Vooral net voordat ik een meisje van 8 aanrand.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:06 schreef 1299 het volgende:
Bezint eer gij begint! Ik doe dat altijd!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja, logisch dat je pallets sorteert. CHep wil geen euro's en waar ze euro's hebben, willen ze geen cheps
Chep wil natuurlijk wel chep euro's, hopelijk heeft ie daar een apart stapeltje voor
Dude ik heb een link geplaatst met de hele avi in 1 keer op een snelle server. 400 kb/squote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef Boeman het volgende:
ik heb hem binnen
(die 7 *.rar dingen)
Minstens net zo vermakelijk om te delen met de rest van de wereld...quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb alle afleveringen op 1 DVD.
Erg vermakelijk om te zien.
Vertel maar hoequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef RDC het volgende:
[..]
Minstens net zo vermakelijk om te delen met de rest van de wereld...![]()
waarom heb ik die dan nie gezien?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:41 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dude ik heb een link geplaatst met de hele avi in 1 keer op een snelle server. 400 kb/s![]()
heb je niet goed gekeken. ik heb er net op geklikt en ben met een relaxte snelheid van 700KB/s aan het downloaden. nog 3 miuutjes en dan kan ik hem kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
waarom heb ik die dan nie gezien?![]()
ik krijg hem niet geopend....quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Voor mensen die de aflevering van Woensel nog niet hebben... hier een linkje voor een 400 kb/s download
Videolan player is het beste, weinig codecs nodigquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Heb je geen Xvid codec denk ik
Sorteer je ook pallets?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
Momenteel voel ik me een met hun..
kun je die nog ff seeden? zit op 84%quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:04 schreef CasB het volgende:
Ik heb aflevering 5 binnen!
Torrent!
Rest van de afleveringen komen er nog aan
Beetje langzame torrent, ik ben em met 100kbs aan het seeden, maar ik heb hem nog lang niet helemaal binnen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:04 schreef CasB het volgende:
Ik heb aflevering 5 binnen!
Torrent!
Rest van de afleveringen komen er nog aan
Maak even een aantal shotjes en pleur ze in dit briljante topique!quote:Op zondag 13 november 2005 15:00 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Probleemwijken - Seizoen 01 - Aflevering 04 - Eindhoven - Woensel West.avi
binnen!
Ik denk dat als die gaan werken, er na 3x niks meer op de werkplaats staat, maar alles "geleend" is naar hun eigen hoodquote:Op zondag 13 november 2005 17:47 schreef CasB het volgende:
Ja ik snap die mensen echt niet, is het nou zo moeilijk om desnoods 1 dag in de week te gaan werken?
Da's waar. Maar kunnen ze die uitkering niet gewoon stoppen bij die mensen, aangezien de meeste van hen toch criminelen zijn. Ohnee, als ze geen uitkering meer hebben gaan ze alleen nog meer jattenquote:Op zondag 13 november 2005 18:19 schreef DrDentz het volgende:
volgens mij is een uitkering hoger dan 1 dag per week werken
misschien als we ze 1000 per week geven stelen ze niet meer....zullen we dat maar doen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef CasB het volgende:
[..]
Da's waar. Maar kunnen ze die uitkering niet gewoon stoppen bij die mensen, aangezien de meeste van hen toch criminelen zijn. Ohnee, als ze geen uitkering meer hebben gaan ze alleen nog meer jatten
Het kan nóg minder: AJLO, het AlleJezusLager Onderwijs.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:33 schreef Thieske het volgende:
De afkorting BLO staat voor Buitengewoon Lager Onderwijs
newbie!quote:Op maandag 14 november 2005 17:11 schreef Gripper het volgende:
Jaja, dat hij pallets sorteert weten we nou ook wel.... Als je dan screens wil plaatsen, doe dan iets wat er nog niet staat, read the fucking topic!![]()
komt allemaal van een tv-serie, genaamd probleemwijken, die al lang van de buis af is maar nu een hype is op fok, vooral door die geniale uitspraken van de bewoners van de bewuste wijkenquote:Op maandag 14 november 2005 17:19 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit allemaal is begonnen?
Echt hilarisch dit.
Haha lol, zoeen figuur hebben we hier paar straten verder ook wonen, alleen is hij een beetje dikker en draagt een stuk of 4 gouden kettingenquote:
ik zou ook bang worden van dat hoofdquote:
1, 4 en 5 zijn in het topic te vinden (Woensel West, Assen en nog ietsquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef JosvG het volgende:
Ik heb 1 en 5, de beide links zijn in dit topic als torrent te vinden, de rest komt later nog heb ik horen zeggen
Ik heb 4 ook al maar ik had die niet genoemd omdat hij zei dat hij hem zelf ook al hadquote:Op maandag 14 november 2005 19:43 schreef CasB het volgende:
[..]
1, 4 en 5 zijn in het topic te vinden (Woensel West, Assen en nog iets)
Ja ik ken de serie, maar hoe is het zo popu geworden op Fok!?quote:Op maandag 14 november 2005 18:54 schreef wlsandman het volgende:
[..]
komt allemaal van een tv-serie, genaamd probleemwijken, die al lang van de buis af is maar nu een hype is op fok, vooral door die geniale uitspraken van de bewoners van de bewuste wijken![]()
kan je 1 en 5 link gevenquote:Op maandag 14 november 2005 19:43 schreef CasB het volgende:
[..]
1, 4 en 5 zijn in het topic te vinden (Woensel West, Assen en nog iets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |