En de melodie ?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:05 schreef ChantalC het volgende:
Mantra:
Rob naar huis!Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
Rob naar huis!
XP? Xtra Problems dus...quote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Bong, ik krijg een rood rondje met een witte streep ergens onderaan een balk in mijn xp scherm.
Als ik daarop klik krijg ik de mededeling dat MR ZAP.JPG is geblokkeerd
Zoiets heeft hij inderdaad een keer gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel is iemand die ondanks zijn psychologiestudie veel chaos in zijn hoofd heeft, met teveel prikkels.
Normaal verdooft hij dat met drugs.
Zeker is dat die vanavond niet komt.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het geeft altijd een hoop spanning die nominaties.
Verwacht eigenlijk dat BB beelden laat zien over de roddels in het huis.
Dit is erg slecht voor Nath Chantal, ingrid hiermee probeert BB die drie op de bank te krijgen.
Er is nog niks bekent over de vent voor chantal.
Hmmm..dat ligt denk ik aan je xplorer instellingen, kan ik weinig aan doen, zelf zie ik het iig niet en anderen ook niet volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Bong, ik krijg een rood rondje met een witte streep ergens onderaan een balk in mijn xp scherm.
Als ik daarop klik krijg ik de mededeling dat MR ZAP.JPG is geblokkeerd
Ik ben kapot van die drie dagen cursus.... Maar ik heb omdat de wijn in het hotel niet te zuipen was wél een nieuw alcoholisch drankje ontdekt.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:07 schreef Kleintje het volgende:
Mooi dat je er weer bent flugeltje. Leuk gehad????
Vanavond wordt vast nog veel leuker
Haaaai flugel! Weebee!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie avond allemaal
Ik ben er weer
Hopelijk net op tijd om Rob vanavond uit te kunnen zwaaien....
Ik krijg hier precies hetzelfde.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm..dat ligt denk ik aan je xplorer instellingen, kan ik weinig aan doen, zelf zie ik het iig niet en anderen ook niet volgens mij
Heb er geen last van hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
Hmmm..dat ligt denk ik aan je xplorer instellingen, kan ik weinig aan doen, zelf zie ik het iig niet en anderen ook niet volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |