quote:Vita Clausen, communicatieverantwoordelijke bij Nike in Noord-Europa, heeft vandaag alle vraagtekens uit de wereld geholpen.
"De geweldige traptechniek van Ronaldinho is eigenlijk een digitale manipulatietechniek", verklaarde Clausen aan de Noorse krant VG. "In werkelijkheid stond er een man die Ronaldinho de bal toespeelde. Maar hij kon wel degelijk twee keer achter elkaar de deklat raken".
eigenwijs en dom denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:36 schreef HAL9000S het volgende:
Lezen mensen hier nou overheen of zijn ze gewoon extreem eigenwijs
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:36 schreef HAL9000S het volgende:
Lezen mensen hier nou overheen of zijn ze gewoon extreem eigenwijs
[..]
dan hou ik het toch bij:quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet niet of het echt is of nep. Het ziet er echt uit, en ik vind het gaaf om te denken dat het echt is
Zal mij het verder rukken of het ECHT echt is
quote:
Dat magquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
dan hou ik het toch bij:
[..]
sowieso heeft Nike altijd wel hele vette reclames.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:56 schreef HAL9000S het volgende:
Doet nike wel goed trouwens... het nationale nieuws halen met een commercial...
en gratis zendtijdquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:56 schreef HAL9000S het volgende:
Doet nike wel goed trouwens... het nationale nieuws halen met een commercial...Op een leuke manier ook nog.
Jaah die kan ik me ook nog herinneren... met dat kraagje en au revoir...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
sowieso heeft Nike altijd wel hele vette reclames.
Die met die duivels en Cantona![]()
ach, zolang je je fout inziet is het mij om het evenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
naja het is meer dat ik uit ervaring spreek dan dat ik zeg dat ik er veel verstand van heb.
jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef Lukaso het volgende:
wat heeft het er mee te maken of de bal telkens op dezelfde manier terugkomt of niet? ze kunnen die baan toch ook gewoon 4 keer renderen?
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:31 schreef nickdaan het volgende:
Ik heb m dit van het weekend op de italiaanse tv zien doen en dan in een andere outfit en een ander stadion. Dus krijg nou wel mn twijfels. Hij deed het daar 3 keer achter elkaar en het waren amateur beelden volgens mij.
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:31 schreef nickdaan het volgende:
Ik heb m dit van het weekend op de italiaanse tv zien doen en dan in een andere outfit en een ander stadion. Dus krijg nou wel mn twijfels. Hij deed het daar 3 keer achter elkaar en het waren amateur beelden volgens mij.
Als je nou ff topic door had gelezen, staat er al een officiële verklaring van Nike ergens.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:42 schreef lucienne2 het volgende:
nep, je ziet bij een frame-by-frame analyse ook duidelijk dat de bal (niet eens ingedeukt, wat volgens mij wel is bij een hard schot ergens tegenaan) op de lat is 'geplaatst'. Zelf denk ik dat ze iemand achter het doel hebben gezet die een bal teruggooide als hij over (of eigenlijk in, want je ziet het net bewegen, maar misschien stond er iemand aan het doel te schudden) schoot en dan daarna met videobewerking aanpassen. duurt mij op die manier maar een uurtje of 4....
sorry ik heb hier inderdaad vorige keer totaal over heen gelezenquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=12143
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |