@Peter6000: Als het goed is heb je nu geen last meer van mn plaatje (en dus de privacy melding)
Wat heeft ze trouwens een dikke ader onder haar linker (voor haar rechter) oog.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Tijd voor ook een keer een charmante foto van Chantal
[afbeelding]
Zo vlak voor de live uitzending gebeurt en nooit wat bijzonders, allemaal bezig met het feit dat op tv komenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef BlaBlub het volgende:
Kan dr niet ff wat boeiends in dat huis gebeuren, t is nu echt slaapverwekkend
Twee mogelijkheden :quote:Op donderdag 10 november 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Tijd voor ook een keer een charmante foto van Chantal
[afbeelding]
spataderenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat heeft ze trouwens een dikke ader onder haar linker (voor haar rechter) oog.
Scroll altijd zo snel mogelijk door als ik een foto van haar zie, maar doordat er nu 2 achterelkaar stonden kon ik het niet vermijden![]()
OMFGquote:Op donderdag 10 november 2005 19:09 schreef newcleus het volgende:
Arliator, dat is hier niet zo goed te zien:
[afbeelding]
Geen dank.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |