Ben bezigquote:Op maandag 14 november 2005 21:10 schreef poepschaap het volgende:
Kunnen er ook mensen Duindorp seeden? anders is er weinig aan.
Die was ook vreed ja, die paupers met hun tataoos op hun handenquote:Op maandag 14 november 2005 21:10 schreef poepschaap het volgende:
Kunnen er ook mensen Duindorp seeden? anders is er weinig aan.
ok goed zoquote:Op maandag 14 november 2005 21:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Ben bezigDoe er 3 tegelijk, max upload 50kb/sec want ik wil nog wel kunnen internetten
Het is 'Huubke', hè!quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef DrDentz het volgende:
ik snap er niks van
betje wil eigenlijk wel op mieke maar wil niet omdat 'ze zelf ook zoveel lult'. dan staat ie voor lul bij die andere hoerenlopers omdat ie bij mieke is geweest
wat maakt het dan voor verschil op je wel gaat en iedereen weet het of je gaat niet maar iedereen weet dat je wel wilt maar anders voor lul staat
quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef CasB het volgende:
[..]
http://sharegroundz.dyndn(...)viD-TvNL.avi.torrent
Dat is inderdaad een erg goed idee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:39 schreef Henk-Wim het volgende:
Het fijnst is als ze worden geupload bij video.google.com, zoals die ene aflevering met dat paalliften. Dan kan iedereen erbij, toch?
Downloading...quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef CasB het volgende:
Aflevering 3:
http://sharegroundz.dyndn(...)XviD-DiD.avi.torrent
Veel plezier
Ik ben nu Woensel-West aan het uploaden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:39 schreef Henk-Wim het volgende:
Het fijnst is als ze worden geupload bij video.google.com, zoals die ene aflevering met dat paalliften. Dan kan iedereen erbij, toch?
Het blijft hilarisch hé.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:52 schreef Maikuuul het volgende:gek, ik vind het nog steeds sjiek alstie zegt : Die krijge van mij wat te heuren.
Met een vak als maatschappijleer ofzo, zo word je wanneer je voortijdig je school verlaat.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het blijft hilarisch hé.
Ik ga ze gewoon allemaal een keer op een dvd zetten en dan in de klas gaan kijken
deze doet het niet. heeft iemand anders een werkende link naar deze torrent?quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef CasB het volgende:
Welke torrent is dat? Ik woon in Assenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:18 schreef Rainboww het volgende:
Gisteren die van Assen gezien....
Die zijn me toch nog een partijtje erger dan Kees!!
Dat ze op tv bekenen dat ze inbraken doen, en fietsen jatten Als ze gaan inmeppen op die buurvrouw onder begeleiding van een ongecensureerde scheldkanonnade Dat dat asowijf via de achtertuin wegvlucht, en SBS droogjes staat te filmen in het huis als de politie aanbelt ![]()
Woensel (kees) op Google Videoquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:39 schreef Henk-Wim het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Woensel (kees) op Google Video
Helemaal voor jullie heb ik em geupload![]()
quote:
Kun je die van Den Bosch ook even online gooien? De rest heb ik al (op 7 na dan...)quote:Op woensdag 16 november 2005 14:02 schreef poepschaap het volgende:
Ik heb nu 6/7... Assen, Den haag, Den bosch, Eindhoven, Groningen, Leeuwarden... hoe heet de 7e en wie ken een torrentje online gooien??
eeuwige roem staat deze persoon te wachten
Ik upload hem ff op mijn eigen hosting. Stuur je straks de link als hij klaar is over uurtje ofzo.. gaat wat sneller dan torrentquote:Op woensdag 16 november 2005 14:16 schreef JosvG het volgende:
[..]
Kun je die van Den Bosch ook even online gooien? De rest heb ik al (op 7 na dan...)
Alvast bedanktquote:Op woensdag 16 november 2005 14:30 schreef poepschaap het volgende:
[..]
Ik upload hem ff op mijn eigen hosting. Stuur je straks de link als hij klaar is over uurtje ofzo.. gaat wat sneller dan torrent
Er is geen 7e aflevering. De 7e is een compilatie van voorgaande afleveringen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:02 schreef poepschaap het volgende:
Ik heb nu 6/7... Assen, Den haag, Den bosch, Eindhoven, Groningen, Leeuwarden... hoe heet de 7e en wie ken een torrentje online gooien??
eeuwige roem staat deze persoon te wachten
Heb je hem al, ik heb nog niks gezienquote:Op woensdag 16 november 2005 14:30 schreef poepschaap het volgende:
[..]
Ik upload hem ff op mijn eigen hosting. Stuur je straks de link als hij klaar is over uurtje ofzo.. gaat wat sneller dan torrent
http://sharegroundz.dyndn(...)XviD-DiD.avi.torrentquote:Op woensdag 16 november 2005 01:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
deze doet het niet. heeft iemand anders een werkende link naar deze torrent?
(aflevering 1 dus voor de duidelijkheid)
Deel 1, zie post CasBquote:Op woensdag 16 november 2005 02:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke torrent is dat? Ik woon in Assen![]()
Ik ben bezig, nog 5 minuten downloaden en dan heb ik ze alle 6, dan upload ik ze netjes gerenamedquote:Op woensdag 16 november 2005 19:42 schreef Henk-Wim het volgende:
Kan iemand nog meer naar video.google.com uploaden? Dan kan iedereen erbij en hoef je maar 1 x je bandbreedte te missen (slechts 1 x uploaden!).
Alvast bedankt, ik kijk uit naar de afleveringen!
Gast ga die remix hard afmaken danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |