En de melodie ?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:05 schreef ChantalC het volgende:
Mantra:
Rob naar huis!Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
XP? Xtra Problems dus...quote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Bong, ik krijg een rood rondje met een witte streep ergens onderaan een balk in mijn xp scherm.
Als ik daarop klik krijg ik de mededeling dat MR ZAP.JPG is geblokkeerd
Zoiets heeft hij inderdaad een keer gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel is iemand die ondanks zijn psychologiestudie veel chaos in zijn hoofd heeft, met teveel prikkels.
Normaal verdooft hij dat met drugs.
Zeker is dat die vanavond niet komt.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het geeft altijd een hoop spanning die nominaties.
Verwacht eigenlijk dat BB beelden laat zien over de roddels in het huis.
Dit is erg slecht voor Nath Chantal, ingrid hiermee probeert BB die drie op de bank te krijgen.
Er is nog niks bekent over de vent voor chantal.
Hmmm..dat ligt denk ik aan je xplorer instellingen, kan ik weinig aan doen, zelf zie ik het iig niet en anderen ook niet volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Bong, ik krijg een rood rondje met een witte streep ergens onderaan een balk in mijn xp scherm.
Als ik daarop klik krijg ik de mededeling dat MR ZAP.JPG is geblokkeerd
Ik ben kapot van die drie dagen cursus.... Maar ik heb omdat de wijn in het hotel niet te zuipen was wél een nieuw alcoholisch drankje ontdekt.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:07 schreef Kleintje het volgende:
Mooi dat je er weer bent flugeltje. Leuk gehad????
Vanavond wordt vast nog veel leuker
Haaaai flugel! Weebee!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie avond allemaal
Ik ben er weer
Hopelijk net op tijd om Rob vanavond uit te kunnen zwaaien....
Ik krijg hier precies hetzelfde.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm..dat ligt denk ik aan je xplorer instellingen, kan ik weinig aan doen, zelf zie ik het iig niet en anderen ook niet volgens mij
Heb er geen last van hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
Hmmm..dat ligt denk ik aan je xplorer instellingen, kan ik weinig aan doen, zelf zie ik het iig niet en anderen ook niet volgens mij
Heel vaagquote:Op donderdag 10 november 2005 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb er geen last van hoor.
Maar volgens mij word ik tegen iets van jou beschermd ofzo
Roel beweert dat hij nóóit vecht.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...dat hij in staat is om anderen in elkaar te slaan...maar 1 ding weet ik bij dit heerschap vrij zeker...het is een macho, maar wel het echte prototype...die komen met lafheid en al...hij zal uitsluitend slaan wanneer hij ervan overtuigd is dat ie van die ander kan winnen ...alleen de vrouwen kinderen en slappelingen hoeven dus slechts op hun tellen te passen daar in het huis![]()
![]()
Komt oook zo over in je fotoboek > Errug mooi.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Kleintje het volgende:
(jezus, mijn post is eigenlijk erg als ik het zo lees.... ONM, GTST.... ben gewoon echt een wijf)
Niks bijzonders, is een melding dat er iets geblokkeerd wordt.quote:
ik wou het net postenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Kleintje het volgende:
(jezus, mijn post is eigenlijk erg als ik het zo lees.... ONM, GTST.... ben gewoon echt een wijf)
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Komt oook zo over in je fotoboek > Errug mooi.![]()
Nee tuurlijk niet. Waarom zou ie ook. Hij heeft 't toch zelf al gezegd "Ik ga niet naar huis"quote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Karinnn het volgende:
Benieuwd wie er vanavond weggaat.
Iedereen is vandaag echt aan het afscheid nemen geweest in ieder geval.
Roel en Dido, en Menno met Ingrid...al1 Rob niet echt...
Hmmm...heel vaag, heb er eerder niemand over gehoord, en het staat op Lycos, misschien hebben ze wat dingen aangepast daar, maar ik heb ook alle cookies accepteren ingesteld, dan krijg je dat gezeur nietquote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Niks bijzonders, is een melding dat er iets geblokkeerd wordt.
[afbeelding]
Hehe, das nogal logisch. Hij stuurt er gewoon z'n broer op af. Zlf legt ie het waarschijnlijk af met z'n pafferige lichaam. Wat een machoquote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Roel beweert dat hij nóóit vecht.
Paar dagen geleden heeft hij nog gezegd dat de laatste keer dat hij gevochten heeft, ergens vroeg middelbare school was.
Op zijn 17equote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Paar dagen geleden heeft hij nog gezegd dat de laatste keer dat hij gevochten heeft, ergens vroeg middelbare school was.
Uhhmm ja ...undquote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Is niet weg, maar ik stel mijn cookies streng inquote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef BONG4002 het volgende:
@Peter6000: Ik heb wat aangepast, is het nu weg als je CTRL+F5 gebruikt?
Jij ook wbquote:Op donderdag 10 november 2005 18:16 schreef teamlead het volgende:
zo.. nog even snel bijlezen.. De stemming zit er al goed in hier![]()
enne: flugel: welkom terug
Ik heb er geen last van, maarja ik gebruik normaal dan ook geen IE om te surfen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...heel vaag, heb er eerder niemand over gehoord, en het staat op Lycos, misschien hebben ze wat dingen aangepast daar, maar ik heb ook alle cookies accepteren ingesteld, dan krijg je dat gezeur niet![]()
Precies... het allerbelangrijkste is dat hij dik verliest van Menno en dat het liefst compleet met percentage hoortquote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Waarom zou ie ook. Hij heeft 't toch zelf al gezegd "Ik ga niet naar huis"![]()
Ik verheug me wel zo op vanavond, Rob moven![]()
![]()
![]()
Wil die kop zien als ie hoort dat ie weer heeft verloren van Menno. Als het Roel wordt heb ik er op zich nog wel vrede mee, maar liever niet.
quote:
gezellie en na afloop feestenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dank je beertje
wel maar ffies hoor.. krijg zo bezoek voor de grote BB-avond
Ik denk niet dat hij geslagen zou hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:16 schreef Jappie het volgende:
..als Menno een "Joost" was geweest en je had dan het zoen incident gehad dan had ie hem wel geslagen...en hard ook...daar ben ik heilig van overtuigd...Roel is geen relaxte held, maar gewoon een laag en laf mannetje.
quote:
Dus je bent er straks niet om het grote feest mee te vieren?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dank je beertje
wel maar ffies hoor.. krijg zo bezoek voor de grote BB-avond
Tuurlijk welquote:Op donderdag 10 november 2005 18:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus je bent er straks niet om het grote feest mee te vieren?![]()
En dat is dus heel erg ongeloofwaardig nadat ie Joost al geslagen heeft ...en hij ook al probeerde om de muur pijn te doen...niets speculatiefs aan...is gewoon rekenen 1+1=2quote:Op donderdag 10 november 2005 18:21 schreef Gert het volgende:
Tja... als iemand nooit slaat, slaat-ie nooit.
Hadden we de vorige x ook alquote:Op donderdag 10 november 2005 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me best wel leuk, al die boze reakties op fok als Rob mag blijven![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Als je die graag leest ga je toch gewoon een topic van 2 weken oud lezen, meer dan genoeg leesvoer.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Holy kanoly ... die had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 18:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Komt oook zo over in je fotoboek > Errug mooi.![]()
hoe kon je die nu over het hoofd zienquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Holy kanoly ... die had ik nog niet eens gezien![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me best wel vervelend, als Rob alsnog zou mogen blijven![]()
Snaptnixquote:Op donderdag 10 november 2005 18:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als je die graag leest ga je toch gewoon een topic van 2 weken oud lezen, meer dan genoeg leesvoer.![]()
Vanavond wordt het feest![]()
![]()
![]()
That's the spirit Peter. Kom op en feest lekker meequote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me best wel vervelend, als Rob alsnog zou mogen blijven![]()
Tuurlijk weten we tquote:Op donderdag 10 november 2005 18:27 schreef Zw0rld het volgende:
Hallo Allemaal![]()
![]()
Hebben we een spannende avond of weten we het deze keer ook.
Zo als andere keren,
Als Roel er eerst uitgaat kan je me opvangenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:27 schreef ridder204 het volgende:
Doen jullie ook beetje rekening houden met een Roel-exit? Anders komt de klap zo hard straks...
Volgens ons (en Hummie) gaat het duren tot 29 december. alleen weten de bewoners dat nog nietquote:Op donderdag 10 november 2005 18:24 schreef ChantalC het volgende:
Bewoners hebben het aan tafel over BB en dat het nog 5 weken duurt.... Er moeten er 3 overblijven, dus vanaf nu elke week iemand weg?
Als je dan maar lekkere caps maakt. Dan is het niet erg.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:29 schreef frizti het volgende:
Het wordt toch een hoerenkutfeest.
Ik kom je wel troosten hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 18:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als Roel er eerst uitgaat kan je me opvangen![]()
Of ze gaan met een dubbelen exit werken...quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens ons (en Hummie) gaat het duren tot 29 december. alleen weten de bewoners dat nog niet
Dat zou betekenen dat ze nog 1 week overslaan en daarna wekelijks iemand eruit.
Lieske til the end.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens ons (en Hummie) gaat het duren tot 29 december. alleen weten de bewoners dat nog niet
Dan troost ik kleintje wel... of ze het nou nodig heeft of nietquote:
Tot straks teamleadquote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef teamlead het volgende:visite is er.. tot straks op het grote feest
![]()
![]()
en speciaal voor Lovebear en Snaptnix:![]()
![]()
![]()
Owww dat wis ik nie... Thanks Scannie!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
En zo inkomsten van exits mislopen? Zou je denken?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze gaan met een dubbelen exit werken...
Dan ga je vliegen???quote:Op donderdag 10 november 2005 18:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als Roel er eerst uitgaat kan je me opvangen![]()
Ik ga eerst eten nu, straks kan ik dat niet meer van de zenuwen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Als je dan maar lekkere caps maakt. Dan is het niet erg.![]()
Hummie heeft gezegd in een programma (BvD geloof ik) dat het eind december afgelopen is. Kan natuurlijk nog een foutje zijn geweest, maar ik meen ook gehoord te hebben dat BB langer dan de 15e zou kunnen duren als de kijkcijfers goed zijn. En die zijn vrij goed volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Owww dat wis ik nie... Thanks Scannie!![]()
nee, je hebt gelijk....quote:Op donderdag 10 november 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo inkomsten van exits mislopen? Zou je denken?
Zeker de live uitzendingen...quote:Op donderdag 10 november 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Hummie heeft gezegd in een programma (BvD geloof ik) dat het eind december afgelopen is. Kan natuurlijk nog een foutje zijn geweest, maar ik meen ook gehoord te hebben dat BB langer dan de 15e zou kunnen duren als de kijkcijfers goed zijn. En die zijn vrij goed volgens mij.
Andere mogelijkheid als 2 man gelijk onderaan staan (Rob en Roel natuurllijk)quote:Op donderdag 10 november 2005 18:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
nee, je hebt gelijk....
Ik zie nog eerder gebeuren dat ze tijdens de uitzending opnieuw laten bellen voor de twee personen die onderaan staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |