oh, daar is geen station toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:52 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Sneek en we komen op tv en we komen op tv![]()
Dan ken jij Sneek nog nietquote:
Oke Amyquote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef AmyLee het volgende:
*Amy moet eten, nu echt tot morgen vanavond leren enzo![]()
Stouterikquote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie maakt Amylee even wijs dat ik niet lief ben?
Dat zeg ik te duurquote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
o
maarja het is vanaf lwrd idd al 37 euro
en vanuit sneek 38
En het werd net zo gezelligquote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef AmyLee het volgende:
*Amy moet eten, nu echt tot morgen vanavond leren enzo![]()
quote:
Hier niet hoorquote:
Ik niet sorry, heb wel wat beters te doen....quote:Op donderdag 10 november 2005 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie gaan er nou eigelijk naar die meet![]()
nee das viesquote:Op donderdag 10 november 2005 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey Prinses![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch lekker? anders kom je maar bij mij eten
Ik heb net rijst met nog wat groene paprika gehad.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:05 schreef snopprinses het volgende:
boh ik heb honger, maar we eten vieze rijst
Speedyquote:Op donderdag 10 november 2005 18:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen prinsen
Hey masterwat heb jij gegeten?
![]()
What'd you thinkquote:Op donderdag 10 november 2005 17:53 schreef Boeman het volgende:
zijn er ook mensen die er wel over denken om te komen?
dat wil ik ook!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Speedy
Ik heb patat gehad met kroketten![]()
maar jij woont in dokkum..quote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kom maar prinsesbak ik ook wel wat voor jou
Ik lust eigenlijk nog wel een kroketjequote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef SpeedyGJ het volgende:master
![]()
![]()
ik ga ook patat eten met kroketten
![]()
![]()
Euh, ik voorspel het weer alleen voor heel NLquote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef Messenga het volgende:
Hoi SGJ
Wat was je weersvoorspelling in Deventer voor vandaag?
Groningenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh, ik voorspel het weer alleen voor heel NLzal het even terug pakken
quote:Op donderdag 10 november 2005 06:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even snel een weerbericht, ben wat aan de late kant.
Het weerbericht van Donderda 10 nov 2005 door speedygj.nl
In de loop van de middag regen.
Het is op veel plaatsen momenteel nog helder, maar vanmorgen neemt de bewolking vanuit het NW uit toe gevolgt door regen, limbur houd het tot de avond nog droog. De temperatuur liggen rond de 12 graden bij in het binnenland matig tot vrijkrachtige en langs de kust krachtige tot harde ZW wind.
Vanavond blijft het bewolkt en vooral in het noordelijke deel van het land valt af en toe wat regen. Doordat het bewolkt blijft en er een matige en aan de kust een vrij krachtige wind blijft door staan koelt het niet veel af. Het wordt vanacht een graad of 11, en dat is een stuk warmer dan wat we vanacht hebben gehad. Momenteel meet ik 5.5 graden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |